Dzisiaj jest 22 lut 2025, 13:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 21:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
KaaC, Odcięcie zapłonu brzmi mniej-więcej tak: http://www.youtube.com/user/plastus84?f ... Cag68Y236w .
Możliwe że troszkę się przygrzał, spróbuj na troszkę większej dyszy :wink: .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 21:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Niee, to mi sie tak nie dzialo, ja jechalem i w pewnym momencie zaczal jakby przygasac. Ale od razu potym nie wkrecal sie tak dobrze.
Wiec co ? Dysza ?




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 21:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
KaaC, Możliwe że go troszkę przygrzałeś, ja wziąłbym na Twoim miejscu większą dyszę o 2/3 jednostki i regulacja gaźnika :wink: .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 21:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Ale od tlumika takie cos, ze sie grzeje ? Pisales, ze od tlumika sie nie bedzie grzal ;P




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 23:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Cytuj:
KaaC, Sportowy wydech pozwoli Ci na lepsze "wypróżnienie " cylindra, co myślę pozytywnie wpłynie na obniżenie temperatury i podwyższenie osiągów. Większy gaźnik da Ci elastycznośc, będzie lepsze napełnienie skrzyni korbowej oraz cylindra co przełoży się na lepsze osiągi i oczywiście obniży temperaturę spalania .
Prócz wyżej wymienionych części postawił bym na olej przekładniowy, części do regulacji gaźnika, wariatora i załego zestawu sprzęgła. Niższa temperatura pracy jest praktycznie gwarantowana


KaaC, Nie czytaj wybiórczo. Napisałem także o częściach do regulacji gaźnika- miałem na myśli dysze.
Tak wg. masz cylinder chłodzony powietrzem, nie spodziewaj się kokosów, osłabnięcie np. może nastąpic po przejechaniu dłuższego odcinka :wink: .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 1:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
KaaC, podejrzewam że to nie moduł bo on pewnie nie zgasł tylko masz źle wyregulowany gaźnik , ew. za mała dysza i skuter zaczął mulić mocno = zwalniać i nie reagować na manetkę a po chwili mu przeszło i jechał dalej .!

Wyreguluj dyszą + 5-10 większą + regulacja mieszanki i na iglicy dobrze i będzie ok.
ja dałem dyszę 70 ale coś nie mogę wyregulować ;D wgl nie mam czasu na to za zbytnio ale niby na nóżkach wyreguluje , jest dobrze wsiądę i przejadę kilka razy po 15 metrów i start ma słaby , muli na starcie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 20:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Ehh, mnie się wydaje, że tłok mi puchnie bo spada z obrotow i bu, - zgasl, ale po chwili odpali za 1 razem... Ahh kurcze, dokladnie mi sie robi tak jak przy speedfighcie... Spada z obrotow i po chwili gasl... Jak znajde film jak mi sie orobilo przy speed'ie wrzuce go tutaj.




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 3:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
na moje to za małą dawkę paliwa dostaje i tyle.
daj większą dyszę z 5-10 i reguluj, mój też na nowym wydechu ciężko wyregulować jest.
jak będę miał czas to poreguluję bo aż żal. dyszę kupiłem 70, nie zalewa go, niby wszystko jest ładnie wyregulowane a jak przejadę kilka razy odcinek 10-15 metrów to później ma start słaby, czyli nie jest dobrze wyregulowany. Tylko dziwne że na centralnej jest wszystko ok...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 15:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Scratch, KaaC, nie zmienia pojemności, nie zakłada stożka, nie rozwierca kanałów dolotowych/ wylotowych tylko zmienił wydech, więc dysza od 5 wzwyż będzie zdecydowanie za duża. Tak jak wcześniej mówiłem, z różnicą od oryginału 2-3 jednostki większa. :wink:
Scratch, Myślę że po prostu masz za dużą dyszę :wink: .


Ostatnio zmieniony 17 lut 2011, 15:13 przez PlastusR50X, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 22:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
PlastusR50X, Dzis odpalilem, rozgrzalem go moze 5min stal na wolnych, potem przegazowka moze z 30s, kupilem olej, bo mialem malo, wlalem pol nakretki do zbiornika paliwa, reszte do dozownika, jechalem 45-60km/h, jechalem pod wiatr... w niektorych momentach dawalem full manete i jechal to 78-85km/h i nic nie bylo, ale jak zaczynlo mi od obrotow drzyc pod nogami puszczalem mu do 60-65km/h ;)

A Teraz druga sprawa.
Jest lekko nagrzany (akurat do jazdy) FULL meneta i wkreca sie szybko od 20km/h do 75 gdzies, pozniej puszcze i i miedzy 30km/h, a 55km/h ma strasznego mula... od 58-60 dostaje duze obroty leci jak glupi, zatrzymie sie (jest nagrzany, dosc mocno) nie dostaje duzych obrotow od 20km/h tylko muli do 55-60 i dostaje kopa.
Co to moze byc ?
A i mialem podniesiona iglice troche, za kazdym razem swiece co wyciagam - czarna, zalana ;/
Więc ?




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 23:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
PlastusR50X, na pewno nie jest za duża bo świeca nie jest czarna a dobrze mi chodzi tylko na odkręconym powietrzu do 1 raza !! zależy od regulacji iglicą...
I z tego co widzę to jeszcze większej dyszy chce /. oO to by było dziwne. dodam że to samo na 60 dyszy było. Tak jak by lewe powietrze łapał no ale kurde , wszystko jest szczelne ...

KaaC, u ciebie to za ciężkie rolki będą .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 23:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Scratch, Jak dasz radę napisz mi na gg, bo wciaz mi twoje gg "wsysa" a mam sprawe :)

100% za ciezke rolki ? Jak teraz mi idzie bajkowo do 85/86 i gasnie (wydaje mi sie, ze juz to minelo, ale jutro to sprawdze, a w sobote, we 2 osoby ;) ) Jak jest lekko nagrzany to idzie od 20 do 55km/h i papec jak chu... Normalnie czuc, ze kolo go pcha do przodu, a nie z ciezkoscia rozpedza.
A Rolki mam 8.4g trapezki :D




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy