Dzisiaj jest 10 mar 2025, 11:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Klin na wale
Post: 18 lut 2011, 15:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2010, 16:02
Posty: 104
Pojazd:
Panowie mam taki problem... Jak zakładam magneto na wał to ma ono luzy na klinie mogę przekręcić trochę w prawo i trochę w lewo... i tu moje pytanie czy może mieć to wpływ na pracę silnika ?! Bo w chwili obecnej ciężko pali ,a jak odpali to póki się nie zagrzeje to nie mogę odkręcić manetki do końca (bo ją zalewa) , po zagrzaniu mogę odkręcić ją do końca ,ale obroty zostają te same... Iskra jest mocna i niebieska ,ale gdzieś czytałem ,że musi być podawana w danym momencie przez ten czujnik ,a jeżeli jest magneto obrócone o te powiedzmy 2mm w prawo lub w lewo to już czujnik poda w złym momencie i może przez to wszystko się pieprzy i źle chodzi...
Piszcie jak ktoś coś wie na ten temat bo to moto już mnie dobija :shock:




_________________

-Najlepszy zapach??!!!
-Zapach spalonej mieszanki!!!! ;D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2011, 20:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
może tak być. w motorynkach samemu się ustawiało i po przestawianiu o niedużo nie chciała chodzić jak należy :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2011, 22:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Wytłumacz mi tylko, jak magneto może jakoś znacznie obracać się na klinie...




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2011, 22:55 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2010, 19:27
Posty: 102
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
magneto po całkowitym wejściu na wał i klin powinno siedzieć dosyć ciasno
jeżeli je możesz obracać to może masz rowek w magnecie obrobiony albo klin za cienki, co może prowadzić do zerwania klina




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 0:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2010, 16:02
Posty: 104
Pojazd:
Booyaka, u mnie jest to dość spory luz... hmmm chyba spróbuje dostać klin u siebie w mieśćie i zobacze czy to jego wina.. :roll:




_________________

-Najlepszy zapach??!!!
-Zapach spalonej mieszanki!!!! ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 12:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Klin musi siedziec ciasno w wale. Wtedy magneto sie nie przestawi i będzie wszystko idealnie. Ja kupiłem orginał klin i musiałem młotkiem go postukać lekko aby wszedł.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 16:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
sprawdź czy nie masz wyrobionego magneto albo na wale look




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy