Dzisiaj jest 22 lut 2025, 13:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 lut 2011, 16:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Witam.
Dzisiaj nabyłem uszkodzoną formule 50.
Po pierwsze to czy tłok oraz uszczelki do cylindra podejdą od innych silników? Ponieważ do tego silnika ciężko mi je znaleźć.

To samo ze szpilkami cylindra, czy podejdą np od piaggio?
Oraz czy zwykły silnik morini LC różni się czymś od tego z italjeta? Bo doszły mnie takie słuchy.


Proszę o szybką odpowiedź.




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 16:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Różnią się. Wiem, że silnik który jest w Aprilii SR nie różni się niczym od Katany, ale od Italjeta jest chyba już inna parafia. Pisz maila do mielocha, wszystkich części na stronie nie ma.
Są z 4 rodzaje. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 16:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Dobra więc różni się budową, ale czy jest zrobiony lepiej czy gorzej? ; D

I prosiłbym osoby które miały styczność z tym skuterem napisały jakie części pasują od innego skutera, chodzi tylko o części silnikowe.




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 18:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
AjekMK, Każdy silnik "Morini" ma ten sam cylinder (rozstawy skoki itp). Tłok, uszczelki, podejdą od TGB, Suzuki Katany, Aprili SR z silnikiem Morini. Nie wiem jak wygląda sytuacja ze szpilkami.
Podstawowe różnice polegają na różnych wałach (różni się rozwiązanie kick startera i rozrusznika elektrycznego oraz tuleja wariatora) oraz w przełożeniach i frezie na dzwon (o ile się nie mylę Italjet miał specyficzny, swój własny frez).
Występują kartery długie i krótkie. Do tych "długich" (na koło 10<) pasuje pas napędowy od Minarelli z długim karterem.
I ostateczna róznica to sposób mocowania silnika, podobny jak w silnikach P/G (Katana, Aprilia SR) i podobnie jak w Minarelli z tą różnicą, że uszy mocowania są dłuższe (TGB, Italjet).


Ostatnio zmieniony 06 lut 2011, 18:55 przez PlastusR50X, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 21:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
PlastusR50X pisze:
Każdy silnik "Morini" ma ten sam cylinder (rozstawy skoki itp). Tłok, uszczelki, podejdą od TGB, Suzuki Katany, Aprili SR z silnikiem Morini.


Zgadza się , w 100% bo reszta osprzętu jest inna niż w katanie czy w sr , ponieważ Ital ma silnik Franco Morini , a reszta ma samo Morini (piszę to już któryś kolejny raz Franco Morini to są pierwsze silniki Morini a potem są te nowsze które występują w katanach czy w sr) . Więc się różnią się , przełożeniami , korektorem momentu obrotowego , paskiem napędowym , dzwonem , wałem tzn bardziej frezem ,iskrownik z magnetem też jest inny , zapłon też jest inny i króciec w sumie też wraz z membraną.

Italjetach AC a LC jest oszałamiająca różnica osiągów a różnią się tylko i wyłącznie cylkiem i pompą wody . Ogólnie LC mogłeś katować ile wlezie i nic a z AC już tak nie było ....




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 16:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Szukam simmeringów na wał do owego skutera i znaleźć nie mogę ;/
Gdzie mogę je dostać?




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 17:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
AjekMK, W sklepie z łożyskami powinny byc :wink: .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 16:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Objeździłem całe miasto i nic, nigdzie nie mogę ich dostać. Nawet w necie znaleźć nie mogę, są tylko komplety z łożyskami :evil:




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy