Dzisiaj jest 04 maja 2025, 11:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 lut 2011, 20:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2010, 17:54
Posty: 115
Pojazd:
Cześć wszystkim

Mam bardzo nie typowy problem. Ręce mi już opadają jak o tym myślę.

Przy około 9 tyś kilometrów zaczeły się problemy. Podczas jazdy zaczynało go przerywać na pewien moment. przejeździłem z takim objawem jakieś 30km po czym przerwało go i już. Zaprowadziłem go pieszo do garażu no i się zaczeło. Wszyscy dookoła i "mechanicy" zalecali wymianę modułu i tak też zrobiłem niestety nie przyniosło to rezultatów. Przełożyłem moduł odpalił i git siadłem przejechałem się i znów go przerwało to samo było na nowym i starym pomagało jedynie przekładanie modułów na krótki okres czasu. Sprawdzałem czy do cewki idzie prąd i okazało się, że nie, więc wymieniłem iskrownik i impulsator. Złozyłem wszystko no i git wszystko zadziałało siadam na skuter jadę, ale czuje, że jakiś tępawy jest no i niestety zmula go strasznie. Wyczyściłem filtr powietrza przez zimę. Któregoś dnia w nocy sprawdzałem i co jakiś czas były przebłyski, więc pomyślałem, że jest przebicie na fajce. Kupiłem cały zestaw czyli kabel WN, cewke i fajke złożyłem świecie wyczyszczona (Polska Iskra) i dalej to samo :/ już nie kminie. Wymieniłem prawie całą elektrykę prócz wiązki i regulatora. Co to może być ? AA dodam, że podczas jazdy czasem dostaje "kopa" i normalnie jedzie przez jakiś czas, nie ma reguły czy to dziury czy to pod górkę czy z górki dostaje kopa i już.
Błagam pomocy chodzę do garażu co drugi dzień włożyłem już kupę kasy i wysiłku wszystko sam składałem i nic :/ na marnę. Jednak wydaje mi się, że po wymianie iskrownika problem z przerywaniem ustał teraz tylko dojść do przyczyny dlaczego go muli.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 20:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 17:30
Posty: 611
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
a rozrząd sprawdzałeś? jak jest ustawiony ? wystarczy że rozrząd się przesunie o 1 ząbek i już praca silnika jest nietypowa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 20:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2010, 17:54
Posty: 115
Pojazd:
Hm nie. Jak to sprawdzić ? Trochę głupie pytanie. Dlaczego miałby się o jeden ząbek przesunąć z jakiej przyczyny ?




_________________

Nowa Maszyna
SUZI RG Kupiona: 7.06.2011
Osiągi 115 km/h

Nowe tarczki
Zębatki 17/49




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 20:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 17:30
Posty: 611
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
może luźny łańcuszek na rozrządzie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 20:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2010, 17:54
Posty: 115
Pojazd:
Hm jest jakiś prosty sposób na sprawdzenie tego ? Co może być jeszcze przyczyną coś z elektryki ? Wiązka ? Może coś z blokadą bocznej stopki ? Nie wiem już na prawdę co robić.


Dodam jeszczę, że kiedy wymieniłem iskrownik i wszystko złożyłem przy pierwszej próbie odpalenia coś strasznie waliło w silniku po nasłuchu wydaje mi się, że był to rozrusznik za każdym razem kiedy chciał zapalić całe koło magneto jakgdyby coś blokowało myślałem, że to przewody, albo coś, ale jednak nie, kiedy odpaliłem z kopniaka problem ustał.


Ostatnio zmieniony 19 lut 2011, 20:43 przez Kacper3D, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 9:47 
*

Rejestracja: 12 gru 2010, 9:09
Posty: 150
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
hmm mi się wydaje że po 9 tyś km on już po prostu pierścieni nie ma.... równie dobrze mógł się rozrząd przesunąć ale muł czasem jest spowodowany złą regulacją zaworów... ale nie widzę tego więc nie jestem w stanie sprecyzować co go boli




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=208799

oceń mojego matrixa xdd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 10:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Kacper3D pisze:
Hm jest jakiś prosty sposób na sprawdzenie tego ?


Odkręcasz pokrywę zaworów i pokrywkę plastikową z strony magneta. Na karterze po lewej str masz taką wypustkę musisz ustawić magneto tak, aby ta wypustka wskazywała na literę T. Potem patrzysz przy zaworach czy 2 małe dziurki na wałku są ułożone równoległe do głowicy. Jeżeli tak to wsio oki. Jeżeli nie to przeskoczył ci wałek na łańcuszku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 12:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2010, 17:54
Posty: 115
Pojazd:
Piórek - Ok dzięki jutro się temu przyjrzę

maniutek1406 - Hmm według mnie zawory odpadają bo na zimnym silniku powinien być mocniejszy jeżeli to ich wina. Co do pierścieni wszystko by się zgadzało, ale on nie równo pracuje jedziesz ledwo przyśpiesza, a nagle coś mu do głowy walnie i dostaje kopa i jedzie normalnie przez nie wiem 30 sekund, a po chwili znów muł, to bez różnicy jaka prędkość czy droga dziurawa po prostu czasem odzyskuje moc i już.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 14:06 
**

Rejestracja: 19 cze 2010, 8:54
Posty: 367
Pojazd:
Wiem! Wymien mebrane w gazniku.Mialem to samo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 15:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2010, 17:54
Posty: 115
Pojazd:
OK dzięki z sprawdzeniem membrany w gaźniku nie jest dużo roboty więc sprawdzę to szybko i najwyżej dam znać.

Na razie dziękuje za wszelakie pomoce ! :)


EDIT: Wróciłem przed chwilą z garażu patrzyłem na membranę ma dwie dziurki jedną na języku tak zwanym a drugą małą szczelinę na górze. Nie wiem czy to to. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć za co odpowiada ten element ?


Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 16:39 przez Kacper3D, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 18:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 17:30
Posty: 611
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
za podnoszenie iglicy w gaźniku o ile się nie mylę ale na jakiej zasadzie to działa to nie wiem. :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 18:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2010, 17:54
Posty: 115
Pojazd:
OK dzięki jutro pojade do pobliskiego mechanika spytam się czy ma na sprzedaż a najlepiej na "pożyczenie" chwilowe membrany i w tedy się zobaczy ;)




_________________

Nowa Maszyna
SUZI RG Kupiona: 7.06.2011
Osiągi 115 km/h

Nowe tarczki
Zębatki 17/49




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 1:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 23:16
Posty: 422
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
Kacper3D, sprawdzałeś iskrę czy ma dobrą świeca, najlepiej wymień świece na dniach na NGK . Następnie mebrane wymień .jak byś mieszkał nie daleko mnie to bym ci dał mebrane bo mam do gaziora ,nawet nie jedną ; p




_________________

romet 777
-cyllinder 72ccm Wm
-wał wzmacniany WM
-sprężynki sprzęgła HEBO
-Wariator top racing 6g
-wałek sportowy
-sprężyna dociskowa malosi +7
-świeca irydowa
-Dysza 85
-moduł WM
-Cewka WM
-pasek ATHENA
www.bikerboyzlubin.boo.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 8:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2010, 17:54
Posty: 115
Pojazd:
No szkoda Lublin daleko takk iskra jest już dobra wykręciłem ją wsadziłem w fajkę i przyłożyłem według mnie jest bardzo dobra wiesz wymieniłem wszystko praktycznie prócz regulatora napięci wiązki i świecy w skucie, ale świece mam od nie dawna nową polską iskrę, więc nie powinna się po tak krótkim czasie uszkodzi a membrana jest pęknięta




_________________

Nowa Maszyna
SUZI RG Kupiona: 7.06.2011
Osiągi 115 km/h

Nowe tarczki
Zębatki 17/49




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 12:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 23:16
Posty: 422
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
W lubinie * . Nie doczytałem się że była wymieniana świeca więc sry . Najlepiej jak byś przełożył z drugiego gaźnika mebrane ,lub jeszcze lepiej by było jak byś cały gazior przełożył od kumpla i sprawdził .




_________________

romet 777
-cyllinder 72ccm Wm
-wał wzmacniany WM
-sprężynki sprzęgła HEBO
-Wariator top racing 6g
-wałek sportowy
-sprężyna dociskowa malosi +7
-świeca irydowa
-Dysza 85
-moduł WM
-Cewka WM
-pasek ATHENA
www.bikerboyzlubin.boo.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 13:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2010, 17:54
Posty: 115
Pojazd:
Dziś kupuje membranę zobaczymy czy to coś da ;)




_________________

Nowa Maszyna
SUZI RG Kupiona: 7.06.2011
Osiągi 115 km/h

Nowe tarczki
Zębatki 17/49




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy