Dzisiaj jest 04 maja 2025, 14:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 lut 2011, 11:47 
**

Rejestracja: 29 kwie 2010, 5:46
Posty: 214
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Siemka, który z tych cylindrów jest mocniejszy? Skłaniam się bardziej do Airsala ale chcę usłyszeć wasze opinie :D.




_________________

SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME!!!
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 11:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2010, 14:05
Posty: 58
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
Big bore 86 jest na 100% mocniejszy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 11:58 
**

Rejestracja: 29 kwie 2010, 5:46
Posty: 214
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Hmm airsal ma większą pojemność i jeśli jest słabszy to będzie mniej wyżyłowany co oznacza większą żywotność :P coś dla mnie xD Proszę się wypowiadać dalej! :twisted:




_________________

SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME!!!
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 12:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2010, 14:05
Posty: 58
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
Co ma do rzeczy pojemność ? Mozesz miec samochó 2.0 i moze miec 300koni a mozesz miec 2.5 i moze miec 150 koni . Więc pojemnosc nie ma nic do tego :D


Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 12:10 przez Szyna32, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 12:12 
**

Rejestracja: 29 kwie 2010, 5:46
Posty: 214
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Chodzi o wyżyłowanie cylindra. Jeśli ten ma większa pojemność a mniejszą moc to znaczy to że jest mniej wyżyłowany niż ten o mniejszej pojemności a większej mocy...




_________________

SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME!!!
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 12:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 gru 2010, 13:19
Posty: 75
Lokalizacja: WR
Pojazd:
Big Bore mocniejszy!!!.




_________________

Wykonanie innych elementów z metalu i tworzywa. Cynkowanie, czernienie, <oksydowanie>, anodowanie aluminium w rożnych kolorach. gg 32099088 tel 507511049.
Wykonam crash pady na zamówienie z mocnego i odpornego na ścienianie materiału




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 12:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
neonidras, dokładnie. A silniki w samochodzie to już inne konstrukcje gdzie nie odczuwasz takich spadków żywotności silnika gdy ma więcej KM.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 12:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2010, 14:05
Posty: 58
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
No to po co ci opinie innyh, ktoś kto sie zna doradzi ci big bore , a ty i tak chcesz airsala to nie wiem po co ta dyskusja !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 12:19 
**

Rejestracja: 29 kwie 2010, 5:46
Posty: 214
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Chodzi mi dokładniej o ile mocniejszy. Nie znalazłem wykresu mocy airsala ani nic. Chciałem się też upewnić. Co sądzicie o tym cylku Airsal? Wystarczy pompa SSP +40% czy lepiej zastosować elektryczą pompę Motoforce?




_________________

SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME!!!
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 12:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2010, 14:05
Posty: 58
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
Do tego conamniej 2 chłodnice i pompe elektryczną bosha !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 12:23 
**

Rejestracja: 29 kwie 2010, 5:46
Posty: 214
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Chłodnice to wiem ale czy taka pompa może być:
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 7bc2dd5c2b




_________________

SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME!!!
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 12:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2010, 14:05
Posty: 58
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
Ja bym dał od samochodu bedą te same koszty , bedzie firmowa większa i wydajniejsza :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 12:29 
**

Rejestracja: 29 kwie 2010, 5:46
Posty: 214
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Zrobiłem listę części i powiecie mi czy mogą być czy coś zmienić :D




_________________

SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME!!!
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 12:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
Szyna32, neonidras,

wy nie umiecie edytować postów?

Bierz Big Bore 86ccm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 12:44 
**

Rejestracja: 29 kwie 2010, 5:46
Posty: 214
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Cylinder: Airsal Xtreme 88cc
Wał korbowy: Airsal [Xtreme stroke 45mm]
Łożyska: Stage6 HQ Teflon
Króciec: Adapter z krućcem STAGE6 [R/T-PWK]
Gaźnik: Stage6 R/T PWK 28mm
Filtr: Stage6 Double Layer
Zapłon: Stage6 R/T
Zawór membranowy: STAGE6 [V-Force3] - by Tassinari
Wydech: Stage6 R1400
Gas Box: Malossi


Oczywiście kartery będą przygotowane pod ten cylinder. Cylindra do portingu nie chcę oddawać bo zależy mi też na żywotności. Co do wydechu to tak myslę, że ten S6 może być słaby i ja bym dał wydech do BB 86cc. Co o tym myślicie?




_________________

SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME!!!
Obrazek


Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 12:45 przez neonidras, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 12:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
neonidras, zależy ci na żywotnosci? Odrazu kup sobie 3 tłoki bo ci padnie po jakiś 2 tys




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 12:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2010, 14:05
Posty: 58
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
Ja ci powiem tak bierz Big bore :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 12:49 
**

Rejestracja: 29 kwie 2010, 5:46
Posty: 214
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Wiem że maks przebieg to jakieś 3k ale mam jeszcze mojego potworka w wersji Racing więc nim bd na codzień latał xD Hmm to moment policzę sobie ile z BB 86cc bd.




_________________

SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME!!!
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 13:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
to ja sie podlacze do tematu :) ile ten Airsal ma mocy ? +/-




_________________

Metrakit SP Series II ,Stage6 HPC ,Dell'orto 21mm , Reverse X-Treme ,Polini Air Box ,Stage6 VForce3 ,Malossi Multivar ,Stage6 Racing Torque Control ,Stage6 WingCooler Team , CDI Malossi ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 13:35 
**

Rejestracja: 19 cze 2010, 8:54
Posty: 367
Pojazd:
hmm ok.25km ale slyszeliscie o S6 R/T 95cc to to jest potega mysle ze najmocniejszy cylinder :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 13:36 przez keewayatv, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy