Dzisiaj jest 16 sie 2025, 10:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 lut 2011, 7:56 
*

Rejestracja: 15 lut 2010, 15:06
Posty: 12
Lokalizacja: .....
Pojazd:
Siema, wiem ze takich tematów było mnóstwo, czytałem wiele z nich ale po podpowiedziach unserów próbowałem ich rad i nie przynosiło to efektów może dlatego gdyż mój problem jest nieco inny a mianowicie:

Jeżeli ruszam roxem z pełnej manetki rwie jak głupi i równo przyspiesza obroty są dość duże ale jeżeli choćby na chwile odpuszcze manetke przed przekroczeniem 20km/h obroty spadają skuter dostaje mula do tych 20, po przekroczeniu tych magicznych 20 moge manewrować manetka jak chce a o zamuleni nie ma mowy, tak samo jest gdy latam roxem na gumie, przy szybkich jest zajebiście ale przy wolnych to mnie hu.j strzela, podrywa skuter z pełnej manetki jestem w pionie odpuszczam manetke i muł, po 15 minutach ręce bolą od szarpania i utrzymywania go w pionie.

pomóżcie co mam uczynić aby nie było tego muła po odpuszczeniu manetki

Uprzedzam wasze odpowiedzi;
-membranki w idealnym stanie
-króciec wymieniony
-gaźnik chyba dobrze wyregulowany
-tak samo przekładnia


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 16:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lis 2010, 17:41
Posty: 115
Pojazd:
sqad pisze:
gaźnik chyba dobrze wyregulowany
chyba a napewno robi różnicę proponuje go dobrze wyregulować,ale z tego co przeczytałem,to masz za mało powietrza,odkręć śrubkę z gaźnika(powietrza) minimalnie i zobacz reakcję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 22:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
sqad pisze:
-gaźnik chyba dobrze wyregulowany
-tak samo przekładnia


z tego wynika,że napęd też "chyba dobrze" ,więc:

Ja bym tu stawiał na ślizgający sie pasek(za miękka centralka)lub sprzęgło(sprawdź stan okładzin i dzwon(powierzchnię roboczą)




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118661 Odwiedź moje Piaggio i poczuj jego pozytywną eNeRGię!!

DR_Evolutio pisze:
positiveNRG i to jest najlepsza odpowiedź jaka padła!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 9:28 
*

Rejestracja: 15 lut 2010, 15:06
Posty: 12
Lokalizacja: .....
Pojazd:
powietrze swoja droga ale zauważcie ze ten muł jest w granicy do 20km/h potem już mogę manewrować manetka jak chce i o zamuleniu nie ma mowy, wiec jeśli by zależało to od ilości powietrza wówczas mul były zauważalny również przy wyższych prędkościach a tak nie jest

positiveNRG;
a co do przekładni to pasek wymieniałem pod koniec sezonu 2010 wiec odpada, ale chyba mnie źle zrozumiałeś gdyż co ma pasek, sprzęgło do zamulania skutera, jeżeli coś z tych rzeczy by się ślizgało były by bardzo wysokie obroty a my mówimy o zamulaniu i spadku obrotów tylko do 20km/h po odpuszczeniu manetki

A może wina tkwi w wariatorze?? krzywy, rowki na gładzi, ślizgi?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 9:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
pobaw się regulacją przekładni... u mnnie tak jest że jak jadę dam pełny gaz jest muł od jakichś 15/20 j...nięcie odpuszczę i znów ten muł jest zmieniłem rolki i trochę lepiej jest już.




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 20:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
sqad, To,że masz nowy pasek nie zmiania faktu,że może się ślizgać.Jak masz za miękką sprężynę centralną,to i tak będzie się ślizgać.

sqad pisze:
A może wina tkwi w wariatorze?? krzywy, rowki na gładzi, ślizgi?
Sprawdź to.

Co do sprzęgła,to może być jego wina ,gdyż po puszczeniu gazu spadają obr silnika oraz siła odśrodkowa wypychająca okładziny na zewnątrz i wtedy one naciskają na dzwon z mniejszą siłą.Po ponownym dodaniu gazu sprzęgło może się ślizgać(nie jest w stanie przenieść na dzwon momentu obr.wytwarzanego przez silnik),dopóki silnik nie wejdzie na obroty(wtedy się zwiększy siła odśrodkowa),jeżeli okładziny/dzwon są w złym stanie.To zjawisko się potęguje,bo jak się ślizga sprzęgło to silnikowi jest trudniej się wkręcić na obroty.

Jak coś jest źle to poprawcie,bo dzisiaj mam chyba słaby biorytm intelektualny. :mrgreen:




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118661 Odwiedź moje Piaggio i poczuj jego pozytywną eNeRGię!!

DR_Evolutio pisze:
positiveNRG i to jest najlepsza odpowiedź jaka padła!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy