Dzisiaj jest 14 lis 2024, 4:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: vitality tuning
Post: 20 lut 2011, 21:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:42
Posty: 61
Pojazd:
Witam. chce zrobić tuning mojej vitalce i prosze o porady co najlepiej wymienić tłumik już posiadam ale reszta na tuning mogę przeznaczyć 1300 zł




_________________

http://grodagroda.blogspot.com/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 21:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 20:39
Posty: 484
Lokalizacja: WPU
Pojazd:
za zależy czy chccesz 70cc czy 50cc? jak chcesz?




_________________

Sprzedam Kymco Super 9
> DynekS9 <




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 21:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:42
Posty: 61
Pojazd:
70 ccm chce zrobić




_________________

http://grodagroda.blogspot.com/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 21:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 20:39
Posty: 484
Lokalizacja: WPU
Pojazd:
jaką 70cc Malossi metrakit airsal?? żeliwo czy alu?




_________________

Sprzedam Kymco Super 9
> DynekS9 <




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 22:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:42
Posty: 61
Pojazd:
żeliwo




_________________

http://grodagroda.blogspot.com/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 22:19 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
robert1295 pisze:
tłumik już posiadam


jaki masz ten tłumik i przebieg




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 22:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:42
Posty: 61
Pojazd:
technigas rs 2 5700 przebieg




_________________

http://grodagroda.blogspot.com/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 22:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 20:39
Posty: 484
Lokalizacja: WPU
Pojazd:
jeśli żeliwo to z cylków to masz mały wybór Metrakit hand Made 70 albo Malossi Sport 70cc. gaźnik 19mm dellorto. do tego wariator multivara sprzeło malossi fly/sport pro i dzwon s6 WC albo polini speed.




_________________

Sprzedam Kymco Super 9
> DynekS9 <


Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 22:30 przez DynekS9, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 22:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:42
Posty: 61
Pojazd:
technigas rs 2 5700 przebieg




_________________

http://grodagroda.blogspot.com/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 22:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:42
Posty: 61
Pojazd:
dzieki




_________________

http://grodagroda.blogspot.com/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 23:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Weź alu hebo manston replica, moc nieporównywalnie większa od malossiego sporta. A jak się boisz że zatrzesz to nie bierz się za tuning. Jak załadujesz hebo to objedziesz s9 LC z jakimiś airsalami :D




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 23:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
ficu, Nie koniecznie z tobą się zgodzę ;). Airsal(Racing) jest klasy Manstona replica... a do tego jak wiemy LC to LC. Taka prawda.
A co do pójścia na całość to jak tak to po co w 14 koni się bawić :)? Swap od Mina i Hebo Maston Tribune :), albo od Gilerry 180cc swap i do tego wsadzić cylek Malossiego 210cc :). Bez sensu jak dla mnie, żeliwo jest po to, żeby uzyskać moc z czegoś co potem można w razie czego dać pod szlif :). Sam ogólnie mam żeliwo i jestem zadowolny z niego, teraz do portingu oddałem cylinder, poza tym w końcu wyreguluje go konkretnie :). Na przyszłość myślę o Airsalu też, ale przy tym wał już lepiej wymienić, a do tego dochodzą koszty a kolega ma 1300zł !

A wracając do tematu jak już bierzesz żeliwo to bierz Malossiego, bo w razie czego do MK nie ma uszczelek co jest dosyć chu**we... :/ Dlatego polecam tak:

Polini SC/Hebo NG
pasek Malossi Kevlar
sprężynki niebieskie Hebo
centralki i rolki do regulacji (do Hebo mogę podpowiedzieć mniej więcej jakie)
Cylinder Malossi 70cc
gaźnik 19mm/21mm zależy jak dużo chcesz osiągnąć :)
sportowy filtr powietrza (np. Polini AB)
no i oczywiście łożyska NTN

Z tych części byłbyś zadowolony :)

Mam nadzieję że pomogłem :). I tak jeszcze się zapytam ta Vitalka w avatarze jest twoja ?

Pozdrawiam!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 7:09 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
ulan, zgodzę sie z tobą ale po co od razu kupować pasek i stożek
ja mam seryjny pasek i wszystko jest ok a przy polinim air box tylko wzrośnie mu spalanie lepiej seryjny zostawić




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 8:50 
Zbanowany

Rejestracja: 02 sty 2010, 10:06
Posty: 139
Pojazd:
Popieram lakii123, nie opłaca się kupować paska , seryjne paski kymco sa bardzo wytrzymale i dluugo na nich pojezdzisz , stozek rowniez bo powiekszy spalanie i latwiej zatrzec skutera. Zamiast kupowania tych 2 rzeczy zaoszczędzisz pieniądze na coś barddziej pożytecznego.

P.S Mam do sprzedania wariator polini speed control do kymco , przebieg 100km , posiadam fakture jako dowód zakupu , kupiony w grudniu. Jak jesteś zainteresowany to gg 5028960 lub pw




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 14:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
lakii123, piotreks9, piotreks9, dla bezpieczeństwa pasek można wymienić ;). A co do filtra to wspomnieliście tylko o wzroście spalania, ale o wzroście osiągów nic nie mówicie, a wzrost jest i to widoczny :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 19:42 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
ulan pisze:
dla bezpieczeństwa pasek można wymienić ;)


mam 11000km przebiegu na serii 5000km resztę na tym co w opisie i pasek jest jak nowy :D sam mechanik jest zdziwiony wytrzymałością paska jak i wału bo też seryjny




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 19:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 20:39
Posty: 484
Lokalizacja: WPU
Pojazd:
ja przejeździłęm sam juz ponad 11tyś na jednym pasku orginalnym ogóęłm mam ponad 20tyś i an seri wale latam od 7tyś z next r i też paske w bdb stanie:D




_________________

Sprzedam Kymco Super 9
> DynekS9 <




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 20:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Ja przy 70cc mam zużyty lekko pasek :) tzn. widać że po bokach lekko stracił. A co do wału to korbowód mam przebarwiony lekko :). 70cc chłopaki to już troszkę inna bajka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 1:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 20:39
Posty: 484
Lokalizacja: WPU
Pojazd:
ja po 20tyś km mam już troche korbowód przybarwiony. już dużymi krokami idzie wymiana łożysk na wale ;| a zaraz po tym 70cc :D
Ulan jak sądzisz? jeździć na RS II przy 50cc z tym setupem co niżej??




_________________

Sprzedam Kymco Super 9
> DynekS9 <




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 16:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
DynekS9, Nie polecam tego wydechu dla 50cc. Ogólnie sam nie jestem przekonany do tego wydechu, aczkolwiek za parę tygodni zacznie się regulacja konkretna i wtedy powiem o tym co ten wydech potrafi :). Małymi kroczkami do zakupu i założenie Yasuni C16.

Powiem że ja nie mogłem RS II wyregulować za bardzo w 50cc, myślę że kompresja była za mała w przypadku cylindra 50cc, a teraz już jest lepiej. Na pewno ładnie się prezentuje :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy