Dzisiaj jest 20 lip 2025, 14:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lut 2011, 20:49 
*

Rejestracja: 21 lut 2011, 19:40
Posty: 60
Lokalizacja: Żukowo
Pojazd:
Witam . Tak jak w temacie, nie wiem jak wyregulować pompę oleju, bo rzyga mi olejem z tłumika i świeca jest cała czarna. Słyszałem o regulowaniu po przez zakręcenie śrubki maksymalnie na pompie i odkręcanie ilomaś obrotami tą śrubkę, lub odkręcanie śrubki dopóki się nie zacznie dławić olejem, wtedy wrócić i szukać punktu w którym się nie dławi i nie pali samego oleju, ale nie wiem czy to dobre sposoby. Ktoś by doradził jak w najlepszy sposób wyregulować pompę ? I wiem że stosunek oleju do paliwa to 1:50. Chyba. Z góry dziękuje.




_________________

STUNTRIDING IS NOT A CRIME


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2011, 22:31 
*

Rejestracja: 23 sty 2011, 12:43
Posty: 39
Lokalizacja: jestem?
Pojazd:
Yankes_96 pisze:
nie wiem jak wyregulować pompę oleju

Ja też nie wiem bo w minarelli się nie da :P
Masz czarną, mokrą świece bo masz źle wyregulowany gaźnik. Są poradniki w dziale zrób to sam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 11:41 
*

Rejestracja: 21 lut 2011, 19:40
Posty: 60
Lokalizacja: Żukowo
Pojazd:
Już wyregulowałem gaźnik, ale nie wiem czy dobrze bo skręciłem śrubkę jałową do oporu i śrubkę od przepustnicy też. Potem odkręciłem śrubkę od przepustnicy o 1,5 obrotu, a śrubkę jałową odkręcałem tyle aż koło przestało się kręcić a silnik pracował regularnie, a kolor świecy to kawa z mlekiem i już nie rzyga olejem. Czy to jest dobra regulacja? Czy mi nie zatrze cylka?




_________________

STUNTRIDING IS NOT A CRIME




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 11:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2011, 0:01
Posty: 153
Lokalizacja: Sanok - okolice
Pojazd:
Tak, jak masz już kawe z mlekiem i nie rzyga olejem to masz dobrze wszystko wyregulowane i na pewno nie zatrze Ci cylka.




_________________

Yamaha Neos --> MBK Booster --> Derbi Senda--> Sherco HRD --> Yamaha TDR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 12:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2009, 21:11
Posty: 161
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
W minarelli nie da się zwiększać lub zmniejszać dawki oleju. Pompka jest raz ustawiona i zależnie od obrotów podaje daną dawkę paliwa.

Śrubę regulacji mieszanki wykręca się ok 2 obroty skoro masz 1,5 obrotu i świeca jest ładna to znaczy, że też dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 19:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2011, 21:24
Posty: 513
Lokalizacja: Ustroń
Pojazd:
a słyszał ktoś z was może o dozowniku do 70ccm ? Da sie coś takiego kupić ?




_________________

Obrazek
Obrazek
Moja Aprilka --> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=147144




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 21:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2009, 21:11
Posty: 161
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Nie do minarelli nie ma dozowników pod 70cc. W P/G masz regulację pompki i możesz sobie zwiększyć dawkę oleju ale to w P/G. W minarelli pozostaje tylko robienie mieszanki. Kup sobie miarkę oleju (polecam stage6) i masz 100% pewności, że nie zatrzesz cylka. Ja osobiście odradzam dozowniki i nawet jak kumplom naprawiam sqty to przekonuję ich do wyrzucenia dozowników i każdy mechanik powie co to samo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy