Dzisiaj jest 24 sie 2025, 14:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 15:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2011, 21:17
Posty: 103
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Kimono, Rade by dało. Kolega miał airsal sport 70 i nie wymieniał łożysk. Wał miał w dobrym stanie tyle że wzmacniany. :wink: A przy racingu należało by już wymienić łożyska. Takie jest moje zdanie. Przy tym sporcie idzie mu 98-105 km/h. Motorek seria. Gaźnik 19 mm Stage6


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 15:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
thebooster pisze:
A nawet jeśli już to wygotować go w oleju i nie będzie już puchł.

Mam takie pytanie a co to daje ? (pytam tak z ciekawości !) :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 15:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2011, 21:17
Posty: 103
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Zwierzak, Ponoć jak się wygotuje tłok w oleju to robi się twardszy. Ale podobno nic to nie daje. I nie powinno się tego robić z tłokami do cylindrów aluminiowych




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 15:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
a w oleju jakim do silniku np 2T czy obojętnie ? :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 15:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2011, 21:17
Posty: 103
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Moze być nawet przepalony silnikowy... ja bym jednak preferował coś w stylu miksola ... 2l zalać do garnka i wysmazyć tłok około 1-2h godzin poczym studzić powoli.


Ostatnio zmieniony 22 lut 2011, 15:44 przez Bałwanek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 17:11 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
Tak jak Bałwanek pisze. Tłok wkładasz do jakiegoś garnka , zalewasz olejem tak by był cały zalany i gotujesz przez około 2 godziny , a później zestawiasz i niech sobie wystygnie. Czasem potrzebne jest lekkie ztoczenie tłoka ponieważ może on się minimalnie powiększyć. Olej to obojetne jaki , może być przepalony nawet , ważne by był to olej typowo silnikowy , a nie kuchenny.




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 17:17 
*

Rejestracja: 19 lut 2011, 22:00
Posty: 11
Pojazd:
No to już nie wiem co robić;/ Remont normalny czy jak. Chce żeby motor miał spooro mocy i szedł w granicach 115 i dlatego myśle nad airsal racing 80;) Doradźcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 17:21 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2011, 21:17
Posty: 103
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
thebooster, Niektórzy ścierają papierkiem ściernym. Ale to raczej głupota. :) Kimono, Jeśli chcesz żeby ci długo posłużył to wymień łożyska i załóż Airsal Racing 80 a powinien ci te 105-110 iść. A jeśli chcesz żeby ci się zatarł jeszcze przed odpaleniem to załóż chiński NoName :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 17:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
Bałwanek pisze:
Niektórzy ścierają papierkiem ściernym. Ale to raczej głupota.

Też mam takie zdanie na ten temat. Lepiej dać cylinder do zakładu gdzie szlifują i zrobią to odpowiednio.




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 18:41 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2011, 21:17
Posty: 103
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Jeżeli już tak bardzo chcesz aby tłok był twardy możesz go oddać obróbce Andowania . :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 22 lut 2011, 18:44 przez Bałwanek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 18:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Chyba bardziej od tego gotowania i ponownego obrabiania opłaci się kupic lepszy tłok xD
kimono Zmień zębatki i ci na serii tyle poleci :roll: Jak chcesz to kup tego Airsala 80 i nie remontuj niczego, pojeździsz moze z 500km? Poźniej ci zaczną padać łożyska, wał. Jak nie masz kasy to kup używany. Nie lepiej kupić sportowy cyl 70cc, wydech, gaźnik, membranki, no i wiadomo tarcze sprzegła i wymieniasz tylko łożyska ( o ile wal jest w dobrym stanie ). I lecisz około 100. Po co ci taka predkość? Spalanie masz i tak wy*ebane w kosmos, cześci też nie tanie, wszytsko sie zużywa i znowu wymiana niekotrych elementow. Zrob sobie remont tego silnika i bedzie spokój. Możesz sobie odrazu zamontować te SKFy C4, bo jak ci sie zachce sporta to zebys znowu silnika nie rozpoławiał.




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 19:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2011, 21:17
Posty: 103
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Polisa, Nie dla czego? Co oznacza 24H??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 19:45 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2011, 21:17
Posty: 103
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Polisa, Ok sory nie wiedziałem że tak się nie robi. Teraz będę pamiętał. Sory ale jestem nowy na forum a nigdzie nie pisało że nie można tak robić. Proszę o pokutę i rozgrzeszenie. W zamian postanawiam poprawe :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 20:21 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 14:04
Posty: 29
Pojazd:
Nie kupuj Airsala Racing .. Serio Ci mowie , mi już się dwa zatarły . Co z tego że ma teraz tłoki Vertexa jak i tak sie cylek zaciera , przy moim super docieraniu i dawkowaniu olej/paliwo .. Kup coś innego byle nie Airsala ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 20:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2011, 21:17
Posty: 103
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
mdkclan, Twierdzisz że firma Airsal robi słabej jakości cylindry ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 23:13 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
Airsal to bardzo dobra jakość , a jeśli komuś się psuje to znaczy że źle używa i źle dba o cylinder.




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy