Dzisiaj jest 02 lut 2025, 11:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 gru 2008, 11:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 5:48
Posty: 971
Lokalizacja: -=Kamionna/Bochnia=-
Pojazd:
Ja niezbyt się znam na budowie tłumików sportowych. Mogłby ktoś mi objaśnić z jakich elementów składa się typowy wydech sportowy i jakie elementy odpowiadają za przyrost mocy w skuterach, gdy założymy taki wydech.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2008, 11:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2008, 20:10
Posty: 274
Lokalizacja: Borów/Wrocław
Pojazd:
To zależy co chcesz osiągnąć z danego wydechu np:
:arrow: Wąska oraz długa komora rezonansowa daje duże przyśpieszenie (ciągnie od dołu),
:arrow: krótka oraz szeroka komora rezonansowa daje siłe na wysokich obrotach (ciągnie od góry, większość wydechów klasy Evo jest tak zaprojektowana ),
Co do budowy wydechu to trochę głupie pytanie zadałeś :D jeśli chodzi o wydech "snake" to masz dyfuzor oraz silencer. Jeszcze czegoś nie wiesz? :mrgreen:




_________________

Pro - da' way of my life.

Zerknij na moje aukcje! To nic nie kosztuje :)
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=11728312




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2008, 13:30 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2007, 20:36
Posty: 1746
Pojazd: AR 159
maly66625 pisze:
krótka oraz szeroka komora rezonansowa daje siłe na wysokich obrotach

C16 jest dłuższe od C21 i C30, a np Yasuni R jest krótsze od C16, więc to koliduje z tym co mówisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2008, 14:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2008, 20:10
Posty: 274
Lokalizacja: Borów/Wrocław
Pojazd:
Ja tak bynajmniej czytałem na necie więc jak coś to proszę o poprawkę :P




_________________

Pro - da' way of my life.

Zerknij na moje aukcje! To nic nie kosztuje :)
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=11728312




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2008, 14:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Możliwe że jest też tak że nie do końca komora rezonansowa musi być długa i wąska ale np. krótka i wąska i to może sprzyjać tzw. ciągnięciu od dołu. Tak mi się przynajmniej zdaje. Ale zauważcie że większość (jak nie wszystkie) klasy evo i niektóre racingi mają bardzi duże(grube) komory rezonansowe.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2008, 14:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2005, 12:05
Posty: 413
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
maly66625 pisze:
To zależy co chcesz osiągnąć z danego wydechu np:
:arrow: Wąska oraz długa komora rezonansowa daje duże przyśpieszenie (ciągnie od dołu),
:arrow: krótka oraz szeroka komora rezonansowa daje siłe na wysokich obrotach (ciągnie od góry, większość wydechów klasy Evo jest tak zaprojektowana ),


Jest zupełnie odwrotnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2008, 14:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Zupełnie to nie ale troszkę :wink:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2009, 18:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2008, 22:45
Posty: 19
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
bardzo dobry post, pomógł mi w przerobieniu seryjnego tłumika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2009, 18:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Ważna jest również objętość wydechu ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2009, 22:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2008, 20:10
Posty: 274
Lokalizacja: Borów/Wrocław
Pojazd:
No a o czym ja pisałem? :razz:




_________________

Pro - da' way of my life.

Zerknij na moje aukcje! To nic nie kosztuje :)
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=11728312




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2009, 17:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
demperempe pisze:
bardzo dobry post, pomógł mi w przerobieniu seryjnego tłumika


Nie mów tylko, że z seryjnego Yasuni C16 zrobiłeś.

Możesz objaśnić, co przerbiłeś?




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2009, 17:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
pewnie taki zwykły po kastracji byłby bardzo glosny. a dalo by to jakies rezultaty?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2009, 17:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2006, 16:11
Posty: 160
Lokalizacja: Opalenica
Pojazd:
Jeszcze gorzej niż z bebechami.. :grin:




_________________

Klunkry:
- Metrakit MK Series 50cc
- Top Racing Race STD
- Stage6 HQ Metal
- Tec (odblokowany)
- Pasek Dayco
- Yasuni R
- Malossi Multivar 2000
- Hebo Racing N
- Stage6 WingCooler
- Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2009, 17:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
moj ma jakies dziwne rurki w srodku, srodkowa wychodzi na zewnatrz.. jest grubosci malego palca.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy