Dzisiaj jest 14 cze 2025, 14:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: vapor a swap
Post: 24 lut 2011, 22:45 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Siemka Kolega ma vapora i chciałby zrobić swapa z chiny na mina AC np z neoska to czy dużo trzeba przerobić i jakie to koszty swapu z elektryką. z góry thx za pomoc




_________________

LwG


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2011, 9:55 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 23:16
Posty: 422
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
Jak wiem neoska ma łapy silnik górnę ,więc trochę by było przerabiania i dodatkowo cewka ietc z elektryki . Najlepiej włożyć silnik p\g są to silnik naprawdę dobre i mocne ,zapomniałem dodać że robi się na nich dużo km i chodzą dalej .Najlepiej zainwestować w cały silnik w dobrym stanie ,to na pewno długo posłuży i nie będzie żałować ;)




_________________

romet 777
-cyllinder 72ccm Wm
-wał wzmacniany WM
-sprężynki sprzęgła HEBO
-Wariator top racing 6g
-wałek sportowy
-sprężyna dociskowa malosi +7
-świeca irydowa
-Dysza 85
-moduł WM
-Cewka WM
-pasek ATHENA
www.bikerboyzlubin.boo.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2011, 10:12 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
lukasz9501, ale kolega by musiał uchwyty przerabiać i tak i tak?




_________________

LwG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2011, 10:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2010, 14:41
Posty: 115
Pojazd:
jak zdecyduje się na silnik od p/g to nie będzie musiał przerabiać mocowania tylko kupić wahacz od p/g i to wystarczy ponieważ p/g ma dolne mocowanie takie jak w vaporku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2011, 10:32 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 23:16
Posty: 422
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
Już chyba wyjaśnił kolega wyżej o co chodzi :mrgreen: .




_________________

romet 777
-cyllinder 72ccm Wm
-wał wzmacniany WM
-sprężynki sprzęgła HEBO
-Wariator top racing 6g
-wałek sportowy
-sprężyna dociskowa malosi +7
-świeca irydowa
-Dysza 85
-moduł WM
-Cewka WM
-pasek ATHENA
www.bikerboyzlubin.boo.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2011, 11:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2009, 12:40
Posty: 18
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Ja też podłącze sie pod temat jak można bo planuje na wakacje swap od piaggio nrg mc2 i czy jakbym kupił sam silnik to co trzeba by było jeszcze dokupić np : moduł czy coś ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2011, 11:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2010, 14:41
Posty: 115
Pojazd:
tak trzeba dokupić cewko-moduł i wahacz lub przerobić stary




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2011, 12:08 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 23:16
Posty: 422
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
Nie wiadomo jak będzie wyglądać z orginalnym amorem ,jeżeli masz dwa z tyłu ,to będziesz musiał pospawać płaskownik aby trzmało się to na jednym .Trochę o swapie jest na forum ,w dziale maszyny jest sporo tematów przeróbek z 4t na silniki p\g .Pozdrawiam :)




_________________

romet 777
-cyllinder 72ccm Wm
-wał wzmacniany WM
-sprężynki sprzęgła HEBO
-Wariator top racing 6g
-wałek sportowy
-sprężyna dociskowa malosi +7
-świeca irydowa
-Dysza 85
-moduł WM
-Cewka WM
-pasek ATHENA
www.bikerboyzlubin.boo.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2011, 14:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2010, 14:41
Posty: 115
Pojazd:
jeśli chodzi o amortyzator wystarczy kupić lub zrobić samemu przedłużkę pod silnik p/g i po sprawie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2011, 16:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
lukasz9501 pisze:
Jak wiem neoska ma łapy silnik górnę ,więc trochę by było przerabiania i dodatkowo cewka ietc z elektryki . Najlepiej włożyć silnik p\g są to silnik naprawdę dobre i mocne ,zapomniałem dodać że robi się na nich dużo km i chodzą dalej .Najlepiej zainwestować w cały silnik w dobrym stanie ,to na pewno długo posłuży i nie będzie żałować ;)


Hmmm. Moj pierwszy skuter to było cos w budzie colibra, ale: Koła 12'', silnik 2T ( keeway itp. ) i tutaj nie trzeba by było przerabiać mocowania silnika, bo tez jest górne. Pisze zeby sie ktoś czasami na naciął :P




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy