Dzisiaj jest 08 lip 2025, 22:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 mar 2011, 18:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Pytanie bardziej z teoretyki.

Czy jeśli wiele razy (powiedzmy 40) będę kopał na włączonym zapłonie i podczas tych prób silnik nie będzie chciał zapalić to czy ma to jakiś wpływ na cylinder?

Wg. mnie oczywiście mamy pompeczkę olejową no i jak jest podciśnienie (czyli jak kopiemy) to nam zaciąga olej do gaźnika i z benzynką dostaje się do cylindra.

Jak to jest z tym kopaniem?

Niszczy gładź czy nie?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2011, 18:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lis 2008, 20:35
Posty: 65
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Jak paliwo dochodzi to nic mu się nie stanie, ale gdy np. gaźnik jest zapchany i paliwo+olej nie dochodzi to już wiadomo co sie z cylem robi za każdym kopniakiem.




_________________

Obrazek
Naciśnij ^ Obrazek

[*] Ku pamięci Mycena




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2011, 18:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Więc jak świeca mokra to wszystko ok powinno być




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2011, 18:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2010, 1:09
Posty: 822
Lokalizacja: B.O
Pojazd:
raczej tak :D




_________________

Peugeot speedfight 2 custom>yamaha rex 2006r>simson s51 enduro>honda cb50J>Suzuki Rg80>Yamaha TZR 125 >Apka Sr 50 morini ditech>Suzuki Bandit 400:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2011, 18:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 21:09
Posty: 615
Lokalizacja: Rybnik~Slask~
Pojazd:
Świeca może być mokra jak się tłok od kopania spoci:D


A tak serio to nic się nie stanie... A po co tyle razy kopać aż takie problemy z odpalaniem masz?




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=142770
http://www.youtube.com/watch?v=RlJe_jZ0 ... ideo_title


Ostatnio zmieniony 01 mar 2011, 18:38 przez SuzKamo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2011, 18:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Tzn może przedstawię swój problem.

Mam tgb z cylem airsal sport 70.

Gaźnik 17,5 dysza 72 i filtr seria.

Wcześniej jak jeździłem jakiś miesiąc dwa temu wyregulowałem go na cacy i było ok.

Dzisiaj podchodzę kopię kopię nic.

Potem wykręcam świecę no mokra i czarna ale elektroda brązowa.

No to dalej kopie kopie i nic.

Ssanie czy bez nic nie dawało.

Wykręciłem jeszcze raz świeczkę no i wyczyściłem wkręciłem i ze ssaniem jakoś odpalił.

Ale wyregulować nie idzie w ogóle.

Jak skręcę mieszankę to szybko schodzi z obrotów no ale go zalewa.

Jak odkręcę to obroty rosną jak powinny ale nie schodzi z obrotów po przegazowaniu.

Się coś mu pokiełbasiło i nie wiem o co chodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2011, 20:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 21:09
Posty: 615
Lokalizacja: Rybnik~Slask~
Pojazd:
Spróbuj z stożkiem albo czy nie masz jakiegoś bloku w filtrze czy coś no i spróbuj na innych świecach.




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=142770
http://www.youtube.com/watch?v=RlJe_jZ0 ... ideo_title




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2011, 20:26 
Zbanowany

Rejestracja: 26 lut 2011, 14:51
Posty: 98
Pojazd:
Mój skuter też miał takie odchyły, przeczyść gaźnik + wymień kranik to podstawa, u mnie pali teraz od pierwszego kopa, kiedyś kopałem dosłownie 15 minut.... chyba z 200 butów dostał i nic xD...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2011, 21:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
nie wymieniaj kranika tylko go sprawdź i wyczyść gaźnik i filtr powietrza to podstawa a później regulacja.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2011, 22:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
według mnie takie kopanie nie szkodzi cylindrowi :) jeżdżąc bez oleju czyli smarowania jesteśmy w stanie zrobić około 15km zanim się zatrze silnik a więc przez ten czas silnik wykona kilkaset razy więcej obrotów niż w przypadku kopania 40 razy kickstarterem :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359


Ostatnio zmieniony 01 mar 2011, 22:42 przez Furian50, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2011, 22:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2009, 12:08
Posty: 677
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Furian50, moj kumpel zrobilem pegeotem vivacity okolo 30 km bez oleju bo mu sie wezyk od oleju odpiął,skutki byly takie ze po paru kilometrach tracil moc i sie grzal strasznie,ale doszlismy do tego i cylinder byl w dobrym stanie,pali do tej pory od strzala ;d




_________________

Polini Sport 70cc
Hebo Kevlar
dellorto 21mm + ssanie polini
Polni SpeedControl
LeoVince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2011, 22:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
phantom, ja chinolem zrobiłem prawie 15km bez wężyka z olejem i po podłączeniu jeździł dalej ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2011, 22:43 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
ą różne opinie na ten temat a w szczególności liczy się stan cylindra :) na jednym zrobisz 2km bez oleju a na drugim 30 :wink: tak więc nie wnikajmy w szczegóły :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2011, 22:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Nie zaszkodzi, nawet nie bardzo jeśli nie dostaje mieszanki. Prędkość obrotowa przy kopaniu to jakieś 200 obr/min.
Smarowanie jest określone dla najbardziej niekorzystnych warunków pracy.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2011, 12:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
Wymień świece, zobacz jaką ma iskrę.


A co do kopania 50x przed odpaleniem to niema szans na porysanie gładzi cylindra, sąsiad trekkera zawsze przed odpaleniem kopał +/- 50 razy, czasami szybciej chwycił i przed zimą gdy ściągnął głowice gładź była w idealnym stanie ! Więc kopanie nie szkodzi ^ ^




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2011, 18:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Iskra dobra, Świeca nie ma przebicia.

Tylko ona jest czarna dookoła za wyjątkiem wew. elektrody tej porcelanowej która jest kawa z mlekiem.

Tak ma być?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2011, 22:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
seb94 pisze:
Tylko ona jest czarna dookoła za wyjątkiem wew. elektrody tej porcelanowej która jest kawa z mlekiem.

Idealnie :wink:




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 9:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Za to regulacja jest w martwym punkcie.

Mianowicie dysza 72 filtr seryjny i iglica na 1 ząbku od góry.

Wkręcam mieszankę do końca i ustawiam wolne.

Wykręcam.

Obroty rosną rosną rosną (co powinno być prawidłowe)

Szkoda tylko że mimo że regulacja przechodzi teoretycznie dobrze to po wykręceniu ok 4 obrotów gdzie obroty nam rosną to skuter pół godziny schodzi z obrotów jak go przegazuję.

Obecnie śrubka jest wkręcona w większości i chodzi w miarę ale co z tego skoro nie wyreguluje go idealnie bo normalna regulacja zawodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 11:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Przegazuj po każdej zmianie położenia śrubki, poświęć na to trochę czasu.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 13:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Booyaka pisze:
Nie zaszkodzi, nawet nie bardzo jeśli nie dostaje mieszanki. Prędkość obrotowa przy kopaniu to jakieś 200 obr/min.
Smarowanie jest określone dla najbardziej niekorzystnych warunków pracy.


Wiecej wiecej ;p Czytalem ze iskra zaczyna sie pojawiac dopiero przy 800 obr/min wiec nie zalapie jak ma 200 ;p
Wogole ja mialem to samo u siebie w boosterze, tez nie chcial palic ani nic w tym stylu, dopiero jak sie wlalo do gaznika to lapal i normalnie jezdzil i palil do poki sie nie ostudzil, niestety problem zostal rozwiazany przez zmiane cylinda...




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy