Dzisiaj jest 24 wrz 2025, 13:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 mar 2011, 15:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 15:06
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Kielc
Pojazd:
Cześć ;)

Jako że to mój pierwszy post chciałbym powitać całą społeczność Mieloch :)


A teraz do rzeczy...

Wymieniłem w moim romecie dysze główną gaźnika na 80 albo 88 nie pamiętam dokładnie (seryjna chyba 55). Czy muszę zmienić jakieś inne dysze od oleju ? Czy jednak muszę dolewać olej do benzyny ?

Kolejną sprawą jest to iż planuję zakupić wariator Stage6 Sport Pro w jego komplet wchodzi sprężyna centralna oraz rolki 5.0g bądź 7.0
I tutaj mam kilka niewiadomych:
- jaki mam rozmiar wału ?
- czy nie będzie kolidował on z tłumikiem Yasuni Z ?

Jak na chwilę obecną skuter ma lekkiego "muła" do 5 km/h później jest wyraźne szarpnięcie i idzie mocno do 75 km/h po prostej

Założyłem do niego stożek "druciak" z małym moim autorskim tuningiem polegającym na obłożeniu wewnętrznych ścianek stożka filtrem powietrza od odkurzacza. Nie ma teraz opcji żeby przepuszczał jakiekolwiek brudy, będę musiał go po prostu częściej czyścić ;)

Czy to dobra kombinacja ?

Cylek 50 ccm


Ostatnio zmieniony 01 mar 2011, 15:21 przez pysk, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2011, 15:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 8:57
Posty: 165
Pojazd:
To dwusuw on "sam" robi mieszankę z dozownika lub robi się do baku od razu. Nie ma żadnych dysz oleju.
Myślę ,że filtr i tak za dużo powietrza ciągnie ale to już zależy jak go wyregulujesz.
Wał średnica 16mm ,ale dla pewności sam zmierz .




_________________

AirSoft Player




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2011, 23:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 15:06
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Kielc
Pojazd:
markez pisze:
gdzie jest moderator do chuuuu NIE TEN DZIAŁ!!!!!! pisz w różne


Racja gdzie jest ten moderator! Powinieneś warna dostać za ten post! Ale to nie leży w moim ocenianiu. Ja nie wymierzam tu sprawiedliwości hehe

p.s
Pierwszy powód:
- brak kultury
- nie wnosisz nic do tematu(spam)

Wybrałem ten temat ponieważ, w moim romecie jest silnik minarelli a jak się nie mylę ten dział dotyczy owego silnika.

=AndrucH= dzięki za wstępną pomoc :)

Wracając do tematu

A co do tego stożka ciągnie dużo mniej powietrza niż bez tej modyfikacji, śrubka jest wykręcona na jakieś 0,5 - 1,5 obrotu (nie pamiętam dokładnie)

Kolejna sprawa wracając do wału, w sklepie Racing Planet pod mój model (Romet 747 2t rocznik 2010) podają wał 13 Chcę się upewnić żeby nie wydać pieniędzy na marne.

A kolejne pytanie jeśli założył bym ten wariator wraz ze sprężyną centralną to jak będzie się zgrywał z wydechem Yasuni Z, cylkiem 50ccm.


Proszę jeszcze o udzielenie się osób które miały jakąś głębszą styczność z tym skuterem, mieli jakiś głębszy wgląd.

Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2011, 9:28 
*

Rejestracja: 17 sie 2010, 15:24
Posty: 174
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
pysk pisze:
markez pisze:
gdzie jest moderator do chuuuu NIE TEN DZIAŁ!!!!!! pisz w różne


Racja gdzie jest ten moderator! Powinieneś warna dostać za ten post! Ale to nie leży w moim ocenianiu. Ja nie wymierzam tu sprawiedliwości hehe

p.s
Pierwszy powód:
- brak kultury
- nie wnosisz nic do tematu(spam)

Wybrałem ten temat ponieważ, w moim romecie jest silnik minarelli a jak się nie mylę ten dział dotyczy owego silnika.

=AndrucH= dzięki za wstępną pomoc :)

Wracając do tematu

A co do tego stożka ciągnie dużo mniej powietrza niż bez tej modyfikacji, śrubka jest wykręcona na jakieś 0,5 - 1,5 obrotu (nie pamiętam dokładnie)

Kolejna sprawa wracając do wału, w sklepie Racing Planet pod mój model (Romet 747 2t rocznik 2010) podają wał 13 Chcę się upewnić żeby nie wydać pieniędzy na marne.

A kolejne pytanie jeśli założył bym ten wariator wraz ze sprężyną centralną to jak będzie się zgrywał z wydechem Yasuni Z, cylkiem 50ccm.


Proszę jeszcze o udzielenie się osób które miały jakąś głębszą styczność z tym skuterem, mieli jakiś głębszy wgląd.

Pozdrawiam.




a gdzie na pisałeś ze zrobiłeś SWAPA ? jeżeli masz serie to masz chinola i zapraszamy do RÓŻNE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2011, 13:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 15:06
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Kielc
Pojazd:
Ty jest chinonem!

Przepraszam nie mogłem się powstrzymać. Nie lubię tego określenia.


Silnik minareli w wersji yamaha i minarelli wersji romet. Nie wiem czy rozumiesz to ale według mnie to jest jasne silnik minarelli to silnik minarelli. Nie ważne w jakim wydaniu. Więc według mnie nie popełniłem błędu przy wyborze działu


Ostatnio zmieniony 02 mar 2011, 13:28 przez pysk, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2011, 13:30 
Zbanowany

Rejestracja: 11 sty 2009, 12:33
Posty: 461
Pojazd:
pysk, Ty nie masz silnika minarelli, tylko podróbę!!!!!!!!!!
pysk pisze:
nie popełniłem błędu przy wyborze działu

Popełniłeś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2011, 14:46 
*

Rejestracja: 17 sie 2010, 15:24
Posty: 174
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
pysk pisze:
Ty jest chinonem!

Przepraszam nie mogłem się powstrzymać. Nie lubię tego określenia.


Silnik minareli w wersji yamaha i minarelli wersji romet. Nie wiem czy rozumiesz to ale według mnie to jest jasne silnik minarelli to silnik minarelli. Nie ważne w jakim wydaniu. Więc według mnie nie popełniłem błędu przy wyborze działu




śmiech na sali <hahaha> masz CHINOLA i tyle




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2011, 16:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 8:57
Posty: 165
Pojazd:
Jeżeli to oryginalny silnik to nie minarelli tylko silnik wzorowany na minarelli'm

Jeżeli chodzi o moce :
- twój silnik : 2,3 kW (3,1 KM) przy 6500 obr./min
- silnik minarelli horizontal : 3,4 kW przy 6500 obr./min

Różnicę można zauważyć . Nie liczy się wygląd lecz wnętrze silnika ;D
Minarelli ma inną średnicę wału ,frezu na wale

Cytuj:
minarelli to silnik minarelli. Nie ważne w jakim wydaniu

trochę się mylisz. Inne oznaczenia ,a po za tym minarelli też ma różne typy silników - np stojące i leżące , chłodzone cieczą i powietrzem.
Jednak się pomyliłeś .




_________________

AirSoft Player




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2011, 17:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
markez, wyjdz i zamknij drzwi za sobą, kolega miał prawo do pomyłki, ty zaś chyba w 5 temacie piszesz że nie ten dział... Ty nie jesteś od tego, więc?

co do tematu jeżeli to seryjny silnik 2t to masz wał 16mm <mina ma 13> a do takiego rozmiaru nie ma wariatora ;/

i nie będzie kolidował z wydechem "Z"

co do stożka ja bym zdjął chyba że masz kase na benzyne ;x
co do filtra od odkurzacza to zdejmij i filtr posmaruj troche zwykłym olejem i będzie lepiej zbierac syf. Możliwe że zła regulacja gaźnika bo ma muła do 5km/h mówiłeś, lub napędu ;p to na tyle ;x




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2011, 19:34 
*

Rejestracja: 17 sie 2010, 15:24
Posty: 174
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
tak bo sam mam keeeway i wiem ze to chinol a gdyby napisał to w różne to by moment miał odpowiedź. A od zamykania drzwi jest kto inny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2011, 21:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 8:57
Posty: 165
Pojazd:
markez, Nie kłóć się bo dostaniesz warna i tyle będziesz miał . Trzeci post w jednym temacie kompletnie odbiegający od wątku...
pysk, Najlepiej załóż oryginalny filtr bo siatka to siatka jedyny jej plus to mała przepustowość (w serii to jest minus raczej ...)
Szafa, są przecież wariatory na ten rozmiar ,ale mniej dostępne.
Ten muł po samym ściągnięciu stożka już by się pewnie zmniejszył.




_________________

AirSoft Player




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2011, 22:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
pysk pisze:
Wymieniłem w moim romecie dysze główną gaźnika na 80 albo 88 nie pamiętam dokładnie (seryjna chyba 55)
czyli jestes przygotowany na to że może ci tłok wyrwać?

Sytucja zyciowa kolesiowi w serwisie "wstawili do gaznika coś tuningowego", a kiedys w serwisie jak chcialem dac wieksza dysze do seri mi powiedzieli ze moze mi wyrwac sworzn no i zdejmuje cylek u kolesia a tłok osobno sworzn osobno, w gazniku dysza 85

Co do stożka - nie wiem czy to dobry patent

Szarpnięcie - możę być to wina rezonansu a możę być wina że spreżynki nagle mocniej puszczaja




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 15:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 15:06
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Kielc
Pojazd:
mam blokadę wariatora macie może jakiś patent jak zmierzyć średnicę wału wariatora?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy