Dzisiaj jest 22 lut 2025, 18:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 mar 2011, 20:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 16:47
Posty: 191
Pojazd:
Witam !!!
Mam taki problem... cieknie mi woda kilka milimetrów od gwintu na świecę... Jak to w ogóle możliwe ? Kiedy odpale silnik i się przyjżę, widać jak woda jest wypychana. Nie widać ani zadnego przetarcia na glowicy ani tym bardziej dziurki...




_________________

Jadą, jadą chłopcy - chłopcy na japońcach,
nikt ich nie dogoni - bo kręcą do końca !!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2011, 20:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Wydaje mi się ,że czujnik temp się trochę poluzował i możliwe ,że tamtędy wycieka.Ale radze ,żebyś porządnie się przypatrzył temu wyciekowi ,iż bardzo łatwo jest stwierdzić złą drogę wycieku.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2011, 20:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Może po prostu woda się skrapla? Na dworze jest niska temperatura a jak się nagrzeje Głowica to się skrapla... Innego wyjścia nie widze skoro nie ma przetarcia czy też pęknięcia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2011, 20:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 16:47
Posty: 191
Pojazd:
więc tak: czujnik napewno sie nie poluzował, woda splywa od strony swiecy w strone czujnika.
Ciekawa natomiast jest teoria ze skraplaniem się tej wody... dokladnie tak to wyglada jakby ona sie skraplała bo przygladalem sie z bardzo bliska i jest to co chwile w innym miejscu ( w promieniu setnych mm). Ale czy to aż tak, żeby kapało dosłownie kropla co 2-3 sekundy.




_________________

Jadą, jadą chłopcy - chłopcy na japońcach,
nikt ich nie dogoni - bo kręcą do końca !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2011, 0:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak w chłodnicy masz płyn a wydostaje się tam woda to z układem chłodzenia to raczej nie ma nic wspólnego.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2011, 17:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 16:47
Posty: 191
Pojazd:
...
w chłodnicy mam wode.
Wrzucam zdjęcia na których widać głowicę. Na czerwono zaznaczyłem mniej wiecej z ktorego miejsca cieknie. Na drugim zdjęciu widać, że jeżeli cieknie stamtąd to woda musiałaby być w komorze spalania...jakieś propozycje ?
http://zapodaj.net/1f12d001648d.jpg.html
http://zapodaj.net/5d83c7f64043.jpg.html




_________________

Jadą, jadą chłopcy - chłopcy na japońcach,
nikt ich nie dogoni - bo kręcą do końca !!!


Ostatnio zmieniony 03 mar 2011, 18:04 przez xpress98, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2011, 18:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Możliwe że są tam jakieś mikropęknięcia i wypycha ją.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2011, 19:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2010, 18:33
Posty: 535
Lokalizacja: Braniewo [NBR]
Pojazd:
może jak było na minusie to ci woda zamarzła i powstały jakies mirko pęknięcia




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=584288#584288 <<< HM CRE 70 SIX
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2011, 21:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 16:47
Posty: 191
Pojazd:
tak, zamarzła 2 razy mi woda jak zapomniałem jej spuścić...
Czy musze nową głowicę, czy jakoś to naprawic ?
I czy to niebezpieczne dla cylindra czy spokojnie mozna jezdzic ?
I jak sprawdzic czy do cylindra nie dostaje się woda ?
Dzisiaj w wydechu mialem sporo wody.
Cylinder jest na dotarciu więc troche się boję o niego.




_________________

Jadą, jadą chłopcy - chłopcy na japońcach,
nikt ich nie dogoni - bo kręcą do końca !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2011, 23:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Można zaspawać, mogą być takie same od środka i będzie ci się dostawać do cylindra ale wtedy w układzie chłodniczym było by ciśnienie duże mimo niskiej temperatury.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 9:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 16:47
Posty: 191
Pojazd:
wiec moge na tym jezdzic czy nie ?
Jak sprawdze czy nie dostaje sie woda ?
Nie zabardzo zrozumialem poprzednia wypowiedź.

A co myslicie o spawaniu na zimno ? żeby zalać tamto miejsce...




_________________

Jadą, jadą chłopcy - chłopcy na japońcach,
nikt ich nie dogoni - bo kręcą do końca !!!


Ostatnio zmieniony 04 mar 2011, 9:43 przez xpress98, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 14:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak by były mikropęknięcia od środka to będzie duże ciśnienie w układzie chłodzenia. Zaspawaj to normalnie spawarką do aluminium.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 17:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 16:47
Posty: 191
Pojazd:
Ok w weekend zaspawam migomatem.
Więc do cylka woda się nie dostaje i można normalnie jeździć, tyle że ubywa woda tak ?




_________________

Jadą, jadą chłopcy - chłopcy na japońcach,
nikt ich nie dogoni - bo kręcą do końca !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 19:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Migomatem nie zespawasz alu. Do alu potrzebujesz osłony argonowej. Można tak jeździć ale jak za 10 zł ci zaspawają to po co ?? Nawet nie musisz silnika rozbierać do tego.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 04 mar 2011, 19:10 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 20:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 16:47
Posty: 191
Pojazd:
ok dzieki wielkie.
A jak myslisz glowice wgl zdejmowac czy nie ??
Mam na dotarciu i sa nowe uszczelki to chyba lepiej nie ?
Ale jesli nie da sie to nie ma problemu 5min roboty ;)
A no i jak komuś wytłumacze jak ma to zaspawać jak tam nie widać zadnej dziurki itp.




_________________

Jadą, jadą chłopcy - chłopcy na japońcach,
nikt ich nie dogoni - bo kręcą do końca !!!


Ostatnio zmieniony 04 mar 2011, 20:34 przez xpress98, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 22:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Wyczyścisz to to przez lupę powinieneś wypatrzyć.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 8:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 16:47
Posty: 191
Pojazd:
a co masz na mysli ze w ukladnie chlodzenia byloby wysokie cisnienie. Np. wywalało by wode chłodnicą czy coś ? I skoro do komory spalania bylyby takze mikropekniecia, to cisnienie z ukladu uciakaloby na zewnatrz glowicą i wcale nie byloby takie wielie. Jesli dostaje sie do srodka to chyba moglbym zatrzec nie ?




_________________

Jadą, jadą chłopcy - chłopcy na japońcach,
nikt ich nie dogoni - bo kręcą do końca !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 10:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
W komorze spalania jest większe ciśnienie niż w układzie chłodzenia więc biło by ciśnienie do układu chłodzenia.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 10:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 16:47
Posty: 191
Pojazd:
a jesli jednak by sie dostawała, jak to sprawdzić, jakie będą objawy ?
Kopcenie na postoju na biało ?
I skąd w takim razie cieknie akurat obok świecy, skoro tam w głowicy chyba wody nie ma, poniżej jest komora spalania...




_________________

Jadą, jadą chłopcy - chłopcy na japońcach,
nikt ich nie dogoni - bo kręcą do końca !!!


Ostatnio zmieniony 05 mar 2011, 10:36 przez xpress98, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 11:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2011, 19:11
Posty: 26
Lokalizacja: Dopiewo(k.Poznania)
Pojazd:
No gdyby woda dostawała sie do cylindra to by dymił na biało cały czas,nawt jak by był juz rozgrzany(bo jak jest zimny to wiadomo ,ze bd dymil), i byl by słabszy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy