Dzisiaj jest 10 mar 2025, 7:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Problem RUNNER
Post: 05 mar 2011, 18:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 20:34
Posty: 38
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
Witam mam taki problem w runnerze
Kompresja jest dobra kopniak ciężko chodzi Skuter rano pali na dotyk po rozgrzaniu także ale gdy postoi tak 1h czy 2 po jeździe to później trzeba kręcić z 15s ;( nie wiem co to może być ;[
wydaje mi się że to może być wina uszczelki pod głowicą że puszcza ciecz do cylindra ale wypowiedzcie się wy :) :cry:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 20:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
jakby puszczał plyn chlodniczy do cylindra to by na biało kopcił, zauwazyles cos takiego???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 21:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 20:34
Posty: 38
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
Nie w ogóle dymku nie puszcza ;) ale jak dziś jechałem to sączyło się spod korka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 21:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Bo za dużo płynu wlałeś.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 21:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 20:34
Posty: 38
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
Mam pomiędzy minimum i max;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 21:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
ile ta kompresja wynosi???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2011, 16:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 20:34
Posty: 38
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
9bar :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2011, 17:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2011, 11:28
Posty: 37
Lokalizacja: Przewłoka
Pojazd:
ej ziomus ja tak miałem w nrg power i myślałem ze coś z glowića albo sILNIK ZAJ***Y ALE SIĘ OKAZAŁO ŻE ZMIENIŁEm ŚWIECE NA NOWĄ I WSZYSTKO GRA TAK JAK WCZEŚNIEJ PALI NA DOTYK A KOPNIK DZIAŁA LŻEJ. To pewnie jest też i u Ciebie :D


Ostatnio zmieniony 06 mar 2011, 17:02 przez przewlocki, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2011, 20:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 20:34
Posty: 38
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
Dzisiaj wyczyściłem gaźnik ;) ale nadal nie chciał zapalić to wlałem mu paliwa do cylindra i zajarał i już ładnie chodzi zobaczymy co będzie jutro ;p

P.S.
Dzisiaj zamówiłem
-świecę DENSO
-MULTIVARA 2000
PASEK DAYCO
;))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 19:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 20:34
Posty: 38
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
Już jest wszystko dobrze kranik podciśnieniowy musiał się zawiesić
Temat do zamknięcia ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy