Dzisiaj jest 14 lis 2024, 5:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 mar 2011, 22:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:42
Posty: 61
Pojazd:
jaki jest lepszy tłok z dwoma pierścieniami czy z jednym?


/Użytkownik dostał ostrzeżenie / Mayday




_________________

http://grodagroda.blogspot.com/


Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 11:13 przez robert1295, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2011, 23:41 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2010, 16:05
Posty: 283
Lokalizacja: Bełk > Orzesze
Pojazd:
Niemożesz zrobić jednego tematu o tytule: Pare pytan kymco vitality , np?

Do admina: Pownienie być jakieś ostrzeżenie albo ban;/




_________________

Aprilia SR'R Factory ;*
Yamaha Aerox R ;)
Kawasaki KXF 250 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 7:51 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
z jednym pierścieniem szybciej wchodzi na obroty i przeważnie jest stosowany w cylindrach aluminiowych




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 12:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 mar 2011, 12:27
Posty: 30
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
w skrócie to jest tak:
1 pierścień przeważnie stosowany jest w cylindrach aluminiowych i służy do wyścigów - lepsze osiągi, gorsza żywotność
2 pierścienie dają analogicznie lepszą żywotność ale osiągi są gorsze ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 13:50 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 15:23
Posty: 134
Pojazd:
hhehe,4t ma 5 pierscieni,wiec x5 zywotnosc;p




_________________

72ccm
rozrzad naraaku touring
dysza90#
cewka hajg spid(taka marchewkowa-seria ded)
siatex=trwalszy niz polini,jeszcze nigdy nie czyszczony,silnik narazie jest z nami!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 14:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 mar 2011, 12:27
Posty: 30
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
4 T co całkiem inna technologia marcinagility, wiec maja tyle pierścieni ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 18:25 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 15:23
Posty: 134
Pojazd:
nom,technologia rodem z chin;ppodobno hondy///




_________________

72ccm
rozrzad naraaku touring
dysza90#
cewka hajg spid(taka marchewkowa-seria ded)
siatex=trwalszy niz polini,jeszcze nigdy nie czyszczony,silnik narazie jest z nami!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 20:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
! a 2 pierścienie to różnica charakterystyki silnika. tłok 1 pierścieniowy to lepsze wkręcanie agresywne oddawanie mocy 2 pierścienie to gorsze wkręcanie się i łagodne oddawanie mocy ale w żywotności różnicy przy prawidłowym użytkowaniu nie zauważyłem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy