Dzisiaj jest 02 lut 2025, 11:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 gru 2008, 12:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Mam kłopot Mój CPI Oliver z 2002r ma 14tyś przebiegu i zatarł się cylinder. I mam pytanie, lepiej kupić mocniejszy cylinder np. Polini Sport 50 czy np kupić jakiś zwykły dobry zamiennik a za resztę kasy kupić wariator np. Hebo Next Generation. Na czym będę miał lepsze osiągi??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2008, 13:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lis 2008, 18:05
Posty: 30
Lokalizacja: Komorniki
Pojazd:
Ja bym brał mocniejszy cylek ale powiem ci tak: tuning chińszczyzny jest nieopłacalny




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2008, 15:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Ja nie chce go tuningować na wrzesień go sprzedam i kupie apke sr. Ale przez wakacje muszę czymś jeździć :P.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2008, 15:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2008, 14:26
Posty: 16
Pojazd:
poco nowy cylek zrub szlif taniej wyjdzie wyniesie cie to około 100zł bo
50zł pierszcienie tłok swożen i zawleczki i szlif 50zł no i na twoim miejscu zostawił bym serie jak chcesz go sprzedac! :grin:


Ostatnio zmieniony 30 gru 2008, 15:24 przez fazi17, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2008, 15:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Ja za to nie będe płacił więc biorę też wario a cylek 150zł
więc co lepiej cylek czy wario??

Opcja Edit!
Wolus


Ostatnio zmieniony 30 gru 2008, 15:44 przez mateusz24, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2008, 15:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2008, 10:52
Posty: 450
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
Ja bym wziął wariator , bo jeśli chcesz potem np. sprzedać tą cześć to wariator pewnie dasz rade , a z cylkiem 50 może być ciężko.




_________________

Obrazek

http://wolnekonopie.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2008, 15:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2008, 21:51
Posty: 21
Lokalizacja: Bytów
Pojazd:
Ja także bym brał wariator, jest to zawsze jakiś element tuningu który można wymienić przy sprzedaży jako sportowy element silnika który zwiększa osiągi. :mrgreen:




_________________

Stage6 70 cc Tundet
top racing HQ
17.5
skf metal
Hebo ng
Yasuni R
110km/h ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy