Dzisiaj jest 21 sie 2025, 18:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 mar 2011, 20:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 15:44
Posty: 132
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Witam, mój skuter to benelli k2 wszystko seria, tylko Gaźnik 17,5 TK Japan + Stożek
Mój v max to 30, dysza 80 - za mała ? Czy inne propozycje
Wcześniejszy v max nieznany


Ostatnio zmieniony 14 mar 2011, 19:03 przez Ghostas, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 20:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
Regulacja :roll:




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 20:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 15:44
Posty: 132
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Obrazek

śrubka na prawo jest od obrotów ?
Jeśli tak to wykręcając zmniejszam/zwiększam obroty ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 21:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
Nie jestem pewny ale raczej tak próbuj....




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 22:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 15:44
Posty: 132
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
ok, jutro się pobawię i powiem co i jak...

Możliwe że przepustnica jakoś źle weszła i nie reaguję na śrubkę od obrotów czy coś ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 22:14 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 21:54
Posty: 42
Pojazd:
Na prawo jest śruba od mieszanki. Śrubę od obrotów masz po środku (ta pod wejściem na przewód).
Nie możliwe, bo przepustnica wchodzi tylko w jednej pozycji. Jeżeli regulowałeś tą śrubką po środku i nic tzn. że albo masz dziurawy pływak, albo, że iglica nie wchodzi do końca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 14:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 15:44
Posty: 132
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Nowy problem ! ----->Czytaj w 1 poście<------




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 16:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 15:44
Posty: 132
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Pomoże ktoś ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 18:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
No ale powiedz, jedziesz 30 to skuter nie wiem przerywa rwie przygasa nagle ?




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 18:23 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 21:54
Posty: 42
Pojazd:
Dysza za duża ... wgl. po co Ci taki gaźnik przy serii ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 18:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2010, 18:39
Posty: 351
Lokalizacja: Prosna
Pojazd:
daj seryjny filtr i dysze 70 a po 2 kup zestaw dysz regulacyjnych i przeczyść gaźnik bo nikt ci nie powie chyba ze jasnowidz lub ktoś trafi




_________________

RMX- http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=60
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 19:45 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 15:44
Posty: 132
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Do 30 idzie, słychać że silnik full obrotami idzie tak jakby silnik dawał większą moc, a nie przenosiło to się na koła, taki jakby muł wyjący przy 30...

Dałem stożek i 17,5 bo dojdzie Yasiek Z i Hebo NG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 18:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 15:44
Posty: 132
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Wczorajszy bilans:
Próbowałem regulować gaźnik, w końcu zdechł i gdy go kopałem to odpalał i gasł
Doprowadziłem go do domu, dzisiaj strasznie ciężko pali odpalił mi dopiero gdy zdjąłem filtr i dopiero pochodził jak go trzymałem na ssaniu (zaciągasz, spuszczasz x3)
Jeszcze tak jakoś niemrawo ;/
Chyba skorzystam z waszej rady, kupie mniejszą dyszę i włożę seryjny filtr, a ze stożkiem będę się bawił dopiero gdy kupie Hebo NG i Yaśka Z
Jak myślicie powinien dać rade wtedy ?


Ostatnio zmieniony 14 mar 2011, 18:12 przez Ghostas, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 20:53 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 15:44
Posty: 132
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
A i zapomniałem dodać że gdy chodził wtedy bez filtra to po dodaniu gazu dławił się momentalnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 7:02 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 21:54
Posty: 42
Pojazd:
Normalnie, że się dławił, bo dostał więcej powietrza. A tym bardziej, że gaźnik jest rozregulowany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy