Dzisiaj jest 22 lut 2025, 20:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 mar 2011, 17:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 20:44
Posty: 313
Pojazd:
Witam!!

Mam taki oto problem... Kupilem na allegro chinski cylek 70cc.. Dokladnie ten: http://allegro.pl/cylinder-70-aprilia-s ... 48836.html i po zalozeniu lipa, tz odpala z pierwszego, kompresja tez okey, ale płyn z chlodnicy idzie na tłok... Myslalem ze to moze jakas felerna uszczelka, wiec kupilem druga idenitko jak tamta i to samo.. Sruby dokrecam dosyc mocno, tz juz urwalem jedną szpilke i zerwalem dwa gwnity... :roll: Zakladalem dwie uszczelki i nic nie pomagalo, nawet dawalem troche siliknou na uszczelke i nadal przepuszcza.... :/

Co z tym fantem zrobic? Fakt ze chinskie bo chinskie ale te pareset km powinno przejechac, a tu odrazu sie cos j****e...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 19:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
może głowica krzywa ? sprawdź ew. splanuj ją




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 20:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 20:44
Posty: 313
Pojazd:
Głowica jest prosta - sprawdzalem.. Ogolnie macie moze jakis patent co z tym fantem zrobic? Bo ja juz nie mam pomysłu...




_________________

Moja apcia:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=20

Wbijac :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 20:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
brat miał kiedyś złożone na hermetyk i trzymało, może cylinder jest krzywy na łączeniu z głowicą ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 20:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 20:44
Posty: 313
Pojazd:
Jak złacze cylinder z głowicą to wszystko ładnie do siebie przylega, wiec to raczej nie to.. :roll: W sumie mozna sprobowac z tym hermetykiem.. Ale moze ktos ma jeszcze jakis pomysl?


Edit: nie to zebym cos mowil ale moderator przeniosł moj temat w zły dział, poniewaz w/w problem tyczy sie silnika morini :wink:


Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 21:08 przez woli10, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 22:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Już jest we właściwym dziale.
Połóż arkusz papieru na lustro i przejedź po nim głowicą. Zacznij od papieru 240, później wyrównaj 800, to samo z cylindrem. Jak przejedziesz pierwszy raz to będzie ładnie widać, gdzie są ewentualne nierówności. Chyba nie muszę wspominać, żebyś później pozbył się opiłków.
Głowicę dokręć z siłą 12 Nm.


Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 22:19 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 16:36 
Zbanowany

Rejestracja: 06 lut 2011, 12:03
Posty: 145
Pojazd:
a czy jak ja zmieniałem uszczelke na nową i nie zrobiłem to bedzie mi ciec?? sory za off




_________________

Mojja Apka--->looknij
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy