Dzisiaj jest 19 sie 2025, 17:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Zimny silnik
Post: 12 mar 2011, 21:59 
*

Rejestracja: 07 kwie 2010, 13:41
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Witam. Zastanawia mnie pewna kwestia. Otóż, w czterosuwie, jak wiadomo, nie należy wysilać zimnego silnika, ponieważ olej to budyń i jest słabsze smarowanie. A dwusuw? Olej przecież zawsze ma temperaturę "pokojową", bo jest w baku. Zatem, czy tu chodzi o zmianę właściwości metali pod wpływem temperatury, czy też dwusuwa można piłować od razu po odpalaniu? Oczywiście nie robię tak, broń boże. Czysta ciekawość.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 22:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Gdy jest zimny to metal nie ma takiej właściwości gdy się rozgrzeje i musi się rozgrzać by normalnie chodzić (piłowanie na zimnym silniku = krótsza żywotność silnika)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 22:02 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
aragon, dobrze Ci to wytłumaczył;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 22:03 
**

Rejestracja: 15 kwie 2010, 23:07
Posty: 355
Pojazd:
Hmmmm, myślę, że wql tego nie wytłumaczył :P ( nie żebym ja to zrobił xD). Moim zdaniem wpływ gęstości oleju nie ma tu dużego znaczenia, ale profilaktycznie nie zaleca się takiego wysilania. W sumie można by się przyczepić do gorszego spalania mieszanki na zimnym silniku, ale to chyba nie jest duży problem. Może niech wypowie się ktoś dobrze obeznany w temacie:)




_________________

Axis racing:
- Airsal 50cc racing
- Malossi Dellorto 17,5mm
- Hebo Air system
- Polini Speed Control
- Polini Speed Bell
- Tec Racing
- Tecnigas next-r
- Widełki od neosa + felga
- Stage6 Sport Pro


Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 22:04 przez tarzan131313, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 22:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
od takiego czegoś mogą też pęknąć pierścienie albo nawet cały tłok (hahah doświadczyłem tego sam w tamtą zimę jak się nie znałem był nie do końca odblokowany myślałem że już jest odblokowany i po prostu tak mało leci to chciałem rozwalić serię cyl żeby mieć jakiegoś nowego xD zimny silnik i w piec na śnieg od razu tak 10razy zrobiłem) no i szubsze zużycie...




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy