Dzisiaj jest 02 lis 2024, 2:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 mar 2011, 0:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2009, 23:49
Posty: 189
Lokalizacja: Trzemeszno
Pojazd:
Ktory cylinder kupic POLINI RACING 80 vs DR EVO 80
na jazde codzienna , dluzsze trasy , jaki smiganie na kole. spalanie??
jakie lozyska kupic pod ten cylinder?.
i ktory dluzej pozyje i jest wytrzymalszy?


http://allegro.pl/listing.php/search?st ... gory=19039



http://allegro.pl/cylinder-80-dr-evo-ap ... 67186.html




_________________

StunT


Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 0:26 przez sOfx, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 1:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Ja bym wybrał Polini Race bo na nicasilu.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 8:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
zdecydowanie tak . Polini będzie lepszym wyborem :) - nie będziesz musiał się meczyc tak długo z docieraniem . I w ogóle powłoka NiCaSilowa jest dużo wytrzymalsza i zapewnia lepsze oddawanie ciepła . Sprawdź tylko czy są tłoki nad wymiarowe do tego cylindra :)




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 8:15 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
sOfx, z tych co podałes to oczywiscie poliniego bo na nicasilu lepiej odprowadza ciepło dłuzsza wytrzymałosc wymieniasz tylko tłoki nie szlifujesz itp tylko ja od siebie chciałbym zebys wzioł pod uwage firme AIRSAL robi dobre cylki miałem cylek z tej firmy i był kosior
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 83dd91bb3f
Ten cylek ma zbłizona moc praktycznie identyczna co ten polini tylko jest tanszy a za reszte starczy na dobr ełozyska skf/ntn 20zł/szt i uszczelniacze
http://sklep.mieloch.pl/product_reviews ... 83dd91bb3f to jest Troszke słabszy cylek ale jak ty potrzebujesz co codziennej jazdy na wypady gdzies i troche na gumie to jest do tego idealny nie bd az takiego duzego spalania na nim chyba ze chcesz zrobic dobrego sporta to tu też cos firma Airsal przygotowała
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 83dd91bb3f Sam mam chec na ten cylek idealny do codziennej jazdy w traase gdzies 90km/h-100km/h spokojnie tak nie meczyc motorka i na gume tez wejdzie bez problemu




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 12:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2009, 23:49
Posty: 189
Lokalizacja: Trzemeszno
Pojazd:
a to nicasyl jest w tym polini od mielocha?:O a sa tez zeliwniane ? moge wydac na polini mam kase wiec mowcie co i jak




_________________

StunT




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 12:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tak, polini jest na nicasilu. Jak wymieniasz cylinder to nawet się nie rozglądaj za żeliwem. Płacić dodatkowo 50 - 100 zł za szlif przy każdej zmianie tłoka i jeszcze czekać aż go zrobią.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 14:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 13:37
Posty: 383
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Jak masz seryjny wał to bym nie kupował większych pojemności wiem po sobie nawet najlepszy seryjny wał tego nie wytrzyma przez 1500 - 2000 km może być ok ale jak będziesz ostro go pałował to łożyska na korbie rozsypio się po całym cylindrze a w wale będą kilomoetrowe luzy wał to podstawa bez niego nie masz co wkładać większych cylindrów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 16:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
Wasza wiedza mnie zabija Polini race 80 jest żeliwny , ale jest tez cylinder jak polini ALU race 80 i wtedy jest na nicasilu . Ja bym brał polini , napewno jest lepiej wykonany z mniejszym marginesem błędu , ma lepszy tłok przez co dłuzej pośmiga




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 16:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2009, 23:49
Posty: 189
Lokalizacja: Trzemeszno
Pojazd:
wal mam polini evo a wiec dajcie link do kupic alu racing czy zeliwny ??

Dostałeś już odpowiedź wyżej !

/Konrad324




_________________

StunT


Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 19:11 przez sOfx, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 22:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2009, 23:49
Posty: 189
Lokalizacja: Trzemeszno
Pojazd:
a gdzie dostane taki cylek jaki polini racing alu?? da mi ktos linka?




_________________

StunT




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 23:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
lepiej kup polini race 80 , bardziej przyjazny do codziennej jazdy . Na mielochu mają tylko musisz napisać na e-mail.




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 0:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2009, 23:49
Posty: 189
Lokalizacja: Trzemeszno
Pojazd:
tak jak wyzej stwierdzili nie chce zeliwa cos na nicasylu co kupic wkoncu bo juz nie wiem ??




_________________

StunT




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 9:39 
**

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:22
Posty: 344
Lokalizacja: Lbn
Pojazd:
Ja na twoim miejscu wziął bym dr evo. Kosztuje mniej, a resztę kasy wydałbyś na łożysko korby, łożyska wału i gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 11:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Dokładnie zrobił bym tak jak pisze przemo1110pl9




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 11:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2009, 23:49
Posty: 189
Lokalizacja: Trzemeszno
Pojazd:
ludziska kur mam gaznik dellorto 21 wal polini EVO NIE MAM CYLINDRA! najlepiej nicasyl skoro lepiej zyje i szybko sie dociera wiec co mam kupic?!?!




_________________

StunT




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 11:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Na allegro i na mielochu jest dużo cylindrów na nicasilu, na pewno coś wybierzesz.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 15:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2009, 23:49
Posty: 189
Lokalizacja: Trzemeszno
Pojazd:
jaki jest najlepszy cylinder na nicasylu podajcie firme do 800zl potrzrebuje na szybko




_________________

StunT




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 18:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
słuchaj chłopcze , nie zachowuj się jak dziecko bo to od ciebie zalezy jak bedziesz jeździł i do czego chcesz moto . To , że masz taki wał nie znaczy , że masz kupic cylinder klasy Evolution . Jezeli masz kasy zeby co jakis czas kupowac tłoki , kupowac nejlepsze oleje i robić przeglądy to kupuj Polini Alu race 80 który kosztuje 999 zł . Dr Evo wcale mnie nie przekonuje , bo patrząc na airsala juz się domyślam jak dr evo jest wykonany . Nicasil owszem dłuzej pojeździ , ale jak cos źle zrobisz , przytrzesz to mozesz sobie go na półke w pokoju postawić , a jezeli zeliwo to wiadomo , ze zabieg i zywot toczy się dalej . Sam bede kupwoał polini race 80 , ze względu na zeliwo , a osiągi ma duzo lepsze niz np airsal 80 ccm ;)




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 18:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 13:37
Posty: 383
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
malossi 80 chyba mhr replica albo mhr nie pamiętam już sam gdybym miał tyle kasy na cylinder to bym właśnie go brał :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 19:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
ReKoRdZiK, weź pod uwage to , ze jezeli cos spiepszy to sobie odstawi 950 zł na półkę ;)




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy