Dzisiaj jest 10 mar 2025, 8:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 mar 2011, 22:31 
*

Rejestracja: 13 mar 2011, 21:28
Posty: 1
Pojazd:
Witam,
posiadam Gilere Stalker'a 50cm3, 2004r. Ma już ponad 20tys km przebiegu, nie wiem czy miała wcześniej robiony remont, natomiast czas aktualnej jednostki nadchodzi dużymi krokami i jestem zdecydowany wrzucić zestaw 70cm3.

Chciałem w związku z tym zapytać, co polecacie tak, aby było przyzwoitej jakości a przy tym w niezłych cenach. Rozumiem, że poza zestawem cylinder / tłok, należałoby również wymienić wał (choćby ze względu na przebieg) z łożyskami + zimeringi, sprzęgło, wariator, wydech oraz przeprowadzić strojenie gaźnika.

Poniżej wrzucam kilka wyszukanych na allegro zestawów, jeśli ktoś miał z tym do czynienia (lub posiada jakieś sprawdzone informacje) będę wdzięczny za opinie:

http://allegro.pl/cylinder-skz-70-piaggio-gilera-ac-10mm-15km-vespa-i1503861725.html
http://allegro.pl/cylinder-power-force-70ccm-piaggio-gilera-i1486717703.html
http://allegro.pl/cylinder-80-dr-evo-gilera-stalker-storm-typhoon-i1465135891.html

Wały:
http://allegro.pl/wal-silnika-tunning-piaggio-nrg-gilera-runner-zip-i1479040501.html
http://allegro.pl/wal-korbowy-super-racing-piaggio-gilera-runner-dna-i1488803144.html
http://allegro.pl/wal-racing-piaggio-nrg-vespa-zip-diesis-liberty-i1500022044.html
http://allegro.pl/wal-korbowy-rms-sport-gilera-piaggio-i1481542848.html

Co jest warte uwagi, których należy unikać? Byłbym również wdzięczny za pomoc/podpowiedź w doborze łożysk+uszczelniaczy oraz sprzęgła i wariatora.

Z góry dzięki,
ericsson


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 23:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 20:31
Posty: 156
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Co do cylindrów to bym brał Power Force, ponieważ do tego pierwszego SKZ nie dostajesz głowicy i raczej takiej mocy nie osiągniesz jak tam napisali :mrgreen:, a do tej 80 dr evo trzeba chyba kartery przerabiać bo to cylinder do Typhoona 80 (do 50 chyba bez przeróbek się nie obejdzie ale pewny nie jestem). Ogólnie wiem że do Power Forca bez problemu tłoczki na szlif dostaniesz. A co do wału do włoski RMS spokojnie wytrzyma te cylki :). Chociaż jak nie masz luzów na wale za wielkich to ja bym wał serie zostawił. Mój kumpel ma racinga i wał seria mu trzyma :mrgreen:




_________________

-Piaggio Typhoon 1994r
-Beta Eikon 2005r
-Wsk Kos 1981r
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303637




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 7:41 
**

Rejestracja: 26 cze 2010, 15:39
Posty: 317
Pojazd:
Witam, Co do DR to wchodzi bez zadnych przerobek on tak naprawde ma tłok 47mm czyli to jest 70cm. Power force no nie polecam, miałem to w reku i żadna rewelacja. Jeśli chcesz miec pożadny cylek to kup malossi sport badz polini sport one kosztuja w granicach 400zł i masz pewność ze masz pozadny cylek a nie szajs. Nie mowie ze DR jest kiepski bo nie jest ale malo ludzi go ma. Co do wału to możesz brac RMSA badz tego SKZ (podobno to samo co RMS) To tyle odemnie: Link do malossiego:

http://allegro.pl/piaggio-gilera-cylind ... 36256.html




_________________

PIAGGIO NRG LC MC1

- WAŁ TNT RACING HPC
- ŁOŻYSKA SKF C3 TEFLON
- WARIATOR MALOSSI MULTIWAR
- LEOVINCE ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy