Dzisiaj jest 21 sie 2025, 19:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 11:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
stefan-16, Ja kupiłem żeliwny Tec'a za 192zł na mielochu i nie narzekam. Ładnie dotarty chodzi jak marzenie :wink: A w salonie pewnie zabulisz jakies 200-300zł ale nie wiem dokładnie...




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 13:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lut 2011, 9:54
Posty: 70
Lokalizacja: Kluczbork
Pojazd: Aerox
Jak nie więcej...
Yamaha strasznie drogo się ceni.

Myślę, że lepiej zrobić szlifa i kupić tłok Vertexa.
Wyjdzie na to samo.

Co do salonu yamahy :)

Komplet naklejek oryg u nich kosztuje 630zł. (Bynajmniej w tamtym roku, nie wiem ja teraz)
To wolałbym nie wiedzieć ile chcą za cylinder z tłokiem.




_________________

Yamaha Aerox 2008 :)
- cylinder Stage6 Racing MKII 70cc
- tłumik Stage6 Pro Replica
- wariator Stage6 Sport Pro
- sprzęgło Stage6 Sport Pro
- gaźnik Dellorto 21
- wał Hebo Top Performance
- łożyska wału SKF C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 17:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2009, 22:35
Posty: 364
Lokalizacja: Świebodzin
Pojazd:
A jak 3k przebiegu tylko to nie jest czasem na gwarancji jeszcze? albo kup coś dobrego na mielochu.




_________________

Obrazek

"Przy 180 trudno zobaczyć 40 na znaku" xd
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1132863#1132863 <= WBIJAĆ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 18:41 
*

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:02
Posty: 112
Pojazd:
Pierścienie na tłoku wymień :p może pomóc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 18:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lut 2011, 9:54
Posty: 70
Lokalizacja: Kluczbork
Pojazd: Aerox
Już wszystko jasne ...
Do wymiany korbowód, skrzywił sie i lata teraz na boki. Całe szczęście, ze przez niego cyl się nie rozpierniczył.

Rówież uszczelka pod głowica była walnięta.
nigdy więcej aerox produkcji powyżej 2005 r.




_________________

Yamaha Aerox 2008 :)
- cylinder Stage6 Racing MKII 70cc
- tłumik Stage6 Pro Replica
- wariator Stage6 Sport Pro
- sprzęgło Stage6 Sport Pro
- gaźnik Dellorto 21
- wał Hebo Top Performance
- łożyska wału SKF C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 18:53 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Ale kolego korbowód zawsze ma delikatny luz na bok;) Nie może mieć góra ,dół;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 19:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lut 2011, 9:54
Posty: 70
Lokalizacja: Kluczbork
Pojazd: Aerox
korowód ma bardzo duże luzu i jest zgiety, walnął w celek, ale jest mininalne przerysowane więc będzie dobrze, silnik już u mechanika.




_________________

Yamaha Aerox 2008 :)
- cylinder Stage6 Racing MKII 70cc
- tłumik Stage6 Pro Replica
- wariator Stage6 Sport Pro
- sprzęgło Stage6 Sport Pro
- gaźnik Dellorto 21
- wał Hebo Top Performance
- łożyska wału SKF C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy