Dzisiaj jest 21 sie 2025, 17:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Mul na 5 i 6
Post: 14 mar 2011, 16:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2009, 22:35
Posty: 364
Lokalizacja: Świebodzin
Pojazd:
Cześć , napisałem ponieważ mój Peugeot XP6 na 5 i 6 ma muła , albo jak dojdę w końcu do tej szóstki z górki , to jak puszczę lekko gaz , to już zmula i muszę zredukować ,Nie wiem może to być przyczyna mojej wagi :105kg
I jeszcze drugi problem , ponieważ na 80cc palił mi mniej niż na 50 czy to może być powodem większego gaźnika bo nie jestem pewny czy mam większy niż seryjny.
I czy można jakoś utwardzić zawieszenie tylnie, bo ja mam w ch** miękkie , a nie chcę takiego.

Ps. Tylko proszę nie pisać "to schudnij" bo takie teksty to sobie do mamy mówicie.




_________________

Obrazek

"Przy 180 trudno zobaczyć 40 na znaku" xd
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1132863#1132863 <= WBIJAĆ


Ostatnio zmieniony 14 mar 2011, 16:31 przez macieklol, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 18:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 19:08
Posty: 131
Lokalizacja: Wieruszów
Pojazd:
Co do chodzenia na 5/6 biegu może być to spowodowane zablokowane na module zapłonowym skoro przy niższych prędkościach chodzi normalnie, co do utwardzania zawieszenia tylnego to zmiana na amortyzator od innego motoru który ma sztywniejesz zawieszenie.




_________________

Sprzedam Honda CBR 600

>>Jestem chętny na wszystkie zloty w granicach 150 km od Wieruszowa (98-400) informacje wysyłajcie na gg 8975358. Z góry thx :).<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 18:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2009, 22:35
Posty: 364
Lokalizacja: Świebodzin
Pojazd:
DrSeX, o dziękuje , ale jak na 80cc chodziło wszystko ładnie to również może być przyczyna modułu , a co do zawieszenia to wielkie dzięki ,dobry pomysł mi podałeś.
Wielki + dla ciebie




_________________

Obrazek

"Przy 180 trudno zobaczyć 40 na znaku" xd
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1132863#1132863 <= WBIJAĆ


Ostatnio zmieniony 14 mar 2011, 18:48 przez macieklol, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 19:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 19:08
Posty: 131
Lokalizacja: Wieruszów
Pojazd:
Jeżeli na 80 ccm chodził normalnie a na 50 ccm jest słabo spowodowane jest to spadkiem mocy, czy po zmianie cylindra był regulowany gaźnik tu też może być przyczyna.




_________________

Sprzedam Honda CBR 600

>>Jestem chętny na wszystkie zloty w granicach 150 km od Wieruszowa (98-400) informacje wysyłajcie na gg 8975358. Z góry thx :).<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 20:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2009, 22:35
Posty: 364
Lokalizacja: Świebodzin
Pojazd:
Nie nie był regulowany gaźnik. W sobotę spróbuje dobrze wyregulować ,
3. Problem został już wyjaśniony.




_________________

Obrazek

"Przy 180 trudno zobaczyć 40 na znaku" xd
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1132863#1132863 <= WBIJAĆ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy