Dzisiaj jest 22 lut 2025, 20:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 mar 2011, 23:13 
*

Rejestracja: 21 sie 2009, 20:05
Posty: 43
Pojazd:
Witam. Wymieniałem wał w moim TGB 303RS No i zauważyłem że tłok jest już dosyć zużyty i kupiłem zestaw cylinder + tłok 43mm za 100zł:) przejechałem 30km no i chyba po zawodach:p wyciągnąłem tłok i widać że podczas jazdy "puchł" i dla tego stawał mi skuter. Stary cylinder jest w bd stanie dla tego chyba nie będę go oddawał do szlifu i chciałbym kupić jakiś dobry tłok do niego bo w lato jeżdżę 50km dziennie na skuterze i potrzebuje dobry sprzęt:) Albo oryginalny taki jak był ale raczej nie dostanę:/ albo BGM Bo jest na skutercentrum za 90zł albo Meteor ale bym musiał zrobić szlif bo znalazłem tylko 41,50mm a ja potrzebuje 41mm. Jakieś rady? Jak kupie ten to wytrzyma: http://allegro.pl/tlok-standard-41-derb ... 12791.html czy BGM będzie dużo lepszy?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2011, 7:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2010, 20:33
Posty: 93
Pojazd:
jak dla Cb to METEOR bedzie najlepszy ;p




_________________

; **




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2011, 8:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Oczywiście, że Meteor. Nie kupuj tego tam za 37zł, bo to jest typowy chiński wynalazek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2011, 19:00 
*

Rejestracja: 21 sie 2009, 20:05
Posty: 43
Pojazd:
tak tylko że nie moge znaleźć meteora 41mm a meteor plus szlif to 250zł a za tyle to sportowy cyclek jakiś kupie. A ten tłok BGM?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 18:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2010, 20:33
Posty: 93
Pojazd:
szlif 30zl + tłok 120




_________________

; **




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 2:00 
*

Rejestracja: 21 sie 2009, 20:05
Posty: 43
Pojazd:
U mnie w szczecinie szlif chyba 70zł o ile pamiętam. po dzwonie w poniedziałek po ile może chociaż po 5dych to bym zrobił bo tłok meteora za 120zł wychaczyłem:) chyba żę polecacie to: http://skutercentrum.pl/product_info.ph ... ts_id=3624.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 10:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Polecamy airsala ;) tylko dbaj o niego bo to alu , na pewno będziesz zadowolony ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 14:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Kosti35, Zmiana pojemości jest równoznaczna z dodatkowymi kosztami- większy gaźnik i jeśli jest potrzeba łożysk i w niektórych przypadkach wału. Więc lepiej zostań przy tym cylindrze zrób szlif i zakup dobry tłok. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 15:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
PlastusR50X, zmiana gaźnika ? niekoniecznie , musiał by z pewnością zmienić dyszę, sam zastanawiam się nad rozebraniem TGB do "naga" i sprawdzenia stanu cylindra a później nad wymianą na 70cc bo coś mi nie pasuje , muli i wgl dziwnie się zachowuje .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 16:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Scratch pisze:
PlastusR50X, zmiana gaźnika ? niekoniecznie , musiał by z pewnością zmienić dyszę, sam zastanawiam się nad rozebraniem TGB do "naga" i sprawdzenia stanu cylindra a później nad wymianą na 70cc bo coś mi nie pasuje , muli i wgl dziwnie się zachowuje .


Sam wiem po sobie że na 12mm choćbyś dysze 80 założył to i tak się grzeje i ma mało mocy

na 17,5mm i seryjnym filtrze dostał kopa niezłego

Więc lepiej 17,5mm z dysza 72 (w przypadku serii filtra) niż 12mm z jakąś ogromną dyszą.

Spalanie będzie mniejsze no i chłodzenie i elastyczność silnika się poprawi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 18:33 
*

Rejestracja: 21 sie 2009, 20:05
Posty: 43
Pojazd:
Wał mam nowy, top racing STD do tego nowe łożyska wału, membrany, kranik itp. Ogólnie generalka poszła. Chyba kupie ten aluminiowy i założe większą dysze. Interesuje mnie tylko to czy na seryjnym gaźniku przy tym arisalu skuter będzie miał moc jak przy seryjnym cylindrze. Nie interesuje mnie wzrost mocy bo skuter i tak szedł 80km/h, interesuje mnie w tym momencie jakość:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 21:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Powiem Ci że u mnie na 80 dyszy pił więcej nawet jak teraz na 17,5 i 72

no i na 12mm czułem że się grzeje

mocy nie tracił ale jak był gorący to przerywał do połowy manetki przy ruszaniu

a dysza 80 i iglica na 2-gim od dołu

przy większej dyszy filtr nie wyrabia

a na takiej znowu cyl

także 17,5 to dobra inwestycja

jak masz jakieś pytania odnośnie tego cyla to wal do mnie na pw




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 8:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 21:09
Posty: 615
Lokalizacja: Rybnik~Slask~
Pojazd:
Asso lub Meteor;P




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=142770
http://www.youtube.com/watch?v=RlJe_jZ0 ... ideo_title




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 19:55 
*

Rejestracja: 21 sie 2009, 20:05
Posty: 43
Pojazd:
Gadałem z gościem ze skutercentrum i Ta firma BGM to jakaś niemiecka i mówił że to dobre tłoki, są u nich w cenie meteora (105zł). Szlif u mnie 60zł:/ Kupiłem ten BGM, napisze za tydzień jak się sprawuje żeby ktoś na przyszłość wiedział czy to nie szajs. Małe pytanie jeszcze, jak myślicie skoro cylinder mam 41mm nominał od nowości w dobrym stanie i wsadze nowy tłok 41mm to musze się spuszczać nad docieraniem? Czy wystarczy jak odpale go, pochodzi sobie w miejscu z godzine i później przejade 30km na prędkości 50km/h bo tak chce go dotrzeć:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 20:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
A szlifa nie robiłeś ?
Zrób te 150-200km prędkością jak piszesz 50 km/h nie dawaj w kite i tyle, starczy .
Ja cały układ docierałem przez 500 i chodził aż do jesieni ;d a teraz coś się wali przez lewe powietrze/ mieszankę, nie mam pojęcia ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 20:39 
*

Rejestracja: 21 sie 2009, 20:05
Posty: 43
Pojazd:
no nie robiłem bo wcześniejszy tłok jeszcze był w miare dobry (powiedzmy) i cylinder jest bez rys i jest w super stanie. a tobie scratch co się dzieje ze skuterem? jaki masz model?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 22:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
101s muli mi , jak zimny jest odpale i daje rure to na koło nie problem wyrwać a po minucie juz jest źle, zamula jedzie 60 wolno sie zbiera nie mam siły do niego, coś mi syczy przy gaźniku tam chyba przy lince gazu gdzieś i to pewnie lewe powietrze łapie i dlatego tak się dzieje ...
Chociaż nie wiem ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 18:24 
*

Rejestracja: 21 sie 2009, 20:05
Posty: 43
Pojazd:
A patrzałeś jaką masz kompresje? Sprawdź bo może kończy ci się tłok albo pierścienie są do wymiany, zdjęcie cylindra i założenie to max 30minut




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 18:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Tak wiem że to nie problem zdjąć i założyć ;)
Ja nawet mógł bym to zrobić już dawno ale problem z tym że tata zaraz będzie mówił że się nie znam a grzebie i coś popsuje, a tam nie ma co popsuć ;D zresztą rozkręcić i skręcić cylinder to nie trudna rzecz,
kompresje bym sprawdził ale gość za sprawdzenie kompresji liczy chyba 15 zł , wiem że to mało ale kurde to tylko sprawdzenie komprechy, wolę sam sobie to rozkręcić i sprawdzić i może w weekend sprawdzę właśnie to bo tak myślałem że to może pierścionki .. .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 18:41 
*

Rejestracja: 21 sie 2009, 20:05
Posty: 43
Pojazd:
Najlepiej jak zrobisz zdjęcie tłoka i wrzucisz to ci powiem czy jest do wymiany albo ktoś ci powie. Popsuć nic nie popsujesz, jedynym małym problemem jest ściśnięcie pierścieni żeby wsadzić tłok z powrotem. Ja kupiłem przyrząd do kompresji (100zł) Mechanik który bierze za przystawienie klucza na minute bierze 15zł to dobry jest:D Warto sprawdzić stan tłoka i pierścieni bo jak zdążysz przed zatarciem to nie będziesz musiał robić szlifu cycla:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy