Dzisiaj jest 12 lis 2024, 23:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 mar 2011, 18:10 
*

Rejestracja: 26 lut 2011, 18:53
Posty: 7
Pojazd:
Witam, mój problem wygląda następująco: Po złożeniu mojego Kymco na oryginalnych częściach pali dobrze, lecz strasznie dużo pali (około 1l na 2 minuty pracy!) co najdziwniejsze ma bardzo dobra moc i kompresje. Wcześniej skuter był po tuningu full sport, lecz robię prawko i chcę żeby skuter był teraz oszczędny i służył jako awaryjny środek transportu. Gaźnik nie cieknie, nie zalewa go, silnik szczelny nie mam już pomysłów. Dodam że skuter ma teraz wszystkie części oryginalne a cylinder jest po szlifie i ma tłok Meteora. Proszę o pomoc i ewentualne pomysły, za odpowiedzi z góry dziękuje i pozdrawiam :wink: !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 18:51 
***

Rejestracja: 15 lut 2010, 21:29
Posty: 629
Pojazd:
jaka dysza? regulacja gaźnika by sie przydała




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 19:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Gaznik, gaznik i jeszcze raz gaznik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 23:26 
*

Rejestracja: 26 lut 2011, 18:53
Posty: 7
Pojazd:
90 i oryginalny gaźnik. Nie ma mowy o regulacji gaźnika jak ja wleje 2 litry i z ulicy nawet nie wyjadę i pusto w baku xD Na rozregulowanym gaźniku paliłby 6/100 km a nie 6/1000m..
bak i cały układ paliwowy szczelny..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 0:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
A w Filtrze powietrza nie ma paliwa? Może przelewa Ci się z baku do puchy filtra? Może gaźnik się przytkał i puszcza cały czas paliwo które leci do cylka albo do wydechu?




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 1:19 
*

Rejestracja: 26 lut 2011, 18:53
Posty: 7
Pojazd:
W filtrze suchutko, nawet założyłem Polini AB żeby sprawdzić czy w czasie pracy nie ciśnie w filtr i nic.. Sądzę że to mało prawdopodobne bo konstrukcja króćca sprawia, że spływające paliwo ma "pod górkę" żeby leciało do cylka.. w koło obejrzałem silnik i suchutki czyli na zewnątrz nigdzie nie cieknie. A gdyby do cylka podczas postoju leciało paliwo to chyba by miał problem z rozruchem tak ?? Dzięki Chłopcy za zainteresowanie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 23:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Wariat997, kolega mowi ze jest mozliwe ze cylek przelewa paliwo, nie wiem czy to mozliwe, ale sprawdz wydech czy faktycznie nic w nim nie plywa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 20:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lut 2011, 20:00
Posty: 21
Lokalizacja: Zabełków/Racibórz
Pojazd:
oj sprawdź gaźnik czy ci nie przecieka i czy cylek jest ok :)


______________________________
Zapraszam do mnie Moja Lady Kymco
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 20:57 
*

Rejestracja: 26 lut 2011, 18:53
Posty: 7
Pojazd:
Temat do zamknięcia, winny był gaźnik a raczej brak dyszy wolnych obrotów xD gdzieś się musiała zapodziać przy składaniu.. nie ma może ktoś na zbyciu takiej ?? :) Dzięki chłopaki !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy