Dzisiaj jest 16 lis 2024, 19:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 144 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 8:03 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
noo widzę, że tu się szykuje jakaś walka na koniki ;D




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 11:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
wyniki z hamowni i po kłopocie ... :wink:




_________________

Metrakit SP Series II ,Stage6 HPC ,Dell'orto 21mm , Reverse X-Treme ,Polini Air Box ,Stage6 VForce3 ,Malossi Multivar ,Stage6 Racing Torque Control ,Stage6 WingCooler Team , CDI Malossi ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 11:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2010, 13:56
Posty: 38
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
Noo skute super. Ciekaw jestem jak będzie wyglądał złożony i czekam na filmik! Pozdro




_________________

odwiedź obowiązkowo!
http://www.mgkscootertun.pl Poleć znajomym
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 12:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
Matrix Projekt, Jaki masz zapłon bo nie doczytałem? :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 21:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2010, 6:50
Posty: 37
Lokalizacja: Siepraw
Pojazd:
Zapłonu nie mam jak się trafi okazja to kupie... ;) Na razie skupiam się na malowaniu potem będę go dopieszczał :D! Dziś okazało się że brakuje mi śrub,tulejek do subframe ;/ Będę miał dorobione najprawdopodobniej na jutro. Musze jeszcze skoczyć po świece... No i kupiłem olej jakiś z Niemiec stosowany do wyścigów podobno dobry. Silnik już złożony czeka na włożenie w ramę.




_________________

"Bywają marzyciele, którzy obchodzą rocznice pojawienia się ich fantastycznych wizji."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 22:12 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Bez zapłonu to szału nie zrobisz : ) Zapłon to teraz dla Ciebie priorytet,a ty malowaniem się zajmujesz, ja na Twoim miejscu pierw zrobiłbym silnik do końca,a potem bawił się podczas sezonu z optyką : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 4:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
Z S6R po porcie wyciągniesz dużo wiecej niż z Evo I bez portu. Powiem szczeże że Lopatka obiedzie cię 2 razy na swoim secie jeśli go tylko zdoła wykorzystać, masz dużo do nadrobienia i niebądź taki pewien siebie bo mając 2Fasta jestem wstanie cie oblecieć serią jeśłi temu cylkowi nie zapewnisz odpowiednich warunków, a jak narazie twoje Evo może być średniej klasy Racingiem. Dużo projektów ma dużo ukrytych szczegułów i jeśli wzorujesz się na czyimś secie to mniej pewność że wszystkiego się nie dowiesz, a przeróbki skrzyni korbowej oraz cylka to bardzo istotna sprawa i głównie od tego zależy moc maksymalna.


Ostatnio zmieniony 16 mar 2011, 9:55 przez DR_Evolutio, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 11:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
Matrix Projekt, bez zapłonu to się ciesz jak będzie 15 koni, tym bardziej jeżeli nie robisz portu...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 11:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2010, 6:50
Posty: 37
Lokalizacja: Siepraw
Pojazd:
Na razie chciałbym to złożyć i się przejechać. A porting itd. będzie zrobiony ale w późniejszym czasie. Teraz chicałbym zobaczyć jak to będzie chodziło. Wiem że kolesie ten cylek co ja mam przywieźli z Włoch i zapierniczało. Wiem że bez zapłonu nie osiągnę 20 km. Ale zapłon będzie nie martwcie się o to.




_________________

"Bywają marzyciele, którzy obchodzą rocznice pojawienia się ich fantastycznych wizji."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 15:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
Bez portingu nie osiągniesz 20KM bez zapłonu na 18 się skończy. Daj go do portingu komu kolwiek kogo znasz kto się zna na tego typu rzeczach. W taki stanie Sport cię okula serio! Jak masz tak robić to nie rób wcale, szkoda tylko zimerów, i przy każdym rozbieraniu silnika zaleca sie zmiane łożysk, niewiem jak zrobisz porting bez rozbierania... Tylko same koszty!!! Najmocniejszy Matrix... to się mija z celem, najmocniejszy nie będzie na 100% ale za to mam dla Ciebie wiadomość: jesteś pierwszym na forum może w polsce lub na świecie kto wsadza evo bez portingu :< :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 16:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2010, 6:50
Posty: 37
Lokalizacja: Siepraw
Pojazd:
Tylko że ja bym tym chciał jeździć. A z portingiem mniej wytrzyma ten cylek... A kogo mi polecasz? Tylko że silnik już zbity...




_________________

"Bywają marzyciele, którzy obchodzą rocznice pojawienia się ich fantastycznych wizji."


Ostatnio zmieniony 16 mar 2011, 16:47 przez Matrix Projekt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 17:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
Matrix Projekt, chciałbyś jeździć na codzień a robisz evo?? trzeba było racinga i by ci starczyło w takim wypadku :P. Odezwij się do mnie na pw




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 16 mar 2011, 17:07 przez milosz_sr, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 17:15 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Nie wiem czy ci się opłaca i będzie chciało znowu rozbierać,robić porting etc, i składać wszystko z powrotem.... nie widzę w tym sensu, evo? chcesz na codzień? nie dość że na paliwo nie zarobisz to i tak słaba żywotność, do takiej jazdy to trzeba było robić sobie sporta albo racinga : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 17:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2010, 6:50
Posty: 37
Lokalizacja: Siepraw
Pojazd:
Czy ja powiedziałem że na co dzień? Raz w tygodniu... Ale jak go wyżyłuje to częściej będę musiał zmieniać tłok a do polini evo 350 zł więc mało nie jest. Do tego szybciej padnie cylek a tak to raz na tydzień sobie pojeżdżę. Taka już moja decyzja ;) Silnika już nie będe rozbierał. Tak jeżdżę do końca sezonu a następnie przerabiam na ciecz + jakieś evo po porcie. Jeszcze się zobaczy. Jest to moja pierwsza maszynka o takiej mocy więc najpierw postaram się ogarnąć.

A teraz koniec Off-topicu. W piątek będzie film z jazdy. Jutro będę miał tulejki śruby itd. do subframe.




_________________

"Bywają marzyciele, którzy obchodzą rocznice pojawienia się ich fantastycznych wizji."


Ostatnio zmieniony 16 mar 2011, 17:25 przez Matrix Projekt, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 0:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
To nie jest Off topic gdyż dyskutujemy na temat twojej maszyny, a nie na temat jaka dziś piękna pogoda i czy różowe bluzki są sexi, dyskusje na temat tego co się dzieje w temacie to normalne dyskusje.
Porting zwiększy ci żywotność cylindra!!! Poczytaj coś na ten temat bo raczej nie jesteś w stanie tego spraktykować, aha i gadamy o portingu w sęsie do pasowania cylka pod kartery a nie jego podkręceniu.
Aktualnie mieszanka zanim trafi do komory cylka, musi przebyć niezbyt korzystną drogę na której ma od groma zawirowań i w efekcie komora nie jest napełniana wystarczająco gdyż mieszanka nie jest wstanie swobodnie tam dolecieć przy takich obrotach na czas, w przypadku sportów moc nie jest aż tak mocno tracona gdyż sport osiąga mniejsze obroty i ma dłuższy czas na dopływ mieszanki na chłopski rozum tłumacząc i mieszanka trafia tam w większej ilości, poza tym bez portu nie osiągniesz obrotów w których evo ma największą moc i nad zwyczajniej będzie słabe i naprawdę sporty będą cię odstawiać,
w przypadku seryjnego cylka i portingu jest już znacząco czuć różnicę więc w evo to będzie niebo a ziemie moc z portem będzie naprawdę dwukrotnie większa, 15KM to jest poprzeczka zawieszona bardzo wysoko i uwierz mi że nie masz nawet na 15KM szans, lepiej kup cylek typu malossi mhr repice, stage6 sport pro, lub hebo manstona replice i będziesz jakoś latał bo one akurat znacznie niżej mają okno wydechowe i jesteś wstanie im zapewnić odpowiednie warunki do dobrej pracy. Pisałeś zemną nie raz i wiesz że źle tobie nie życzę, chcę tylko aby to było evo, a nie "pozer evo" jeśli silnik masz zbity to jeszcze pół biedy bo łożyska nie były używane tylko włożone w kartery oraz wał, jestem pewien że na pewno ich nie odprężyłeś ;) ...
Przemyśl to co ja napisałem i to co Miłosz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2011, 15:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2010, 6:50
Posty: 37
Lokalizacja: Siepraw
Pojazd:
Już prowadzę z tobą rozmowy co do portingu.
Więc chyba wszystko jasne port będzie kwiecień/maj :)
Myślałem że wam też chodzi o porting cylindra a to by osłabiło jego żywotność.
Jednak mnie namówiłeś.




_________________

"Bywają marzyciele, którzy obchodzą rocznice pojawienia się ich fantastycznych wizji."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2011, 19:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2010, 13:58
Posty: 321
Lokalizacja: okol.Zagnańsk
Pojazd:
Dawaj ten filmik ....:P




_________________

"Z Motorem jak z Kobietą: Najpierw pokochaj, zrozum a później rozbieraj "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2011, 2:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
Przemówiłęm osobie której ciężko co kowiek przemówić.
Może być jeszcze Evo z tego skuta :twisted:
Zrobimy porta, poprawimy przepływ(wąski), dopasujemy wydeszek pod cylek, i takie tam które ujrzymy nie bawem.
Oraz spróbuję namówić naszego drogiego kolegę na pare korekt w setupie, bo narazie mamy tam mało składu.


Ostatnio zmieniony 19 mar 2011, 2:57 przez DR_Evolutio, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2011, 10:21 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
DR_Evolutio pisze:
Przemówiłęm osobie której ciężko co kowiek przemówić.
Może być jeszcze Evo z tego skuta :twisted:
Zrobimy porta, poprawimy przepływ(wąski), dopasujemy wydeszek pod cylek, i takie tam które ujrzymy nie bawem.
Oraz spróbuję namówić naszego drogiego kolegę na pare korekt w setupie, bo narazie mamy tam mało składu.


ufff dobrze że Cię posłuchał, już myślałem że klapa z tego będzie ^^ Ale wytłumaczyłeś mu to chyba tak że lepiej się nie dało :P Powodzenia tam w projekcie oby z tego było porządne evo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 20:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2010, 6:50
Posty: 37
Lokalizacja: Siepraw
Pojazd:
Siemka ;)
Dziś był first run. Skuter odpalił za kilkoma kopnięciami.
Jednak niestety first run tylko na pocieszenie bo mam kislera pod króciec który łapie lewe powietrze. Jutro będzie on wyrównany. Więc mam nadzieję że jutro nagram pierwszy filmik jak to jeździ jeszcze bez regulacji. Niestety fotek żadnych nie mam bo telefon mi padł a niczego nie miałem pod ręka. Silnik wysunięty z tyłu + ucięta rama wygląda gryfnie :D!
Najwięcej zabawy miałem z kislerem. Którego kupiłem nie kompletnego i musiałem dorabiać kilka tulejek. Ale aż tak źle nie było.
Teraz się zastanawiam zapłon czy malowanie. Mam kasę na używany zapłon lub na malowanie więc chyba wybiorę zapłon. Kończę mechanikę potem będzie optyka.
Więc jeżeli ktoś będzie na slocie w Skawinie 16 kwietnia to zobaczy mnie na ramie bo plastików nie będzie ;) Chyba że nie pomalowane...
Regulować nie będę ja. Ale ktoś kto zrobi to na cacy.
Jednak przed tym oczywiście wyśle kartery i cylek do porta itd.
Jeszcze mi trochę pracy zostało jednak wszystko jest już prawie na wykończeniu.
Najbardziej mnie demotywuje ponowne wyciąganie silnika itd.

A i bym zapomniał jeszcze muszę dobrać sprężynki do wydechu... Bo przemiły allegrowicz mi ich nie wysłał w paczce -.-
Zastanawiam się jeszcze nad sprzedażą c21 i włożeniem polini evo ale szczerze mówiąc już mi się niechce z tym bawić a na c21 powinno być dobrze.


Pozdrawiam. Jutro będą fotki i film ;)




_________________

"Bywają marzyciele, którzy obchodzą rocznice pojawienia się ich fantastycznych wizji."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 144 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy