Dzisiaj jest 20 lip 2025, 20:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 0:13 
*

Rejestracja: 07 kwie 2010, 13:41
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
O, to ładnie. A czy te części są jakościowo takie same lub podobne do seryjnych? Ciekaw jestem ile gościu weźmie za robociznę, jak mu części dostarczę. A tarcze sprzęgła ile kosztują i jakie do seryjnego silnika najlepsze?


Ostatnio zmieniony 17 mar 2011, 0:13 przez Zivtam, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 9:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
A skąd jesteś ? Bo np. pod warszawą jest maciek aka pożyczka (maciejpoz) , koledzy mi go polecali, w niedziele prawdopodobnie oddaje mu pod opiekę moją am6 , a ceny ma konkurencyjne :) W stosunku do serwisów w warszawie które biorą 600 zł za czynności związane z rozpołowieniem silnika, on jest 'prawie' za darmo :D


Ostatnio zmieniony 17 mar 2011, 9:45 przez Sendzia, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 13:23 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Konrad324, co jedynie ta korba lepiej dopłacic 15zł i kupic z mielocha Top racing tłok może byc choć wolał bym Asso za 199zł lub Vertex ale trudno dostać łożyska dopiero kupowałem za 59zł http://allegro.pl/lozyska-walu-skf-zime ... 68543.html z tej aukcji wypas łozyska asimeringi takie same jak orginały uszczelki moga byc tarcze sprzegła najtansze chyba 50zł a takie dobre juz zeby posmigac troszke to Tec racing za 130zł no i dolicz do tego szlif 50zł regeneracja wału z 50zł no i łozyska w skrzyni jak juz jest rozpołowiony to wartało by wymienić :P
Wiec kupowac tak wszystko zeby to chodziło na tip top to
200 tłok + szlif ok 50zł u mnie biorą 30zł
korba 90zł i załozenie 50zł
łozyska na wał i skrzynie ok 100-120zł
no i jak masz tarcze zuzyte to tez ok 100 ale jak są oki to po co zmieniac
wiec ok 500zł za takie najlepsze czesci nie zadne podróbki nie znanych firm




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 14:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
wisnia1995, Nie ma tłoków asso do am6 za 200zl;)




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 14:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Przeież napisał ile kosztuje na częściach fabrycznych... :< A nie jakieś z allegro byle co temu ponad 1000zł. Czytaj troche...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 16:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Na fabrycznych częściach się remontu nie robi w takim motorze.

Części podałem tylko przykładowe ale wiadomo można znaleźć leprze w podobnej cenie.
Łożyska w skrzyni nie zużywają się tak jak na wale więc wymiana ich nie musi być konieczna.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 16:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Niby nie ale zechciał ceny cenami fabrycznymi... ;D Najlepiej kupić coś lepszego niż oryginał znanych firm i dać więcej... Chyba że to ma być nadal zwykła 50cc więc bez znaczenia.. ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 19:21 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Stunter, napisz do mielocha a zobaczysz pisałem do nich i mają po 199zł a jesli ty kupiłes za 350zł gdzies no to sory przepłaciłes i tyle




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 19:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Pisałem do mielocha i nie mają;)Ciekawe czy mieli tłoki minarelli?
http://sklep.motor-land.com.pl/p-2674-6 ... 40-3-am-6/
Z tym nowym tłoczkiem i kilkoma innymi rzeczami widzę w lusterku oddalający się airsal sport 70cc ;)


Ostatnio zmieniony 17 mar 2011, 19:42 przez Stunter, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 19:58 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Stunter, pisałem i mieli wtedy nie chcesz nie wierz hehe a ten Airsal jak by był w dobrym stanie to bys nawet go nie zobaczył tym swoim marnym 50ccm takiego Airsala bys napewno nie wzioł (nie bierz tego za jakies obrazenie czy cos) poprostu mowie co wiem i tyle Airsale sa bardzo mocne tylko trzeba miec wszystko dobrze złozone i miec go w idealnym stanie




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 20:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Ostatni post i koniec OFFtopa;)
Wpadnij na zlot do Gdowa to zobaczysz jak takie airsalki zostają. A poza tym zawsze moge użyć N2O, także pozdrawiam i miłego ;)




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 20:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
za 350zł to chodzą tłoki z wysokiej półki do motorów klasy 125.. typu nsr, rs ... są one firmy Vertex , wossner itp.. A Oryginał do hondy to koszt ok 180zł.. wiec mi nie mów że Twój oryginał kosztował 350 ... chcesz żebym Ci to udowodnił ?? Więc już się nie chwal tym że dałeś 350zł bo to świadczy tylko o Twojej naiwności ... N20 hahahaha . jestem Ciekaw jaką instalację założyłeś, żeby go wstrzyknąc .... Proszę zapodaj zdjęcia z chęcią zobaczę . hmm podtlenek azotu w komarku o poj 50ccm hm ciekawe :)




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 20:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
To była ironia z tym N20 :lol:
A to że dał 350zł znaczy, że ma dobry tłok. Fakt może i przepłacił...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 20:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
to że dał 350 zł za oryginalny tłok który jest gorszej jakości w porównaniu do renomowanych firm typu Vertex świadczy tylko o bardzo malej wiedzy użytkownika . Po 2 w prywatnej wiadomości podał mi ten link

http://allegro.pl/naboje-n2o-do-bitej-s ... 02110.html ... a ja podaje Wam http://en.wikipedia.org/wiki/Nitrous_oxide wystarczy przetłumaczyc 3 pierwsze linijki a będziecie wiedziec o co chodzi ... Tak więc nie mam zamiaru prowadzic głupiej dyskusji ... Potępiam tylko głupotę użytkownika ...


a co do oryginalnych tłoków to naprawdę nie są one super jakości .. jakośc produktu w stosunku do ceny jest niedostateczna ...




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 22:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Są zamienniki lepsze i gorsze od oryginału. A drogi nie znaczy że dobry.
Lepiej dołożyć te parę zł i wziąć sobie choćby Airsala sporta 50ccm.

I koniec OT bo za chwile nagrodzimy pewne osoby. Tu jest temat o remoncie a nie o n2o czy innych zlotach.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 17 mar 2011, 22:59 przez Konrad324, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2011, 0:00 
*

Rejestracja: 07 kwie 2010, 13:41
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Więc tak. 50ccm mi wystarczy w zupełności. Wiadomo przydało by się kilka KM więcej, ale nie bardzo mam na części pieniądze no i potem trzeba lać takiemu 6l/100, a seria zapewnia już przyjemną jazdę i miły widok kibelków w lusterku, więcej mi nie trzeba.

Nie chcę gorszych jakościowo części niż fabrycznych. Mogą być podobne lub ciut lepsze ale w miarę tanio. Tarcze sprzęgła poprzedni właściciel zakatował, było niby dobrze, zalałem nowy olej i się zaczęło ślizgać (w starym oleju były drobinki, które tworzyły tarcie więc się nie ślizgało). Czy jeszcze raz mógłby ktoś mi podać linki do części najprawdopodobniejszych do wymiany przy remoncie? Tłoki ponadwymiarowe, łożyska, uszczelki, tarcze sprzęgła itp? Jeszcze mam takie pytanie: jaką dyszę się zaleca do serii?(poprzedni właściciel włożył jakąś większą) Mam Dellorto 16mm gaźnik.

@edit Dyszę mam 95, fabryczna była chyba 60, więc jaka jest optymalna? Boję się, że ta dysza nie daje nic oprócz chlania więcej paliwa...


Ostatnio zmieniony 18 mar 2011, 15:32 przez Zivtam, łącznie zmieniany 5 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2011, 23:48 
*

Rejestracja: 07 kwie 2010, 13:41
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Odświeżam...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 16:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Ja mam seryjny cyl 50cc, wydech tecnigas RSG i też gaźnik 16 dellorto. I jak wstawie stożek to bedzie dysza 105.
Dysza spowoduje większe spalanie ale osiągi też coś może wzrosną... I lepsze chłodzenie :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 18:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Cheldoro96 pisze:
I lepsze chłodzenie :lol:

Cheldoro96, Od kiedy dysza zwiększa chłodzenie??Pomyliło ci się coś.Większy gaźnik sprawia lepsze chłodzenie




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 18:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
To taka ironia, ale myśle, że coś zwiększy bo przeciez większa dysza- więcej wahy. ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy