Dzisiaj jest 28 lut 2025, 22:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 mar 2011, 19:09 
*

Rejestracja: 08 lip 2009, 14:00
Posty: 7
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
Witam posiadam Derbi Sende x-tream 50r z 2003r. I mam taki problem Senda działa wszystko ok ale wydaje mi sie że mofuł jest zablokowany. Po rozgrzaniu silnika jak i przed max obr to 10-11 tys. Czytałem na różnych forach o tym i senda powinna krecic 13-14 czy to wina modułu? Z góry dzieki :wink:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 19:11 
*

Rejestracja: 03 lis 2010, 21:09
Posty: 39
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
moduł jest po to blokowany żeby nic się nie stało z wałem :) poza tym do serii nie opłaca się zmieniać modułu :)




_________________

Wpadnij i zobacz DRD PRO ! :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 19:13 
*

Rejestracja: 08 lip 2009, 14:00
Posty: 7
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
ale właśnie o to chodzi że mam zamiar cylek 80 ccm zamatowac... wal tez zmienie itp. i chodzi o to czy to modul blokuje obroty i czy jak cyl zmienie to tez bd takie male? bo na takim setupie jak zrobie to 16 tys obr powinno byc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 17:37 
*

Rejestracja: 21 lis 2010, 23:05
Posty: 10
Pojazd:
Jaki masz wydech? Jeśli seria to to może być problem,
słyszałem ze w 2t to wydech odgrywa ważna rolę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 18:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
oj myślisz że wymienisz wał i wsadzisz cylinder to Ci 16k obrotów wywali ?? Taki tuning nie polega na przykreceniu danych podzespołów .. to są różnego rodzaju obliczenia , wyobraźnia , wiedza , cierpliwośc, zgranie tych wszystkich części , regulacja .. Musiał byś całkiem przerobic układ elektryczny.. Nie łudź się że jeśli na serii odblokujesz obroty to wzrośnie Ci moc i v-max.. po prostu za czerwonym polem motor już nie przyspiesza zbytnio .. więc zostaw jak jest...




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy