Dzisiaj jest 02 lut 2025, 20:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1578 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 79  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2011, 23:03 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
Yaris 1.0 cioci jedzie lepiej chyba od tej Almery :shock:

Ten Yaris fajna sprawa,myślałem że auto średnie a jak wsiadłem to byłem masakrycznie zdziwiony,1.0 a daje naprawde rade a do tego jaki cichutki :P


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2011, 23:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
No strasznie się zbiera almerka. 10sekund do 80...
Ale nie ma się co dziwić. Samochód swoje lata ma, gaz II generacji, sprzęgło w słabym stanie, skrzynia to samo...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2011, 23:25 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
co sądzicie o Maździe 626 w Dieslu 2.0 100km? Bo w temacie drugim ktoś pisał o tym aucie,a jest dość unikatowe a do tego tanie ( 98r za 8k w pełnej opcji).Co tam za Diesel siedzi? Wytrzymały,ile spala? Jakieś porównanie z 90/110 vw?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2011, 23:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
TZRfan pisze:
Co tam za Diesel siedzi?

Produkcja Mazdy zreszta bardzo udana jednostka.

TZRfan pisze:
Wytrzymały,ile spala?

Nie mam więc nie wiem ale pewnie mieści się w normie pozostałych silników różnych producentów.

TZRfan pisze:
Jakieś porównanie z 90/110 vw?

Tak jak wyżej, wg. mnie VW TDI jest dobre ale płaci się za markę.

TZRfan pisze:
Bo w temacie drugim ktoś pisał o tym aucie,a jest dość unikatowe a do tego tanie ( 98r za 8k w pełnej opcji)

Wersja sprzed liftu-gorsze wykończenie wewnątrz. Po lifcie ładnie to wszystko wygląda.

Ogólnie Mazda 626 jest tańsza w utrzymaniu bo zawieszenie ma bardzo proste nie to co Passat B5 itp. I sporo o niej czytałem i szykuję się na kupno na jesień 626 lub 323 lub Premacy bo to są bardzo udane auta.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2011, 6:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Mazda zawsze ma udane samochody i co najważniejsze niezawodne.




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 21:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2010, 18:34
Posty: 44
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Pojazd:
I żeby nie było ja też sie dopisze ; P

Wspólny samochód rodziców ( choć częściej nim mama jeździ)
* Peugeot 407 SW , 2005r. Sprowadzony z Francji : ) 1,8cm3 benzyna
Drugi maluch to :
* Fiat Seicento , 1999r. krajówka , 1,1cm3 benzyna : ) P


Ostatnio zmieniony 14 mar 2011, 21:25 przez nika2315, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 14:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 17:41
Posty: 166
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
freelander i nasza mała ciężarówka
peugeot partner




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 20:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2009, 22:35
Posty: 364
Lokalizacja: Świebodzin
Pojazd:
Piaggio tuning, Czytałem ,że Freelander jest trochę awaryjny.

Na osiemnastkę dostane Isuzu Troopera 2.8Tdi
I mamy w rodzinie Renault Scenic II 1.9dsi :D coś takiego.
:twisted: :twisted:




_________________

Obrazek

"Przy 180 trudno zobaczyć 40 na znaku" xd
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1132863#1132863 <= WBIJAĆ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 20:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2009, 22:35
Posty: 364
Lokalizacja: Świebodzin
Pojazd:
Piaggio tuning, Czytałem ,że Freelander jest trochę awaryjny.

Na osiemnastkę dostane Isuzu Troopera 2.8Tdi
I mamy w rodzinie Renault Scenic II 1.9dsi :D coś takiego.
:twisted: :twisted:




_________________

Obrazek

"Przy 180 trudno zobaczyć 40 na znaku" xd
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1132863#1132863 <= WBIJAĆ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 21:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
lucek15 pisze:
A tak to po 160/170 na autostradzie to norma. Spalanie wtedy około 7l;]


Przy 170km/h 7 litrów ?

Ojciec ma Passata B5FL 131KM i przy 180km/h trochę więcej pokazywało, nie pamiętam ile dokładnie, ale więcej niż 7 litrów.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 18:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Samochód po wymianie wtryskiwaczy, nowy dwumas, regulacja wtryskiwaczy, caly uklad zawieszenia nowy, oponki byly jeszcze w miarę nowe.
Ogółem samochód technicznie był w idealnym stanie. Poszło w naprawę grubo ponad 10 000zł w samochód wart ok. 20 000zł.
Ten samochód jeździ o wiele lepiej niż przed wymianą tych części.
Co prawda przyspieszenie trochę gorsze, ale charakterystyka pracy silnika dużo ładniejsza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 18:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Ta naprawa była nieekonomiczna pakować 50% wartości samochodu w naprawy? Ja bym raczej się na to nie skusił chociaż jeżeli to diesel to i tak mało wyszło




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 20:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2009, 22:35
Posty: 364
Lokalizacja: Świebodzin
Pojazd:
razor99,
Cytuj:
Ta naprawa była nieekonomiczna pakować 50% wartości samochodu w naprawy? Ja bym raczej się na to nie skusił chociaż jeżeli to diesel to i tak mało wyszło

Ale przynajmniej wie czym jeździ.




_________________

Obrazek

"Przy 180 trudno zobaczyć 40 na znaku" xd
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1132863#1132863 <= WBIJAĆ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 21:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 18:16
Posty: 4
Pojazd:
razor99 pisze:
Ta naprawa była nieekonomiczna pakować 50% wartości samochodu w naprawy? Ja bym raczej się na to nie skusił chociaż jeżeli to diesel to i tak mało wyszło

Dlaczego jesteś tak uprzedzony do silników diesla?
Mam w rodzinie kilka diesli na wtryskach i wszystkie do dnia dzisiejszego nie miały żadnej poważniejszej awarii, jeżeli samochód jest prawidłowo serwisowany, jeździ na dobrym paliwie (tankujemy tylko Verva na Orlenie) to silnik długo posłuży. Oczywiście samochody kupione w Polskim salonie i jesteśmy pierwszymi właścicielami.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 21:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Mała ciekawostka dla tych co wierzą w ropę z Polskiego Orlenu, na 5L ropy było ok. 6 łyżek wody :].

Co do poprzednika na temat samochodów z Polski to się zgodzę. O wiele pewniejsze, sprawniejsze od tych sprowadzanych zza granicy.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 21:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
No tak to jest plus tak drogiej naprawy, że wie czym jeździ, ale jak dla mnie diesel powinien siedzieć w ciężarówkach i terenówkach tam gdzie jego miejsce a nie pchać się od segmentu A po sportowe samochody, ale cóż jak ktoś chce płacić to niech płaci bo to co się na paliwie zaoszczędza to się wyda na serwis (chyba, że ktoś robi 50tyś km rocznie to diesel się opłaci, ale nie przy 10-20tyś km)


Miałem dzisiaj mały kryzys po zobaczeniu ceny 95 na orlenie w Warce i myślałem, żeby 2.0 benzynę zmienić na 2.2 D-CAT, ale na szczęście po 5 min mi przeszła ta myśl (w domu myśleli, że jestem chory na głowę jak z tym wyskoczyłem :lol: ) bo bym zrobił "interes życia" i najlepszą alternatywą na te czasy jest hybryda czyli znany wszystkim Prius :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 17 mar 2011, 21:48 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 21:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
A moim zdaniem to ma sens. Teraz masz erę diesli.
Przykładowo: nasze mondeo mk3 2.0 TDCi zchipowane do 150KM objezdza nie jedną benzynkę o podobnej pojemności, a spalanie jest w granichach 5.5-7l(zależne od stylu jazdy).

A im nowsza generacja silnika, tym osiągi mniej się różnią od benzynowców.
Większość ludzi mających samochody w benzynie wsadza do nich gaz. Spadek osiągów jest znaczny.

To już wolę diesla.

Poza tym dieslem nie musisz redukować przy wyprzedzaniu. Tam jakich obrotów nie masz, to i tak przyspieszenie jest podobne.

Co do usterkowości, to się nie wypowiem, bo ostatni samochód w benzynie z jakim miałem dłuższą styczność to była Nubira I 1.6 16v jakieś 5lat temu.
Mamy 4 diesla, to nie powiem, bo na 4 samochody tylko jeden trafił się dość mocno zjeżdżony. Ale po naprawach śmiga aż miło:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 21:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
ja mam zasadę nie stać cię na utrzymanie 2 litrowej benzyny kup mniejszą i nie ma problemu. Powiem tak niemiecka benzyna vs niemiecki diesel to tak diesel lepszy vw nie potrafi robić benzyn (wybaczcie, ale 1.4 o mocy 75 koni to przegięcie bez turbin VW nic nie zdziała) francuzi to samo włosi zaczęli robić niezłe (silniki twin air), ale prym nadal wiedzie japonia ja u siebie też nie muszę redukować przy wyprzedzaniu (moment obrotowy jak na benzynę jest bardzo duży) a spalanie jak się chce to schodzę na 5.7 (potwierdzone zdjęciem user Kloc je ma) diesel ma moc dzięki turbo więc jak chcesz porównać diesla do benzyny to trzeba porównać wolnossącego diesla z wolnossącą benzyną i turbodiesla z turbobenzyną bo inaczej takie porównania nie mają sensu.


Żeby nie było, że nie miałem styczności z diesem to powiem, że jeździłem S-classe S350CDI w wersji lang (po chipie) i powiem tyle robią takie halo z diesli, że nie wiadomo jakie to jest a zachwycony nie byłem powiem wręcz zawiodłem się chociaż przyśpieszać przyśpieszało, ale jeżeli chciałeś to wprowadzić w kontrolowany poślizg to nie było nawet o tym mowy (ESP itd wyłączone) może lekki wychył tyłkiem był, ale to minimalny. Więc jak dla mnie diesel to żadna rewelacja


:arrow: TUTAJ NAJCIEKAWSZE:

Jedyną przyszłością motoryzacji są teraz hybrydy (spalanie 3-4l przy normalnych osiągach) Stają się one coraz tańsze i zasięg na samym silniku elektrycznym jest coraz większy więc to jest przyszłość motoryzacji diesel za parę lat będzie zapomniany, albo nieliczni będą jeździć (połączenie diesel + hybryda wyjdzie za drogo więc benzyna pozostanie nadal w użytku) pewnie jeszcze bioetanol wejdzie w powszechny użytek, albo inne biopaliwa, które będą tańsze od zwykłej benzyny więc tak się pisze przyszłość motoryzacji (o wozach na wodór i pełnych elektrykach możemy na razie pomarzyć)




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 17 mar 2011, 22:05 przez razor99, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 22:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
razor99, zważ na to, że napęd na tył to około 25-30% utraty mocy.

Jeżeli Niemcy nie umieją robić ssaków, to japońce nie umieją robić silników o dużej pojemności. Ich możliwości kończą się na 3 litrach ? Rzadko się zdarza, aby japoński silnik o większej pojemności był czymś nad zwyczajnym, po modyfikacjach ależ owszem, ale nie w serii.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 22:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Japońce nie mają dużych silników oni lubują się w 4 cylindrach a każdy kto się zna na motoryzacji to wie, że tym większa pojemność tym więcej cylindrów da lepszy dobrze widać po amerykańskich wozach 4l V8 mocy mało, ale za to momentu obrotowego cała masa. Tylko, że Japońce z 1.6-1.8 wyciągną bez turbo 200koni (Type-Ry czy Corolla TS) a Europa już sięga po turbo


Ale co ja tam wiem w grupie znawców i w dobie "epoki diesli" :roll:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 17 mar 2011, 22:17 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1578 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 79  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy