Dzisiaj jest 02 lut 2025, 15:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Jaki zapłon
Post: 01 sty 2009, 19:24 
*

Rejestracja: 10 lip 2007, 12:31
Posty: 199
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Witam

Jaki sportowy zapłon do mocnego racinga będzie najlelszy?
Polini Evo
Italkit
Malossi MHR

I jeszcze jedno czy zapłon italkit jest razem z modułem ? bo najbardziej ten zapłon mnie interesuje.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 sty 2009, 9:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2008, 19:06
Posty: 346
Lokalizacja: Paris
Pojazd:
PrzemusEvo pisze:
Witam

Jaki sportowy zapłon do mocnego racinga będzie najlelszy?
Polini Evo
Italkit
Malossi MHR

I jeszcze jedno czy zapłon italkit jest razem z modułem ? bo najbardziej ten zapłon mnie interesuje.


Tak jest z zapłonem np. Italkit Malossiego MHR. Cena? ~400euro. Pozdrawiam.




_________________


[center]
Peugeot TKR Corsa 70cc 2ned ScooterCenter.de
(Keihin PWK 24mm)

Obrazek

1300/1500km

[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2009, 10:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2008, 10:52
Posty: 450
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
Italkit Malossiego MHR zdecydowanie jest to faworyt. Wiele osób go ma i jakoś opinie są bardzo dobre. Ale to już sama nazwa nawet mówi za siebie :) Jest on raczej częściej stosowany w klasie Evo. Ale cena też jest dość ładna ^^ :cool:




_________________

Obrazek

http://wolnekonopie.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2009, 11:29 
*

Rejestracja: 10 lip 2007, 12:31
Posty: 199
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
http://cgi.ebay.de/Italkit-Innenrotor-M ... 240%3A1318

No ale chociażby ten 212 euro na scooter attack
A czy on ma moduł w zestawie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2009, 11:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2008, 19:06
Posty: 346
Lokalizacja: Paris
Pojazd:
PrzemusEvo pisze:
http://cgi.ebay.de/Italkit-Innenrotor-Mina-Aerox-Nitro-SR50-MHR-Stage6_W0QQitemZ140292071329QQcmdZViewItemQQptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item140292071329&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318

No ale chociażby ten 212 euro na scooter attack
A czy on ma moduł w zestawie ?


Italkit Racing? Tak ma również moduł w zestawie, ale jest oczywiście bez cewek oświetleniowych. Italkit Racing jest najbardziej wybieranym zapłonem, ze względu na dobre osiągi jak i cenę.

PS

Moduł to taka mała skrzyneczka - coś na wzór kwadratu. Pozdrawiam.

@down

Nie tylko te zapłony... A po 2gie nie każdego stać na bajer za 300-400euro. :) No i nie wiadomo jaki tun ma już nasz kolega. Te zapłony są High-endowe.




_________________


[center]
Peugeot TKR Corsa 70cc 2ned ScooterCenter.de
(Keihin PWK 24mm)

Obrazek

1300/1500km

[/center]


Ostatnio zmieniony 02 sty 2009, 11:44 przez malibu, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2009, 11:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Na Twoim miejscu brałbym albo MHR albo S6 - dlaczego? Tylko s6 i mhr mają cyfrowo sterowany kąt wyprzedzenia zapłonu ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2009, 17:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2008, 22:45
Posty: 19
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Według mnie Malossi MHR jest najlepszy. Ja bym go wziął




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2009, 18:08 
*

Rejestracja: 10 lip 2007, 12:31
Posty: 199
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
No wg Ciebie jest najlepszy, dlaczego ?

Nie wiem czemu ale intuicja podpowiada mi italkit.
Bo praktycznie każdego na ebayu mogę kupić, tylko jaki najlepszy by był do klasy mid race.
m.in cyl mk spII + porting.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2009, 18:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Trzeba by znaleźć porównanie s6 vs malossi selettra bo te 2 zapłony sa najlepsze (pod wzgledem uzyskiwanej na nich mocy) i wtedy zobaczymy który najlepiej brać :P Co do ceny to s6 i mhr są praktycznie takie same nie wiem czy s6 nie ejst ciut tańszy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2009, 18:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2008, 19:06
Posty: 346
Lokalizacja: Paris
Pojazd:
PrzemusEvo pisze:
No wg Ciebie jest najlepszy, dlaczego ?

Nie wiem czemu ale intuicja podpowiada mi italkit.
Bo praktycznie każdego na ebayu mogę kupić, tylko jaki najlepszy by był do klasy mid race.
m.in cyl mk spII + porting.



Bierz italkit Racing. Zapłony Evo się nie zdadzą w tuningu mid-race. Przestańcie mu doradzać bez sensu... =/




_________________


[center]
Peugeot TKR Corsa 70cc 2ned ScooterCenter.de
(Keihin PWK 24mm)

Obrazek

1300/1500km

[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2009, 18:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
malibu, Dlaczego niby się nie zdzadzą ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2009, 21:00 
*

Rejestracja: 10 lip 2007, 12:31
Posty: 199
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Widziałem roxy z zapłonami italkit i malossi mhr z tunem mid race i obydwa sie dobrze spisywały więc nie wiem którego wybrać. A jeszcze zauważyłem że jeżdżą bez pompy wody, jakoś rurki szły do bloku. ? ale z pompą też może działać ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2009, 21:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2008, 19:06
Posty: 346
Lokalizacja: Paris
Pojazd:
mati590 pisze:
malibu, Dlaczego niby się nie zdzadzą ??


BO NA TO SAMO WYJDZIE. Jak chcesz coś wycisnąć z cylindra skoro więcej nie można? Pomyśl trochę. Co da Ci wydech Evo w skuterze seryjnym? Takie samo pytanie co twoje. Po co wydawać kasę skoro możesz kupić wydech klasy sport co ta ci to SAMO, bo więcej już nie wyciśniesz. :)




_________________


[center]
Peugeot TKR Corsa 70cc 2ned ScooterCenter.de
(Keihin PWK 24mm)

Obrazek

1300/1500km

[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2009, 2:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2005, 12:05
Posty: 413
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
Sorry Malibu, ale chrzanisz bez sensu. Nie ma czegoś takiego, że nie da się więcej wyciągnąć z cylka. Jak się chce to się da i zapłon przy mocnym racingu wcale nie jest bez sensu. Odpowiednie wyprzedzenie zapłonu na pewno nie będzie obojętne przy obrotach jakie wykręcają takie cylki.


Ostatnio zmieniony 03 sty 2009, 16:59 przez Smuggler, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2009, 10:35 
*

Rejestracja: 10 lip 2007, 12:31
Posty: 199
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
To więc ostatecznie jaki mam wybrać zapłon ? Żeby uzyskać najlepszy efekt




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2009, 10:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2008, 19:06
Posty: 346
Lokalizacja: Paris
Pojazd:
Smuggler pisze:
Sorry Malibu, ale chrzanisz bez sensu. Nie ma czegoś takiego, że nie da się więcej wyciągnąć z cylka. Jak się chce to się da i myślę, że zapłon przy mocnym racingu wcale nie jest bez sensu. Odpowiednie wyprzedzenie zapłonu na pewno nie będzie obojętne przy obrotach jakie wykręcają takie cylki.


Kłócić się nie chce, niech Ci w takim razie będzie, że italika racing to nie warty kupna moduł. :)
Niech nasz kolega wybierze najlepszy i będzie najszybszy w okolicy. :))




_________________


[center]
Peugeot TKR Corsa 70cc 2ned ScooterCenter.de
(Keihin PWK 24mm)

Obrazek

1300/1500km

[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2009, 11:03 
*

Rejestracja: 10 lip 2007, 12:31
Posty: 199
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Na forum gość sprzedaje zapłon polini za 700 zł, przebieg 1500km może na tego warto się skusić ?

Bo jeśli nie to biorę italkita ( kasa powoli się kończy i zostało mi około 700 zł, a malossi czy stage6 używki ponad 200euro )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2009, 13:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
malibu pisze:
mati590 pisze:
malibu, Dlaczego niby się nie zdzadzą ??


BO NA TO SAMO WYJDZIE. Jak chcesz coś wycisnąć z cylindra skoro więcej nie można? Pomyśl trochę. Co da Ci wydech Evo w skuterze seryjnym? Takie samo pytanie co twoje. Po co wydawać kasę skoro możesz kupić wydech klasy sport co ta ci to SAMO, bo więcej już nie wyciśniesz. :)


Skoro kolega decyduje się w tuningu nawet na zapłon to chodzi mu o wyduszenie mocy z silnika a uwierz mi jest różnica między italkitem a cyfrowym mhr'em. Nie mówie, że italkit to gówno tylko po prostu MHR da Ci więcej. Na pewno przy takim tunie po odpowiednim zestrojeniu na to samo by nie wyszło. Tak apropo to wiesz w ogóle ile się z takich cylów wyciska ?? Widziałem już sp2 18 koników ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2009, 14:00 
*

Rejestracja: 10 lip 2007, 12:31
Posty: 199
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
A który byście wybrali Italkit czy Polini ?

Jeśli te nie to spróbuję wyrwać stage6 R/T bo widzę że są na ebay'u




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2009, 15:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Ale ital z cewką oświetleniową czy bez ?? Wolisz mieć światła czy troche wiecej mocy ;>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy