Dzisiaj jest 02 lut 2025, 11:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2009, 15:58 
*

Rejestracja: 10 lip 2007, 12:31
Posty: 199
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
italkit i tak nie ma wersji z cewką oświetleniową więc bez cewki wezmę i światła diodowe podłącze pod aku.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2009, 16:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2005, 12:05
Posty: 413
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
Ja byłbym za Stage6, za 1150 można dostać, a chyba jeszcze nikt w Polsce tego zapłonu nie montował ^^ Przemyśl taką opcję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2009, 16:22 
**

Rejestracja: 03 sie 2007, 17:58
Posty: 232
Pojazd:
Ja pier.....
Spadłem z krzesła gdy zobaczyłem ten topic. Dam sobie głowę uciąć że wszyscy z tego topicu poza smugglerem nie mieli nigdy kontaktu ze sportowym zapłonem.
Miałem zapłon Italkit, Stage6 a teraz mam Malossi. Moje odczucia są takie:
Italkit:
Fajny tani zapłon. Znacząco lepszy od seryjnego. Nie podoba mi się to że nie ma miejsca na klin, przez co przy przykręcaniu go do wału trzeba czymś schwycić rotor, inaczej się on przestawi.
Stage6:
Bardzo dobrze wykonany zapłon. Duży dostęp do części zamiennych i możliwość wyboru dwóch ścieżek.Jest już miejsce na klin. Zapłon jest cyfrowy.
Malossi:
Ładnie wykonany, prosty w ustawianiu zapłon. Posiada miejsce na klin. Jest to zapłon cyfrowy.

Na wszystkich zapłonach sportowych osiąga się baaardzo zbliżone moce, ale wszystko zależy od danego, konkretnego przypadku.
O co chodzi z tym czy zapłon jest analogowy czy cyfrowy?
Zapłon analogowy ma nonstop stałe wyprzedzenie, a zapłon cyfrowy zmienne w zależności od prędkości. Osiągi na zapłonach cyfrowych są lepsze niż na analogowych, mowa tu o lepszych wkręcaniu się na obroty.

Proszę, przestańcie nabijać posty jeżeli nie macie nic do wniesienia do tematu bo wprowadzacie chłopaka w błąd :)
Pozdrawiam!
Panthelion




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2009, 16:33 
*

Rejestracja: 10 lip 2007, 12:31
Posty: 199
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Oki dzięki za wyczerpującą wypowiedź, i ważne informacje i postaram się jednak znaleźć Stage6 chyba że będzie problem to zostanę przy Italkicie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2009, 17:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2008, 13:06
Posty: 11
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Siema! :shock:
Co za żal
Wolus pisze:
Italkit Malossiego MHR
yyy... Pierwszy raz słyszę o takim czymś :???: Zastanówcie się chłopaki co piszecie.. Jedyne godne przeczytania wypowiedzi są Pantheliona i Smugglera... Jeśli chłopak nie widzi różnicy między zapłonem Polini a Italikita, może lepiej, żeby się nie brał za taki tuning albo pogadał z kimś kto się naprawdę zna i ma styczność z takimi częściami...

Ja polecam zapłony Stage6 i MHRa, nie będę znowu pisał dlaczego bo z wypowiedzi Pantheliona wszystko wynika.
Pozdrawiam
michalos




_________________

SKZ R/T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2009, 19:22 
*

Rejestracja: 10 lip 2007, 12:31
Posty: 199
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Wszystkie rozumy pozjadał, jak już wszystko się dowiedziałem to znalazł się. Poza tym wiem czym się różni polini i italkit i chciałem żebyście mi doradzili który wybrać :neutral:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy