Dzisiaj jest 06 maja 2024, 1:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 mar 2011, 23:14 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
M problem . Miałem dysze 55 i do 15 km/h miał kopa a potem buczal za dużo powietrza dostawał . Teraz kupiłem 90 jedzie do 30 i takie buczenie znów jest . To oznacza że musze jeszcze większą dysze kupić? Lewego powietrza nie cągnie iglicą się bawiłem i nic ..
Dodam że mam stożek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 0:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
Myślę że dostaje za dużo powietrza więc ogranicz dawkę powietrza śrubką, która znajduje się bliżej filtra po prostu aby ograniczyć powietrze trzeba ją wkręcić, oraz na iglice daj do góry, warto abyś napisał cały setup bo dysza 90 do seri cyla to zdecydowanie za dużo 75 będzie optymalna

Jeszcze jeden raz i się pożegnamy.

/Konrad324


Ostatnio zmieniony 17 mar 2011, 22:38 przez DR_Evolutio, łącznie zmieniany 7 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 9:19 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
Śruba od mieszanki jest na maksa wkręcona i mi gaśnie nie chce trzymać obrotów ale jak jadę to ma za mało powietrza bo jak odkręcam to coraz gorzej jest
Setup to: malossi multivar , sprzęgło polini 2g gaźnik dellorto 12 , leo zx , i kupiłem nową głowice do niego i chyba była splanowana i wiadomo doprzężony jest może to od tego ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 9:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Mam to samo , ku$%^&* nie mam nerwów już . . .
Niby wyreguluję go na centrtalnej nóżce , wchodzi i schodzi łądnie z obrotów a przejadę się to łapie muły nie ma mocy no shit !!. Pomocy .. próbowałem na 60 i 70 dyszy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 10:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Scratch pisze:
Mam to samo , ku$%^&* nie mam nerwów już . . .
Niby wyreguluję go na centrtalnej nóżce , wchodzi i schodzi łądnie z obrotów a przejadę się to łapie muły nie ma mocy no shit !!. Pomocy .. próbowałem na 60 i 70 dyszy.


Cytuj:
Powodzenia w regulacji..


:mrgreen:

Powiem tak - silnik tgb + gaźnik mikuni + nawet najmniejszy tuning = zabawy z regulacją. Przy samym next-r najlepiej mi furkał na niebieskich sprezynkach hebo, oryginalnej centralce i rolkach 5,2. Dysza oryginalna, filtr oryginalny. Muł na starcie do 10km/h.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 11:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Ja muła nie mam, znaczy miałem ale sprzęgło stage6 sport pro mam gdzie można ustawić kąt sprężynki i przestawiłem i nie ma muła na starcie już a był. Znaczy ma muła ale jak od razu odpalę zimnego to idzie pięknie .

co do tego:
Cytuj:
Powodzenia w regulacji..


to chodziło o tą śrubkę powietrza .
psikus pisze:
Oczywiście że śrubą od mieszanki regulujesz ilość paliwa, ilość powietrza jedynie za pomocą filtra.


Czyli że co kupić nowy gaźnik , np. 17.5 był by już na przyszłość do cylka dobry ..
Czy da radę wyregulować jakoś, próbowałem na 2 mikuni bo myślałem że mój szwankuje a na drugim to samo .
Chce kurde żeby to śmigało w końcu, jeszcze posprawdzam wszystko moze lewe powietrze łapie gdzieś ...


Ostatnio zmieniony 13 mar 2011, 11:32 przez Scratch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 11:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 15:45
Posty: 418
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Scratch, jaki setup?




_________________

Odpowiedz sobie na jedno, za******ie ważne pytanie : "Co lubie w życiu robić?"
- A potem zacznij to robić !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 12:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Scratch pisze:
Znaczy ma muła ale jak od razu odpalę zimnego to idzie pięknie .


Jak każde TGB.

Scratch pisze:
Czyli że co kupić nowy gaźnik , np. 17.5 był by już na przyszłość do cylka dobry


Najprawdopodobniej

Scratch pisze:
Chce kurde żeby to śmigało w końcu, jeszcze posprawdzam wszystko moze lewe powietrze łapie gdzieś


Wątpię w to, taki urok już tych gaźników, są trudne w regulacji, chodzą dobrze do czasu pierwszej ingerencji. Po założeniu stożka to już kompletna masakra, sam poluję już tydzień na dellorto 17,5.

Jakie rolki masz u siebie? Miałem podobne muły po rozgrzaniu na oryginalnych rolkach TGB po pewnym czasie, na początku było bajkowo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 13:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
rolkami kombinowałem pierw na 8.5 seryjnych były muły też, miałem 7.4 na stanie więc włożyłem, efekt ten sam, kupiłem 5.8g włożyłem i efekt ten sam, znaczy na zimnym przez pierwsze 2-3 minuty jest bajka, wyrywa na koło i wgl. a później muli, teraz zmieszałem 3x 5.8 i 7.4 i jest ta sama lipa. więc to na pewno nie od rolek ani centralki bo sprawdzałem na 2, nie możłiwe żeby 2 traciły moc w 3 minuty.
W filiterku paliwa jest paliwa do połowy czasem mniej, coś syczy przy gaźniku, nie wiem czy to nie od tego dekielka iglicy ale uszczelniłem tam sylikonem i dalej syczy, może to wina właśnie lewego powietrza tylko nie wiem gdzie to dokłądnie syczy .. , jak przekręcę gaźnikiem trochę to mocniej syczy, na 2 gaźnikach i 2 filtrach powietrza tak syczy lekko, czy tak już jest bo nie zwróciłem uwagi na to kiedyś jak było dobrze ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 16:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
zatkaj mu wlot do filtra powietrza powinien od razu zagasać i zgasnąć

jeśli będzie dłużej pyrkał to łapie lewe gdzieś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 22:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
tzn zdjąć filtr czy po prostu przy filtrze ten wlot zatknąć ?
się tak zastanawiam czy to nie tam membrana, albo pierścionki już do wymiany , może być taka opcja ?
Ja bym go rozebrał ale nie wiem co na to tata , później będzie marudził że działa a ja grzebie ;d jak nie działa ;?. ..
także jeśli może to być przez cylinder/tłok/pierścienie/membranę to dajcie znać i będę musiał w przyszły weekend to rozebrać chyba ...

Edit>:
Jeszcze spytam, czy jest taka opcja aby łapał muły bo iskra jest za słaba i nie spala mieszanki dobrze ? to by wyjaśniało fakt dlaczego jak na centralnej stoi i przegazuję go kilka razy przez dłuższy czas na kostce zostają kropelki paliwa...
Albo pierścionki zużyte . hmm


Ostatnio zmieniony 13 mar 2011, 22:10 przez Scratch, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 22:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 15:45
Posty: 418
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Tak zatkaj ten wlot od filtra, nie zdejmuj go.
A i jeszcze od tej grubszej rurki leci taka chudsza, wpięta w obudowe cylindra.
Jak odkręcisz siedzenie(tzn. kuferek ;p) to zobaczysz




_________________

Odpowiedz sobie na jedno, za******ie ważne pytanie : "Co lubie w życiu robić?"
- A potem zacznij to robić !


Ostatnio zmieniony 13 mar 2011, 22:29 przez Xelir, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 16:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Tak wiem że idzie ale nawet jeśli ona by była cała dziurawa, to po zatkaniu filtra powinien zgasnąć a on chodzi tak jak mówiliście, dobre 3-4 sekundy pyrka
Także moje przypuszczenia się sprawdziły , coś mi gdzieś syczy na 2 gaźnikach moim i drugim sprawnym bo w drugim TGB ładnie chodzi, filtr tam jest dobrze przymocowany także to nie jego wina, na moim też źle chodzi i na jego bo z filtrem od razu gaźnik przekręciłem.

Zastanawia mnie czy kranik nie przepuszcza ? możliwe to jest ? ale jak zaciągnę podciśnienie to zasysa jeżyk :twisted:
także hmm nie wiem , filterka paliwa to raczej nie jest wina bo by ciekło paliwo, guma która idzie do króćca była już raz zmieniana i nawet dla pewności ją sprawdziłem w niedzielę, jest cała.
Pozostaje tylko że króciec jest nie dokręcony bo raz go odkręcić chciałem ale trzeba odkręcać silnik i nie mogłem wyjąć także skręciłem mocno, chyba że tam jakaś uszczelka jest i przepuszcza teraz ?
ale to syczenie raczej jest od tego dekielka iglicy który też uszczelniłem więc nie mam pojęcia, przepuszcza korpus linki czy Ch^& wie co ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 18:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Scratch, Jeśli po zasłonięciu filtra chodzi Ci 3 sekundy to jest wszystko dobrze. Słaba iskra byłaby do poznania szczególnie na wyższych partiach obrotów. Jeśli "zasysa " Ci język to kranik powinien byc OK. Pod króccem znajduje się uszczelka.
Myślę że twój skuter jest po prostu rozregulowany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 18:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Ne możliwe żeby był rozregulowany bo jak mówię na centralnej chodzi ładnie wszystko ok, a jak jadę to muli jak trzymam gaz cały czas to bardzo mocno muli...
To na pewno nie jest wina regulacji bo wcześniej jak był rozregulowany to źle na centralnej nawet było źle wchodził i źle schodził na obroty, a teraz niby ładnie wchodzi i schodzi z obr. ale na wolnych minimalnie wariuje ..
I do tego te syczenie, jak przekręcę/pociągnę w lewo tj do cylindra gaźnik to trochę bardziej syczy hmm .. dlatego zastanawiam się czy to nie wina właśnie czegoś że korpus linki przepuszcza ? albo tam co wchodzi w tą "lufę" do dekielka iglicy ? mi się wydaje że stamtąd syczenie idzie, a może iskra w nieodpowiednim momencie ?hmm nagram filmik iskry zaraz i wrzucę tutaj .
to jest na 80% lewe powietrze bo gaźnik dałem dobry i regulowałem i to na nic.
chyba że membrana albo pierścionki tak głośno chodzą i jak poruszam gaźnikiem to je bardziej słychać ? chociaż to chyba głupie by było ;d ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 18:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 15:45
Posty: 418
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Scratch, a nie masz poprostu kilka zł na mechanika?
Albo nie masz jakiegoś znajomego mechanika, pewnie za pól litra by Ci to zrobił.




_________________

Odpowiedz sobie na jedno, za******ie ważne pytanie : "Co lubie w życiu robić?"
- A potem zacznij to robić !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 1:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Pobawiłem się wszystkim co było dostępne bez rozkręcania skuterka ;)
"sprawdziłem" kompresję na palec i robi się ciśnienie mocne.
położyłem skuter na bok i przez kanał wydechowy przejrzałem ile dało się tłok, pierścienie i cylek i są ok .
Efekt moich regulacji widać na załączonym filmiku (może ciąć bo nagrywany tosterem...)

http://www31.zippyshare.com/v/66242195/file.html

Pozdrawiam wszystkich z tego miejsca którzy mi podpowiedzieli co i jak , zrobiłem po swojemu i jest ok :)

pozdrawiam też wszystkich którzy we mnie nie wierzyli i myśleli, myślą i będą myśleć że nie znam się na regulacji itp.
ten filmik pokazuje że chyba jest inaczej

muł na starcie spowodowany sprężynkami hebo niebieskimi ustawionymi na sprzęgle s5 sport pro na łapanie z wyższych obrotów a i tak jeszcze nie ma tego efektu także będą czerwone

Jeszcze spytam i tak jutro to sprawdzę ale czy zmniejszona reakcja na manetkę po ok. 10 min jazdy jest spowodowana tym że seryjna centralka traci właściwości czy warto podnieść jeszcze iglicę ? teraz mam na 4 ząbku .?

Edit:
słaby V-max bo był wiatr :)


Ostatnio zmieniony 20 mar 2011, 1:40 przez Scratch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 12:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Scratch, super!!!!! a teraz załóż sobie temat w Wasze maszyny i nie spamuj.

Edit
Twoja ostatnia wypowiedź udowodniła Nam, że sam tylko nabijasz posty :< .


Ostatnio zmieniony 20 mar 2011, 23:19 przez PlastusR50X, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy