Dzisiaj jest 03 lut 2025, 0:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1578 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 79  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 10:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Akurat u mnie na osiedlu tylko 2 rodziny mają diesla na 16 więc coś tutaj nie gra z opłacalnością diesla bo jakby się opłacał to na 16 rodzin 16 diesli by było


A i sory, ale golf III 170 koni to mało realne 1.9 TDI (bo benzyna to raczej nie jest) miało 90 koni (może były 105 konne ale wątpię) chyba, że masz swwięc aż 80 koni przyrostu to trochę za dużo jak na 3 kafle czyli kolejna baśń o mega mocy co najwyżej 100-120 może mieć, ale to i tak już za dużo


I 80 konny sejek (rozumiem seat) to też niezła baśń bo sama wiara w diesla nic nie da potrzeba jeszcze momentu obrotowego mocy i umiejętności a 70 koni różnicy to niestety przepaść.



:arrow: a tu klip na zgodę :D http://vimeo.com/14046749




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 21 mar 2011, 11:47 przez razor99, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 12:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
razor99, ABF --> 2.0 16v Seryjnie coś koło 150 koni, obecnie 170 ... Na prawdę nie trzeba dużo, żeby podkręcić benzyniaka o tej pojemności.

Chodzi mi o 80 konne Seicento ... Z seryjnego MPI 1.1 bez problemu ludzie robią 80 a nawet więcej.

Pisał już, że nie jestem fanem diesli, dlatego na razie jeszcze nie ma go w mojej rodzinie, ale niestety chyba nie długo się to stanie :/




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 12:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Seicento ma po prostu dobry stosunek mocy do masy więc co się dziwić, ale 9sekund do 100 to chyba nie ma chociaż kto to wie. Mi 150 koni starczy póki co i raczej jak bym chciał coś mocniejszego to bym nie pakował kasy w avensisa bo się nie opłaca bo jednostka 2.0 D4 jest najodporniejszym silnikiem na tuning jaki istnieje i kasę którą bym musiał wpakować to wolę kupić BMW M3 i powoli się właśnie przymierzam do sprzedania avensisa i kupna właśnie M3 albo chociaż 325 (minimum 2.5 litra silnik żeby koło 200 koni było)




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 21 mar 2011, 12:26 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 15:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2011, 0:56
Posty: 0
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
pumba10022 pisze:
razor99, ABF --> 2.0 16v Seryjnie coś koło 150 koni, obecnie 170 ... Na prawdę nie trzeba dużo, żeby podkręcić benzyniaka o tej pojemności.


/


Dolot, wydech i portki. Styka.

pumba10022 pisze:

Chodzi mi o 80 konne Seicento ... Z seryjnego MPI 1.1 bez problemu ludzie robią 80 a nawet więcej.
/


Czy ja wiem , taki samochód ma buta tylko do 120-140 bo kumpel ma cieniasa 150hp i nijak to do preludy nie ma podejścia


razor99 pisze:


A i sory, ale golf III 170 koni to mało realne 1.9 TDI (bo benzyna to raczej nie jest) miało 90 koni (może były 105 konne ale wątpię)


1.9 tdi w najmocniejsze odmianie ma 150km...


pumba10022 pisze:
razor99, już mi ta Twoja gadka bokiem wychodzi. Robisz z tego swojego samochodu nie wiadomo co.


Pierwsze auto lub porządne auto, normalka :mrgreen:




czarekcw pisze:
Tzn jeśli porównywać wolnossący benzyniak a turbo diesel w tej samej pojemności to po chipie diesel wygrywa. Ale mając np VW Passata B5 w 1.8T (benzyna) a 1.9 TDI 110km (po chipie ok 130km bo więcej bez zmian wtrysków, turbiny itp raczej nie da rady więcej osiągnąć) no to kwestia dyskusyjna, nie wiem jakie byłoby rozstrzygnięcie na 1/4 mili ale byłoby ciekawie zapewne :) .


Jesteś ułomny? Porównaj diesla po chipie vs. benzyne po chipie. Wtedy tdi ma maks 180km a benzyna łapie okolice 200km, poparte wykresami wielokrotnie(delikatnie mówiąc jestem ''z branży'').


czarekcw pisze:
Ale diesla podkręcę do ok 270km a to już przewaga nad tym silnikiem i benzynka nie ma szans :) .


Jak wyżej, to w takim razie ja ''podkręce'' benzyne do 300 koni i nie masz szans.




_________________

^^


Ostatnio zmieniony 21 mar 2011, 15:19 przez Preston, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 15:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
razor99 pisze:
jakie doznania dźwiękowa

Ta, a 4-ro cylindrowe 2.0 chodzi niczym V8 z Ferrari :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 15:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Dzisiaj był mały drag na tej drodze co filmiki w vectrze i mondeo nagrywałem. Jak zwykle jechałem po siostrę(dzisiaj Mondeo dostałem), jak zwykle Szad w głośnikach, 4 bieg, 80km/h i jechałem tak sobie. Zjeżdżałem właśnie na tę prostą i stało kilku typów, w tym kolega we wspomnianej kiedyś Toyocie Celice 2.0.
Postałemz 5min i musiałem w końcu jechać. Taki ziomek, czy nie chcę się z nim zmierzyć delikatnie:
On: Renault Megane 2.0 IDE 140KM w benzynce(sprowadzona niezarejestrowana, będzie zagazowana...)
Ja: Mondeo mk3 zchipowane do 150KM 2.0TDCi (diesel gdyby ktoś nie wiedział).
Na początku się opierałem, bo samochód ojca itp(ogółem się bałem, nie ma co się oszukiwać). Chciałem odjechać i ten ziomek za mną. Bardzo mocno mi do tyłu podjeżdżał(rok starszy ode mnie- 19lat skończył w lutym). W końcu depnąłem do oporu i na początku uciec nie mogłem. Ale jak 4 bieg poszedł to już zaczął się powoli oddalać. Doszedłem do 150km/h i dalej już zwalniałem bo było około kilometra do skrzyżowania.
Jak z samochodu wysiadałem to nogi z waty. Jednak taka prędkość to dla mnie już sporo było. Dość wąsko tam jest.

Nie wiem jak mocno cisnął samochód, ale jak był za mną to słyszałem, że dość wysoko kręcił.

Macie te same pojemności, podobne roczniki(jego 2001, mój 2002), tamten lżejszy, mniejszy, o 10KM słabszy, ale mój za to cięższy i sporawy.

Także dalej podtrzymuje opinie, że teraz diesle w ogóle nie odstają od benzynowców.
Minusami jest brak zrywności i trochę inaczej się jeździ. Bo benzynowca ciągnie się do końca, a diesla trzeba wiedzieć kiedy bieg zmienić. Bo jak za długo się przeciągnie, to traci sporo na przyspieszeniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 15:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Preston pisze:
Jesteś ułomny? Porównaj diesla po chipie vs. benzyne po chipie. Wtedy tdi ma maks 180km a benzyna łapie okolice 200km, poparte wykresami wielokrotnie(delikatnie mówiąc jestem ''z branży'').

Sam jesteś ułomny. Czytaj moje posty dokładnie analfabeto. Czy ja gdzieś napisałem że 1.8T przegra z 1.9 TDI? Napisałem że może być ciekawy pojedynek panie znawco
Preston pisze:
Jak wyżej, to w takim razie ja ''podkręce'' benzyne do 300 koni i nie masz szans.

No panie znawco, ciekawe czy wolnossącą benzynę zchipujesz do tych swoich 300 koni oczywiście nic nie wymieniając z części mechanicznych. Życzę powodzenia i daj przepis na to.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."


Ostatnio zmieniony 21 mar 2011, 15:30 przez czarekcw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 15:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2010, 7:36
Posty: 1
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
pumba10022 pisze:
Chodzi mi o 80 konne Seicento ... Z seryjnego MPI 1.1 bez problemu ludzie robią 80 a nawet więcej.

Ludzie nie robią silników 1.1 MPI tylko swapują na 1.2 8v/16v z punto.



A tak po za tym to chipowanie to jest zabijanie silnika. Moc i moment może mocno wzrasta, ale żywotność silnika bardzo traci.
A porównanie benzyna(wolnossąca) a diesel(turbodoładowany) jest nie na miejscu, bo jak do benzynki dojdzie turbo to diesel odpada.

lucek15 pisze:
Także dalej podtrzymuje opinie, że teraz diesle w ogóle nie odstają od benzynowców.
Minusami jest brak zrywności i trochę inaczej się jeździ. Bo benzynowca ciągnie się do końca, a diesla trzeba wiedzieć kiedy bieg zmienić. Bo jak za długo się przeciągnie, to traci sporo na przyspieszeniu.


Benzynowe silniki też trochę tracą jak się je za wysoko przeciągnie. Każdy silnik najwyższą moc ma w danym zakresie obrotów, nie koniecznie na czerwonym polu :lol:

A tak po za to s60 t6 (304hp) jest bardzo przyjemnie tylko osiągi rozczarowują. :cry:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=809767 <----- APCIA RS 125 <3


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1330010#1330010 Can-am 800


Ostatnio zmieniony 21 mar 2011, 15:48 przez Miki1996, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 15:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Borek96 pisze:
razor99 pisze:
jakie doznania dźwiękowa

Ta, a 4-ro cylindrowe 2.0 chodzi niczym V8 z Ferrari :mrgreen:



Mi chodziło o silnik 1.9 TDI o o takie doznania dźwiękowa http://www.youtube.com/watch?v=HmhTkHBbNbo

według mnie już to lepiej brzmi http://www.youtube.com/watch?v=jONJM7pi ... re=related :D


lucek15 porównałeś samochód po tuningu do samochodu seryjnego i turbo doładowany z wolnossącym a więc to porównanie jest jak najbardziej nie na miejscu porównaj sobie np. 2.0 TFSI i 2.0 TDCi wtedy to porównanie ma sens a nie jeszcze z francuzem, które nie mają mocy (jeździłem citroenem C4 1.6 110 koni i wiem co mówię to ledwo jedzie :shock: )




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 21 mar 2011, 15:48 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 15:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
Preston pisze:
1.9 tdi w najmocniejsze odmianie ma 150km...



W "trójce" 110km AFN :)

Preston pisze:
Wtedy tdi ma maks 180km



ARL na chipie potrafi wycisnąć ok 194km i ponad 400nm jak dobrze kojarze. Gdzieś widziałem wykres.

razor99 pisze:
A i sory, ale golf III 170 koni to mało realne


VR w golfie miał 174km seryjnie :)




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 15:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Jacek987 VR6 to nawet pod uwagę nie brałem bo taki duzy silnik przy zgrai fanatyków diesla to po prostu szok dla nich :D




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 15:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2011, 0:56
Posty: 0
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
czarekcw pisze:
No panie znawco, ciekawe czy wolnossącą benzynę zchipujesz do tych swoich 300 koni oczywiście nic nie wymieniając z części mechanicznych. Życzę powodzenia i daj przepis na to.


Człowieku mówiłeś o dieslu 3.0 tdi bodajże to ja mówie o 3.2 benzynie...

lucek15 pisze:
Także dalej podtrzymuje opinie, że teraz diesle w ogóle nie odstają od benzynowców.
Minusami jest brak zrywności i trochę inaczej się jeździ. Bo benzynowca ciągnie się do końca, a diesla trzeba wiedzieć kiedy bieg zmienić. Bo jak za długo się przeciągnie, to traci sporo na przyspieszeniu.


Porównuj turbobenzyne do turbodiesla...


Borek96 pisze:
razor99 pisze:
jakie doznania dźwiękowa

Ta, a 4-ro cylindrowe 2.0 chodzi niczym V8 z Ferrari :mrgreen:


Posłuchaj 1.8 litrowego b18c6 na przelocie. Jak jechałem tym to skurcz nogi mnie złapał.


Miki1996 pisze:
A tak po za tym to chipowanie to jest zabijanie silnika. Moc i moment może mocno wzrasta, ale żywotność silnika bardzo traci.

:cry:


Zależy na co patrzysz. Jak chcesz tylko dać ++ bara na turbinie to wiadomo, ale zmiana mapy nie dość że obniża spalanie, podnosi moc to jeszcze optymalizuje prace silnika i ją przedłuża.



Jacek987 pisze:


ARL na chipie potrafi wycisnąć ok 194km i ponad 400nm jak dobrze kojarze. Gdzieś widziałem wykres.



Fura z warszawy i miała wymieniony kolektor z wydechem, a to już coś.




_________________

^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 15:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Wiesz co oni nie zrozumieją, że silniki porównuje się nie tylko pojemnością ale i typem bo wolnossący vs turbodoładowany to żadne porównanie to się robi wolnossący vs wolnossący i turbodoładowany vs turbodoładowany czyli np. 2.0 D4 2.0 ECOTEC (wolnossaki) czy 2.0 TFSI vs 2.0 TURBO MIVEC




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 16:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
A np. 2.0 TDI BMN (170km) vs. 2.0 TFSI (170km), silniki porównywalne (pomijając fakt, że 2.0 TDI to jeden z najgorszych diesli wydanych przez VW/Audi), jest delikatna różnica, na korzyść benzyny (0-100 robi kilka dziesiątych szybciej), a V-max jest podobny, po prostu diesle dorównują już benzynom.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 16:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
głównie w grupie VW bo oni nie potrafią robić benzyn u japońców z tym już bywa różnie o francuzach nawet nie powiem bo ich benzyniaki to dno :D




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 16:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Gdybym miał możliwość, to bym porównał.
Ale porównywanie, dajmy na to, samochodu z silnikiem SDI o pojemności 2.0 (około 75KM - np. VW Golf V 2.0 SDI) z benzyną 2.0, która 100KM osiąga bez problemu jest bezsensowne...
Są to diesle oszczędne, bezawaryjne, służące baaardzo długo.


Juz lepiej porównuje się samochody zbliżone mocami...

Postawmy np, audi a4 1.8T (150KM) i mondeo zchipowane do 150KM(to nie jest żaden tuning, tak jak to określił razor99 - no jeśli dla Ciebie to jest tuning, to zostawię bez komentarza... Prawie zerowa ingerencja w silnik). Moce macie te same.
Tylko teraz jaki sens porównywania? Przede wszystkim chodzi o przełożenia.
Audi na pierwszym biegu bez problemu pociągnie do 50km/h, gdzie mondeo ledwo co do 35km/h dociąga...

Jeśli byście zrobili coś takiego: rozpędzacie się do 70km/h, 4 bieg i wtedy można się ścigać. Jestem przekonany, że diesel wygra.

A znowu przy normalnym "dragu" od 0 - Audi...

Także już nie ma co się wykłócać o to, bo jest milion sposobów pokazania, który rodzaj silników jest lepszy. Każdy może wymyślić coś, żeby było na korzyść "faworyta"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 16:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Każda ingerencja w silnik która zwiększa moc to tuning mimo, że to tylko zmiana mam wtrysku (pewnie nawet bez zmiany sterownika turbiny co mija się z celem bez tej przeróbki) w sumie jako zwykły tuning tego nie zaliczę, ale jako tuning elektroniczny bo w końcu ingerencja w mapy wtrysku była więc...




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 16:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2009, 22:35
Posty: 364
Lokalizacja: Świebodzin
Pojazd:
Dobra :D to nie jest temat do kłócenia się ,pokazujemy swoje fury ;D
Ja za tydzień dodam :D bo muszę jakąś fotkę w terenie zrobić.




_________________

Obrazek

"Przy 180 trudno zobaczyć 40 na znaku" xd
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1132863#1132863 <= WBIJAĆ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 17:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Ta trzeba to zakończyć bo to nie ma sensu :D od teraz cisza spokój wrzucamy swoje/brata/babci/mamy/taty/dziadka kogokolwiek furę i tyle :D I na ich temat się będzie dyskutowało czy fajne itd a i jeszcze jedno żeby nie było wojny ani słowa na temat silnika że o fajny bo TDI czy coś te kwestie pomijamy




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 21 mar 2011, 17:01 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 17:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
razor99 to bardziej było remontowanie silnika:P
Podregulowanie wtrysków(przy naprawie), coś przy turbinie grzebane(delikatnie - nie pamiętam dokładnie co) - również przy regeneracji turbiny. Cały układ intercoolera wyczyściliśmy i kilka części wymieniliśmy(trochę oleju z ODMY się dostało).
Wywaliliśmy katalizator, bo poprzedni właściciel złe paliwa lał i był przytkany, a koszt nowego to ok. 2000zł...
A pisałem zchipowany, bo nie chciało mi się opisywać wszystkich napraw w tym samochodzie.

Bardziej chodziło o zestrojenie samochodu, niż podnoszenie mocy. Na koniec zaoferowano nam rolki, by sprawdzić moc(za darmo - w serwisie forda).

Odczyt był dość zaskakujący dla nas, bo samochód miał już kilka lat, to oczekiwaliśmy, że ze 124KM w maxie będzie miał.
Wyświetliło nam dokładnie 148.7KM i 326NM(koleś z forum FORD Polska przy podobnych pracach osiągnął 152KM i 350NM).
Tyle że samochód był bardziej remontowany niż "tuningowany".

Tuningiem nazwałbym to, gdyby przeróbki były celowe i byłaby większa ingerencja w silnik.


Ostatnio zmieniony 21 mar 2011, 17:23 przez lucek15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1578 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 79  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy