Dzisiaj jest 06 paź 2024, 6:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 mar 2011, 20:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2011, 0:20
Posty: 70
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Siema. Pokusiło mnie pomalowanie zacisków i rozpołowiłem je. Po pomalowaniu założyłem je i zacząłem odpowietrzać. Niestety po kilku próbach ( 1,5 godz ) nic się nie zmieniło klamka jest miekka i nie ma hamulca. Dodam że przed rozebraniem było wszystko ok. Czy miał ktoś taki przypadek?? Jak z tym sobie poradzić ??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 21:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2010, 18:33
Posty: 535
Lokalizacja: Braniewo [NBR]
Pojazd:
rozumiem ze wyciągałeś tłoczki ?
jeśli tak to juz po uszczelniaczach w zacisku albo źle odpowietrzasz




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=584288#584288 <<< HM CRE 70 SIX
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 23:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2011, 0:20
Posty: 70
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
tłoczki nie były wyciągnięte. Zacisk został tylko rozkręcony na dwie połówki. Odpowietrzane metodą pompuję trzymam i wtedy odkręcam zaworek na zacisku i od nowa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 8:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Na moje to źle odpowietrzasz. Ja rozkrecalem mialem tak samo, pozniej odpowietrzylem i smiga.




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 11:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2011, 0:20
Posty: 70
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
jak odpowietrzałes?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 12:07 
**

Rejestracja: 04 mar 2011, 20:07
Posty: 262
Pojazd:
zakręć zaworek przy zacisku i na odkręconym deklu od płynu pompuj klamką, i dolewaj płynu jak będzie ubywać, jak klamka będzie się robić twardsza pompuj krócej, tzn. nie zaciskaj do końca i tak do skutku aż uznasz że jest wystarczająco twardy, na koniec uzupełnij płynu tyle ile powinno być i zakręć szczelnie dekielek




_________________

Polini Corsa
Top Racing Evolution NG
Skf C4 Teflon
Dell'orto 21
Polini Air Box
Polini Speed Control
Leo Vince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 14:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
ja bym zrobił to innaczej i powinno być ok :) weź jakiś wężyk na odpowietrznik butelkę czy coś odkręć odpowietrznik pompuj i obserówj co sie dzieje pilnuj płynu i patrz czy przez ęzyk idzie czysty płyn czy z powietrzem jak z powietrzem to poąpuj jak sie pojawi czysty to zakrec spompuj przytrzymaj i dopiero odkręć ;) 99% gwarancji daje że odpowietrzysz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 20:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2011, 0:20
Posty: 70
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
I po problemie :D dałem sobie radę :D Dzięki wszystkim za rady :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy