Dzisiaj jest 29 lis 2024, 11:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Gaźnik Problem
Post: 22 mar 2011, 13:06 
*

Rejestracja: 31 maja 2010, 5:56
Posty: 33
Pojazd:
Mam kilka pytań dotyczących Gaźnika w hondzie sfx , posiadam seryjny gaźnik Kelhin czy jakoś tak , po zimie wyczyściłem gaźnik ,przedmuchałem dysze itp , wszystko poskładałem i okazało się że przy dodawaniu gazu z wydechu leci woda , stwierdziłem że tak powinno być biorąc pod uwagę różnice temperatur . W nocy jest zimno więc możliwe że coś tam się zbiera i potem leci z tego wydechu , postanowiłem wyregulować gaźnik opierając się o poradniki na forum , wszystko pięknie tylko tak na prawdę wszystkie te poradniki są napisane jak by pod inne gaźniki niż ten który posiadam , nie rozumiem jak to ma działać .

Moje pytanie brzmi : Czy dobrze wyregulowany gaźnik to obie srubki wkręcone jak najbardziej ? czy skuter ma wtedy zbyt bogatą mieszankę ?? czy zbyt ubogą ??
Moje pytanie nr 2 : przy odkręceniu manetki gazu skuter utrzymuję się przez chwile na wysokich obrotach po czym dopiero za jakiś czas one spadają , czy to oznacza zbyt ubogą mieszankę ?? czyli zbyt dużo powietrza ??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 15:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
n4zarEmok pisze:
Czy dobrze wyregulowany gaźnik to obie srubki wkręcone jak najbardziej ?

Śruby służą do regulacji, każda regulacja jest osobna dla każdego motoru z osobna.
n4zarEmok pisze:
czy skuter ma wtedy zbyt bogatą mieszankę ?? czy zbyt ubogą ??
Jeżeli 'śrubka' od powietrza jest wkręcona wtedy mieszanka jest uboższa. Analogicznie w drugą stronę.

Wszystko sprawdza się najlepiej po wyglądzie świecy. Wg większości poradników wkręcamy do końca i odkręcamy 2-2.5 obrotu.




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 17:04 
*

Rejestracja: 31 maja 2010, 5:56
Posty: 33
Pojazd:
Dziękuje za odp , jeszcze tylko powiedz mi czy jeżeli skuter powoli schodzi z wysokich obrotów to objaw zbyt bogatej czy ubogiej mieszanki ? na logike zbyt bogata ale wole mieć pewność . po odkręceniu manetki i odpuszczeniu tak jak by dalej przyśpieszał przez 3/4 sec ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 20:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
U mnie się też to stało raz, ale to była wina odkręconego gaźnika... - lewe powietrze.




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez MaydayKSSG, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy