Dzisiaj jest 11 paź 2024, 19:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 mar 2011, 17:34 
*

Rejestracja: 12 gru 2010, 19:23
Posty: 37
Lokalizacja: Niebo
Pojazd:
elo

wymienilem lozyska na wale w maszynie zlozylem wszystko jak trzeba i dzis próbowalem odpalic i nic

iska jest kompresja chyba tez dobra paliwo pod glowice wlane i ja nie mam bladego pojecia dlaczego nei chce odpalic

kopalem chyba z godzine

POMOCY !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 17:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
simering może przepuszcza i łapie ci lewe powietrze jak tak jest to kopać możesz rok i nie załapie :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 17:55 
*

Rejestracja: 12 gru 2010, 19:23
Posty: 37
Lokalizacja: Niebo
Pojazd:
ale mi wał wkładał znajomy mechanik ...

co robić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 17:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
wał a kto simeringi wbijał ? posprawdzaj sobie bo dla mnie ładpie lewe powietrze ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 18:00 
*

Rejestracja: 12 gru 2010, 19:23
Posty: 37
Lokalizacja: Niebo
Pojazd:
też on

a jak to sprawdzic ?

może membranki albo gaźnik ?

kreci sie iskra jest paliwo tez bez sensu ze nie chce załapac ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 18:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Jeżeli ma iskrę , podlałeś paliwo to gdyby była kompresja , nie łapał by lewego powietrza to musi chociaż na chwilkę zapalić . Posprawdzaj simeringi tak jak kolega wyżej piszę i sprawdź tą kompresję :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 18:19 
*

Rejestracja: 12 gru 2010, 19:23
Posty: 37
Lokalizacja: Niebo
Pojazd:
kompresje mam czym srawdzic itp

ale jak sprawdzić simeringi ? na oko wyglądają tak jak trzeba

może zle cyl załozylem ?


Edytuj posty


Ostatnio zmieniony 26 mar 2011, 19:55 przez AdrianStalker, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 12:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 22:08
Posty: 94
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
sprawdź kompresje




_________________


Honda CBR 600RR 2008' ;*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 12:39 
*

Rejestracja: 12 gru 2010, 19:23
Posty: 37
Lokalizacja: Niebo
Pojazd:
a może to dlatego ze nie mam ssania bo popsułem i był zimny i nie chciał zapalic ?

a i mam przedluzke moze jest za duzy kąt ?

może dlatego ze jest zimny ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 12:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
W pierwszej kolejności sprawdź kompresje i będziemy wiedzieć na czym stoimy.




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 15:31 
*

Rejestracja: 12 gru 2010, 19:23
Posty: 37
Lokalizacja: Niebo
Pojazd:
mowa o kompresj iw cylku

na tyogdni uzmierze manometrem ale jak mierzylem palcem to ciezko zatkac palcem wylot na świece wiec jest chyba git ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 16:30 
*

Rejestracja: 27 lut 2011, 22:47
Posty: 43
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
Palcem to se możesz grzebać chyba wiesz gdzie..! Sprawdź tą kompresje a nie pisz że palcem sprawdzałeś i chyba git...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 20:51 
*

Rejestracja: 12 gru 2010, 19:23
Posty: 37
Lokalizacja: Niebo
Pojazd:
pompa jest dobra cos kolo 8 bar

moze ssania wina ?

ssa powietrze z krócca wiec chyba jest szczelny ?

POMOŻE KTOS ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 8:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
Możesz zacząć pisać po polsku? Nic nie rozumiem z twoich wypowiedzi...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 13:40 
*

Rejestracja: 12 gru 2010, 19:23
Posty: 37
Lokalizacja: Niebo
Pojazd:
Kompresja oscyluje wokół 8 atmosfer (8 bar).

Brakuje mi przy gaźniku ssania może to jest powodem problemu ?

Przy zatkanym króćcu dłonią czuć jak zasysane jest powietrze w wyniku czego podejrzewam iż uszczelniacze są szczelne.

Posiadacie jakiś pomysł na rozwikłanie problemu ?

:wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 14:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Jeżeli masz uszkodzone ssanie, to nie licz na to, że Ci poprawnie odpali.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 14:42 
*

Rejestracja: 12 gru 2010, 19:23
Posty: 37
Lokalizacja: Niebo
Pojazd:
Myślałem, że jak jest paliwo pod głowica to się obejdzie bez.

Może zapłon mi się przestawił ?

Będzie pasowało ssanie od Malaguti F12 LC (gaźnik 12mm)?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 14:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Zapłon zapewne Ci się nie przestawił, niby w jaki sposób?
Jaki to dokładnie gaźnik? Posiada ssanie automatyczne, czy ręczne?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 15:02 
*

Rejestracja: 12 gru 2010, 19:23
Posty: 37
Lokalizacja: Niebo
Pojazd:
Automatyczne.

Gaźnik oryginalny od Stalker'a Dell'orot 17.5 nie wiem dokładnie jaki model.

Miałem cały silnik rozebrany do zera do każdej śrubki wiec chyba możliwe nie wiem.

Co proponujesz \ cie ?


Ostatnio zmieniony 29 mar 2011, 15:03 przez AdrianStalker, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 15:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2010, 20:14
Posty: 604
Lokalizacja: Kraków/Wołowice
Pojazd:
Ja też tak miałem jak złożyłem łożyska i zimmeringi
nie chciał odpalić kręciłem śrubkami od gażnika i odpalił pochodził zgasł aż potem już palił cały czas ale to ja miałem gażnik rozregulowany więc spróbuj pokręcić albo coś;P




_________________

Naciskam starter.
Jeszcze kominiarka,rękawice,kask.
Ruszam,opada zmęcznie i złość.
Zostawiam za sobą świat pełen zawiści,
krzywd,raniących niedomówień...
Bo moją ulubioną pozycja?
To pozycja za kierownicy motocykla.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy