Dzisiaj jest 27 lip 2025, 23:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 mar 2011, 14:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
dziś wpadłem na taki pomysł żeby skrócić tuleję wario i założyć lekkie rolki (oczywiście ten skrócony kawałek musiał bym dać za tą blachę wariatora żeby nie było luzu) drugą tuleję mam rolek 6 wag... jak myślicie warto wgl próbować ??

mój set w podpisie (nie ma napisanego tylko gaźnika 16 tekei, seryjnie był taki)




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html


Ostatnio zmieniony 26 mar 2011, 15:04 przez manieqqq, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 18:49 
*

Rejestracja: 18 paź 2010, 21:15
Posty: 1
Pojazd:
Skoro masz drugą to możesz spróbować.. ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 19:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 7:18
Posty: 117
Lokalizacja: Charlejów(Lubelskie)
Pojazd:
Taki zabieg da Ci większą prędkość maksymalną, wiem to bo sam tak robiłem :wink:
No trzeba go będzie trochę wyregulować bo ze startu mógł będzie mieć muła..
U mnie z 80km/h do jakichś 95km/h tylko ja mam jeszcze za słaby silnik do takiego ustawienia prawie wszystko seria :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 19:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
a przyśpiecha po regulacji będzie taka sama czy lepsza ?? czy jak




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 20:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 7:18
Posty: 117
Lokalizacja: Charlejów(Lubelskie)
Pojazd:
Może być taka sama, więcej przyśpieszenia to nie da.
Bo jak to zrobisz to talerze wario będą się bliżej siebie schodziły i pasek będzie wyżej czyli będzie większe przełożenie i tym samym większy vmax :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 21:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
a może zniknąć muł po rozgrzaniu ?? bo kurde już nie wiem wymieniłem wario wydech sprężyne centralną spreżynki sprzęgła tłok gaźnik regulowałem na wszelkie sposoby i przed rozgrzaniem śmiga zrywy jak głupi a po rozgrzaniu porządnym trzeba wstać żeby zrobił... wgl na serii wydechu po rozgrzaniu nie mógł ruszyć pod górkę w 2 osoby... spróbuje jeszcze właśnie z tą regulacją przekładni tak jak napisałem jak nie pomoże to zmieniam cyl na nówke serie keeway (ten był ostro katowany w zimę bez rozgrzewania od razu na śnieg i manetaaaa potem tłok pękł xD, dlatego go wymieniłem, oczywiście pękł na zdjętym cylu bo tak to wiadomo uszkodziło by też cyl)

Pisownia, gdzie są polskie znaki? Gdzie duża litera na początku zdania? Co robią tu wulgaryzmy? Warn. / Banakil




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html


Ostatnio zmieniony 27 mar 2011, 10:46 przez manieqqq, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 21:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 7:18
Posty: 117
Lokalizacja: Charlejów(Lubelskie)
Pojazd:
Właśnie jak się rozgrzeje to muła pewnie nie straci, każdy skuter jak się rozgrzeje to łapie muła szybciej AC wolniej LC.
A muł objawia się tym ze silnik kręci wysokie obroty i nie chce dobrze ruszać?
Czy Silnik kręci niskie obroty i nie ma siły?
manieqqq pisze:
oczywiście pękł na zdjętym cylu bo tak to wiadomo uszkodziło by też cyl

Jak to pękł na zdjętym cylku?? :shock:
Zdjąłeś go i dopiero tłok pękł? :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 21:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
wiem że ac zawsze będzie mieć muła po rozgrzaniu... no ale żeby aż takiego... na serii wydechu było coś takiego: http://www.youtube.com/watch?v=D5CbI4TGQss potem wyregulowałem przekłądnie obroty były od razu normalne ale muł i tak był... gaz a on łuuuuu i ledwo jedzie a na tecnigasie ma obroty hmm raczej normalne nie niskie nie wysokie... nie chodzi tu tylko o start ale też ogólnie o przyśpiechę... na tym filmiku widać że jest straszna... a z tecnigasem nie poprawiła się dużo

na zimnym szedł na serii b. dobrze na tecnigasie wgl bajka a po rozgrzaniu tak jak wyżej

a z tłokiem było tak że był nadpęknięty był zdjęty cyl a plastiki założone i sobie kopnęłem a tłok się zablokował w kartarach zdejmuję siedzenie patrze pękł...




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html


Ostatnio zmieniony 26 mar 2011, 21:45 przez manieqqq, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 23:08 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
To o ile mm skrócić tą tulejkę ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 23:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
1mm




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 0:04 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
I o tyle wystarczy, tak ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 8:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 7:18
Posty: 117
Lokalizacja: Charlejów(Lubelskie)
Pojazd:
Tak tyle wystarczy no i za wario daj podkładkę grubości 1mm.
Ja bym coś próbował ze sprzęgłem i jeszcze ze sprężynkami, bo mogą tracić swoje właściwości jak są jakieś lipne...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 8:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2011, 10:32
Posty: 187
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd:
Darex, Tak wystarczy.




_________________

wilku3212 pisze:
Nie chcę zadnego piaggio a zwłaszcza typhona wygląda jak szczur !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 9:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
adrian centralka malossi żółta a sprężynki no name niebieskie czy zimny czy ciepły rusza z takich samych obrotów




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 10:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 7:18
Posty: 117
Lokalizacja: Charlejów(Lubelskie)
Pojazd:
To pewnie silnik ma mniejszą moc. Może przez to że coś się dzieje z cylindrem gdy się rozgrzeje, traci kompresje...
A ciepły dobrze pali? i vmax jest też taki jak na zimnym?
Bo jak są takie sprężynki to powinno być wszystko dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 10:45 
*

Rejestracja: 26 wrz 2009, 19:17
Posty: 130
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
Może pierścionki wystarczy zmienić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 10:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
Właśnie v-max jest miejszy po rozgrzaniu... Ciepły zależy... Postoi minute to ładnie odpala a z 5 min to trzeba kręcić jakieś 20sek i dopiero...

Entines był zmieniany tłok z pierścieniami...




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html


Ostatnio zmieniony 27 mar 2011, 10:51 przez manieqqq, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 11:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 7:18
Posty: 117
Lokalizacja: Charlejów(Lubelskie)
Pojazd:
manieqqq, ile km temu wymieniałeś ten tłok i pierścienie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 11:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
2.600 ale od razu po założeniu tak było... Jak dobrze pamiętam to nawet po samym kupnie tak było... Aa i dodam że mogę jeździć po lesie i wszędzie nawet 50km a nie straci mocy... Przekroczę 60km/h i już słabszy jest... Może jakoś poprawić chłodzenie ?? Np zamontować tu Obrazek
wentylator wyciągający powietrze (ten główny dmucha na cyl i to powietrze wylatuje tamtędy) albo kupić "sportowy" wiatrak (łapacz już mam)

Ale tłok nie puchnie bo ostatnio zdejmowałem i jest jak nówka (tylko troszkę przytarty u góry ale to przez trasę 40km w jedną stronę bez przystanków)

Jak myślisz opłaca się kupować w ogóle cylinder serie keeway (wiadomo zawsze lepsze materiały niż longjia) czy zrobić lc ??




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 11:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 7:18
Posty: 117
Lokalizacja: Charlejów(Lubelskie)
Pojazd:
Ja właśnie przerabiam na LC:) Jak masz kasę to możesz próbować ;)
A w tej longji jest silnik minarelli horizontal?
jak tak to wsadź tam serie cylinder oryginalny minarelli :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy