Dzisiaj jest 09 mar 2025, 14:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Piaggio Typhoon
Post: 27 mar 2011, 20:17 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
Witam
Mój skuter to Piaggio Typhoon 1995r 11583km kompresja 6,0atm
Skuter zaczął mulic po pewnym czyszczeniu gaźnika lecz dzieje się to jak jest ciepły. Na zimnym jest wszystko OK. Oraz jak się zagrzeje to jest problem z odpalaniem na rozrusznik.
Wczoraj wyjąłem filtr powietrza umyłem do i dzisiaj go zamontowałem i jak jest zimny to dam mu z miejsca pełny gaz to normalnie nogi z podłogi idą do góry i wygina do tyłu że nie idzie tego okreslic a jak się zagrzeje i z miejsca da sie pełny to jest buuuuuuuuu dopiero jak daje sie powoli gazu i jak przepali to wtedy wyrwie jak trzeba. Na serio głowa mała z tym skuterem :( Jak ma ktos jakies pomysły co z tym zrobic to napiszcie je tutaj. Jutro będę miał czas to wypróbuje wasze wszystkie propozycje. Z góry dzięki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 21:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
Pojedzij troche i wstaw zdjecie swiecy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 21:45 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
No własnie ostatnio wykręcałem i jest kawa z mlekiem tak jak ma być :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 21:51 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 13:24
Posty: 106
Lokalizacja: Chęciny
Pojazd:
Za mało paliwa dostaje, więc jak go odpalasz to na ssaniu chodzi ,czyli regulacja. :lol: :lol:




_________________

P Y T H O N pisze:
podkręć lekko kompresję.


WEJDŹ.!
http://www.piaggioforum.com.pl

WEJDŹ.!
TKKJ.NET




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 22:03 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
ja sie bardziej tym martwie ze on dostaje za dużo powietrza ;P
tylko co z tym zrobic :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 22:15 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Kompresje ma strasznie mało..
Jaki masz gaźnik i jaką dysze w nim?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 22:32 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
kurde jak ty mozesz jeżdzic na 6 atm przeciez on nie powinien juz dobrze palic
i z tej słabj komrechy wynika to ze ciezko pali tu juz sie szlif klannia albo nowy cylinder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 10:55 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
Czemu 6atm to tak mało ? Jak nowy ma od 7-8atm. Jak rano podejdziesz i kopniesz to od 1 kopnięcia odpala. Jak ja mam 6 to przecież nie jest wcale tak mało a moc to on swoją ma tylko cos muli na starcie jakby miał za dużo powietrza lub paliwa. Gaznik to dellorto a dysze główną ma chyba jak się nie mylę 78 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 12:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2010, 20:38
Posty: 39
Lokalizacja: Leszna Górna
Pojazd:
nowy ma kolo 10, tyle co ty masz to jest bardzo malo i pewnie ebdzie coraz gorzej ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 13:15 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
No i chyba doszedłem co jest ;) Króciec ssący mam tak popękany że szkoda mówić moze to byc jego wina ze muli na ciepłym silniku ? No bo jak jest ssanie to dostaje wiecej paliwa i sie miesza z tym lewym powietrzem a jak ssanie się wyłączy to dostaje za dużo powietrza i muli na starcie. Dobrze myślę ? Zamawiać nowy czy nie ? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 19:27 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
ale z tym cylinderem masz tez cos nie tak nie mozliwe ze na nowym masz 8 ja mam teraz na nowym prawie 11 a ty mówisz ze 6 to dubrze jest a ja ci powiem ze to jest bardzo zle




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 21:14 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
Palic to on pali z 1 kopa na rozrusznik też przeważnie tylko jak sie zagrzeje to łapie muła wygląda na to ze łapie gdzies lewe bo przed wyczyszczeniem filtra było juz prawie ok bo przez brudny dostawał mniej powietrza a teraz ma prawdopodobnie za dużo i dlatego muli.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 8:47 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
Daje filmik z pracą mojego skutera z kompresją cos około 6atm sami oceńcie czy on tak źle pali
Kod:
http://www.youtube.com/watch?v=j5zu0Bw441s




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 9:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2011, 16:43
Posty: 102
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Co wy mówicie ze przy 6 atm już nie powinien palić mój przy 4 palil




_________________

Jeżeli jedziemy 200km/h to co jest przed nami jest już przeszłością




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 17:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 13:10
Posty: 630
Lokalizacja: okolice Pszczyny
Pojazd:
przyłanczam się mam podobnie . zimny idzie malnia i super przyspieszenie od 0 , A jak się zagrze to musze mu dać puł manetki i i zrobi buuu na 3s i puzniej ma kopyto dopiero

gaznik czyszczony , membranki nowe ,ssanie OK




_________________

NRG MC2 BUDOWA MIDRACE
piaggio-nrg-mc2-by-dejmon94-budowa-midrace-t338427.html

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 19:39 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
dejmon94 no to widzę ze mamy ten sam problem ;)
Ja myślałem ze to wina króćca lecz dzisiaj załatwiłem takiego w 100% ok i dalej to samo :/
Ja myślę że z tymi naszymi gaźnikami jest coś nie tak. ale kurde co mu zrobić. No chyba ze te ssanie jest uszkodzone i sie cos takiego dzieje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 19:52 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Zink87, to albo miałeś zły manometr,allbo źle ujrzałeś;) Nie ma opcji,żeby Ci dobrze odpalał na 4bar..Za 20 razem może odpali;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 20:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2011, 16:43
Posty: 102
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
ja nie mowie ze odpalal idealnie ale odpalal a przy jawce mam 6 atm i pali z pierwszego a barometr jest dobry na 1000000000000000% a napewno zle nie ujzalem




_________________

Jeżeli jedziemy 200km/h to co jest przed nami jest już przeszłością




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 20:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2011, 16:43
Posty: 102
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
ja nie mowie ze odpalal idealnie ale odpalal a przy jawce mam 6 atm i pali z pierwszego a barometr jest dobry na 1000000000000000% a napewno zle nie ujzalem




_________________

Jeżeli jedziemy 200km/h to co jest przed nami jest już przeszłością




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 20:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 13:10
Posty: 630
Lokalizacja: okolice Pszczyny
Pojazd:
akurat ja dziś mierzyłem tez kompresje i odziwo też 6atm jest . Na zimnym pali od pierwszego kopa . Jak ciepły to od 2-3 z ful manetką. Ma muła a tak osiągi gdzieś 85km/h




_________________

NRG MC2 BUDOWA MIDRACE
piaggio-nrg-mc2-by-dejmon94-budowa-midrace-t338427.html

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy