Dzisiaj jest 12 wrz 2025, 11:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Strasznie kopci
Post: 28 mar 2011, 20:37 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Witam, moja Gilera strasznie kopci na full gazie, niebieskawy dym , jak nie mam całego gazu to nic a jak dam cały to za mną nic nie widać. Wiecie od czego to może być? Za dużo oleju chyba nie, bo olej to na biało?

I pytanko 2gie, jak wyregulować pompke w p/g? Oleju jak coś. Bo niby jakaś kreska na karterze jest, ale u mnie nic nie ma. :roll:




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 20:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:17
Posty: 514
Lokalizacja: MMz
Pojazd:
Wisnia1504, robisz sam mieszankę dodatkowo?




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=37615

Aprilia Area 70ccm!

POLEROWANIE LAKIERU I USUWANIE RYS Z PLASTIKÓW!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 810#912810




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 21:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Nie, tylko dozownik.




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 21:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Właśnie na niebiesko to od oleju na biało to gdyby zaciągał płyn chłodniczy.Na bank jest cos z olejem tylko co.Albo dozownik za duzo podaje,ale lejesz lipny olej chociaż jak to się zdażyło tak nagle to pewnie cos z dozownikiem.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 21:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
krzysiek39 pisze:
Właśnie na niebiesko to od oleju na biało to gdyby zaciągał płyn chłodniczy.Na bank jest cos z olejem tylko co.Albo dozownik za duzo podaje,ale lejesz lipny olej chociaż jak to się zdażyło tak nagle to pewnie cos z dozownikiem.


Żaden płyn chłodniczy tylko olej.

Niebieskawy dymek w dużych silnikach oznacza nadchodzący jego koniec.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 21:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Pewnie coś z dozownikiem masz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 21:42 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Asaroth, To chyba w silnikach 4sówowych na wtrysku, tak mi sie zdaje. A w 2t gaznikowym napewno nie, wydaje mi sie że to nadmiar oleju bo pali strasznie dużo, nalałem cały dozownik i po 2 tygodniach rezerwa sie zapaliła




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 21:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Wisnia1504, Możliwe. W takim razie spróbuj zmniejszyć dawkę oleju.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 21:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
To dozownik za dużo podaje oleju.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 22:14 
**

Rejestracja: 15 kwie 2010, 23:07
Posty: 355
Pojazd:
Hmmm, a masz wyregulowany gaźnik??

Może po prostu za dużo paliwa czy cuś, bo ja też tak miałem, ale po wyregulowaniu już było ok :)




_________________

Axis racing:
- Airsal 50cc racing
- Malossi Dellorto 17,5mm
- Hebo Air system
- Polini Speed Control
- Polini Speed Bell
- Tec Racing
- Tecnigas next-r
- Widełki od neosa + felga
- Stage6 Sport Pro


Ostatnio zmieniony 28 mar 2011, 22:14 przez tarzan131313, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 14:51 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
No to będzie raczej dozownik, który podaje za dużo oleju :) teraz pytanie jak go wyregulować w p/g? :?:




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 14:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
nie da się wyregulować dozownika w żadnym skuterze (nie spotkałem się z takim)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 15:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
w minarelli się da na lince podkręcić... a w p/g z tego co wiem chyba jest jakoś inaczej...




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 15:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
w keeway da sie :P wiem bo miałem a np. w f12 sie nie da




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 17:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
seb94 pisze:
nie da się wyregulować dozownika w żadnym skuterze (nie spotkałem się z takim)

Rozwaliłeś mnie
manieqqq pisze:
w minarelli się da na lince podkręcić...

a ty mnie dobiłeś. Panie znawco w minarelli nie ma linki. Minarelopodobne silniki które produkują nasi skośnoocy przyjaciele mają dozownik na linke.

W p/g jest też linka i właśnie nią musisz wyregulować dozownik. Na forum jest poradnik jak to zrobić, robiłem wg niego i jedyne co teraz pamiętam to że były potrzebne 2 strzykawki jedną (większą) podpinałeś zamiast kranika a drugą zamiast zbiornika na olej. I tam na ileś ml beny musiało się spalić ileś ml oleju, jak spalało się za dużo/mało to regulowałeś wkręcając/wykręcając korpus (o ile można to tak nazwać) linki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 18:37 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
A tak , coś mi sie kojarzy, że na 20 ml benzyny 1 ml oleju chyba, czy 4ml oleju, musze poszukać, dzięki bardzo : )




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 19:47 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
W p/g koło wariatora( z zewnątrz) wystaje śrubka;) Ona jest do regulacji oleju;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 20:24 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Ok już wszystko wiem, dzięki panowie :) :mrgreen:




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy