Dzisiaj jest 11 paź 2024, 21:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 15:26 
*

Rejestracja: 12 gru 2010, 19:23
Posty: 37
Lokalizacja: Niebo
Pojazd:
Spójrzmy na logikę.

Wydaje mi się ze gaźnik nie ma z tym nic wspólnego z racji paliwa pod głowica.

Potrzebna jest prawidłowa iskra która jest, paliwo jest, kompresja jest wiec to nie realne, że pali :mrgreen:

Jak sprawdzić czy zapłon jest prawidłowo ?

Potrzebny jest gaźnik do odpalenia na paliwie pod głowica ?

Jak sprawdzić dokładnie szczelność uszczelniaczy ?

Może źle cylinder założyłem ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 8:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
AdrianStalker pisze:
Jak sprawdzić czy zapłon jest prawidłowo ?


Nie może się seryjny zapłon przestawić.

AdrianStalker pisze:
Potrzebny jest gaźnik do odpalenia na paliwie pod głowica ?


Nie, nie jest potrzebny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 14:04 
*

Rejestracja: 12 gru 2010, 19:23
Posty: 37
Lokalizacja: Niebo
Pojazd:
Wiec co radzicie ?

Pomoże ktoś ? : (((




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2011, 13:53 
*

Rejestracja: 12 gru 2010, 19:23
Posty: 37
Lokalizacja: Niebo
Pojazd:
help




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy