Dzisiaj jest 06 mar 2025, 13:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 mar 2011, 22:28 
*

Rejestracja: 28 mar 2011, 12:46
Posty: 15
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd:
Witam, przy mojej sendzie był zrobiony szlif i wgl remont.
Części to: Cylinder MK HandMade 70cc
Gaźnik dellorto 21mm
Wybebeszony tłumik(wszsytko oryginalne)
Dopasowany króciec i reszta przy tuningu koniecznych rzeczy.
No i mam oryginalny filtr powietrza derbi, bez żadnych dodatkowych wlotów.
Więc, mój problem jest taki, przed pełnym jeżdrzeniem w sezonie, chcę mieć wszystko zrobione na cacy" Po remoncie nie mogłem za nic wyregulować, na niskich gasł, na wyskoich ładnie, ale czsem nie rzepalał i zamulał.. ostatnio zabrakło mi paliwa w sendzie, odrazu po tym, silnik bez dodawania gazu sam na maxa zwiększył obroty, były tak duże że sam zgasł, a za drugim razem sam wyłączyłem. Podejżewam że coś się zapchało przez paprochy, i teraz wgl nie zapala, domyśliłem się że coś przypchało jakaś rurkę, dostawał prawie samo paliwo i dlatego takie oboty, a teraz nie odpala bo myślę że zalany..
po pierwsze, planuje wymienic świecę, wyciągnąć wszystko przed cylindrem no i gaźnik.
Otóż problem, zastanawiam się, czy problem z regulacją to zła dysza i iglica, czy za duże opory powietrza jak na tuning. Co polecacie? Od czego zacząć i jak wyczyścić gaźnik? Jaką dyszę do tego i na którym rowku iglicę? piszę duża bo przy takim temacie, rozwiązanie problemu pomoże wielu, a nie znalazłem nigdzie indziej rozwiązania.
Na mało powietrzna wymyśliłem takie małe wkłady które po zrobieniu dziury w puszce filtra pow. wciska się, kiedyś je widziałem ale za cholerę ne mogę ich znaleźć na mielochu.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 10:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2011, 17:08
Posty: 167
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
Gaznik najlepiej czyść sprężarką (powietrzem) wydmuchaj wszystkie otwory itp. Tak samo możesz postąpić z wężykami itp. Pozdrawiam




_________________

KUPIE KOŁA SUPERMOTO DO SENDY WRAZ Z OPONAMI ORAZ WYDECH DO SENDY NAJLEPIEJ DOLNY LUB METRAKIT TH. GG: 1988060




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 10:45 
*

Rejestracja: 28 mar 2011, 12:46
Posty: 15
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd:
Ok, a do jakiego stopnia mam go rozebrać?




_________________

Oceń SENDE-http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=138992http://images49.fotosik.pl/794/a99aed3046de3324.jpg




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 11:11 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
trusznik19, jak sie da najwięcej ma zostać sam korpus gaźnika




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 18:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
powykręcaj dysze i jeśli będą miały biały osad to weź igłę i ładnie przeczysc :)




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 19:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 20:34
Posty: 218
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Suzuki DRZ400S
jaśli zrobiłeś szlif i na niedotartym wkrecil cie sie na maksymalne obroty to tłoczek spuchł (dlatego zgasł) i jak teraz nie pali to obejrz pierścienie magą być popękane :( (proponuje zmienić)
PS: ma kompresje???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 13:52 
*

Rejestracja: 28 mar 2011, 12:46
Posty: 15
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd:
Kompresja jest, troche mnie przestarszyłeś..;(




_________________

Oceń SENDE-http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=138992http://images49.fotosik.pl/794/a99aed3046de3324.jpg




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2011, 22:37 
*

Rejestracja: 28 mar 2011, 12:46
Posty: 15
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd:
Ok, z motorem już wszsytko dobrze, poprostu tak szybko spalił paliwo że szok! Zalałem od nowa, na popych i poszedł, robię dodatkowe dziury w filtrze, albo w puszce albo w gąbce, jeszce powiem co i jak, po zdjęciu filtra motor chodził super! Więc to wina oporów, do dzieła i jeździmy;]




_________________

Oceń SENDE-http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=138992http://images49.fotosik.pl/794/a99aed3046de3324.jpg




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2011, 9:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
w puszce zrób nie w gąbce :D




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 20:17 
*

Rejestracja: 28 mar 2011, 12:46
Posty: 15
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd:
Ok, najlepiej kilka małych otworów?




_________________

Oceń SENDE-http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=138992http://images49.fotosik.pl/794/a99aed3046de3324.jpg




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy