Dzisiaj jest 01 mar 2025, 9:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 sty 2011, 20:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Witam ma pytanie, końcówka wydechu powinna być przelotowa?? U mnie jest cos takiego:
http://img266.imageshack.us/f/koncwka.jpg/ Spaliny troszkę mają utrudnienia i zastanawiam się czy wycinać te dwie przegrody z rurkami czy nie. Jak myślicie?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2011, 20:33 
*

Rejestracja: 08 kwie 2010, 17:15
Posty: 22
Lokalizacja: Mielec
Pojazd:
tak powinna byc przelotowa, ja mam w tzr przelot mialem te przegrody blokuje to spaliny i teraz zupelnie inaczej chodzi bestia bardzo milo i jak mruczy pieknie ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2011, 20:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Dzięki wielkie za odpowiedź;)




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2011, 1:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Powinna być taka rurka perforowana jak masz tylko że o średnicy takiej jak wlot i wylot tłumika a do o koła niej wata i wtedy masz w pełni sportową i przelotową końcówkę.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 lut 2011, 1:19 przez Konrad324, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2011, 10:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Jest taka rurka tylko o większej średnicy i na to idzie wata;)




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 17:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Niestety muszę napisać PPP. Zrobiłem tak jak chciałem ale stwierdziłem że za głośno chodzi;)
Gdzie mogę dostać taką rurkę perforowaną?




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 18:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
użyj tej co masz . rozetnij w z dłuż , uformuj o mniejszej średnicy , heftnij spawarką i już :) potem weź włókno szklane ( takie jak do żywicy epoksydowej się dostaje ) owiń tą rurką, weź watę szklaną ( taką jak na dach ) łądnie owiń to wszystko , wsadź obudowę końcówki i powinno byc ok :) Wszystko to jest ognio odporne P)




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 18:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Mi tylko chodzi o tą rurkę bo na niej będzie wata hebo;)




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 18:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
joj taką rurkę to nie problem dostac :) .. a jak zużyjesz watę hebo ,,tjuningowaną '' to zrób tak jak ja ( naprawdę super sposób , spełnia swoje zadanie w 100% a koszt znikomy )




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 21:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
A no właśnie problem. Jak potrzebowaliśmy rurkę do CR 500 to trzeba było z blachy perforowanej samemu rurkę zrobić.

A co do waty to według mnie lepiej kupić paczkę waty szklanej do tłumików za 20 zł która wystarczy na 2 razy do takiego tłumika.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2011, 14:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Tak to wygląda wszystko. Musze mieć taką rurke perforowaną jak średnica wylotu;)
Obrazek


Ostatnio zmieniony 01 kwie 2011, 14:05 przez Stunter, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2011, 9:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Konrad tu muszę się nie zgodzic z Tobą.. za to 20 zł lepiej dołoży i kupic lepszy olej do silnika niż marnowac na głupią watę . Ja już używam ok pół roku takiego wytłumienia i jak wyciągałem końcówkę żeby sprawdzic co z nim to bardzo dobrze to wyglądało , mało tego z takiego sposobu korzysta bardzo dużo osób z forum ścigacz.pl . Po co mam płacic za coś ? skoro to mogę zrobic za darmo ??


a z taką blachą to probleeem jest ogromny naprawdę ... 30sek szukania w google'chi masz z różnymi średnicami otworu .. http://www.blachyperforowane.pl/blachy.html


i u mnie na wsi w sklepie mechanicznym jest tego trochę ..




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 02 kwie 2011, 9:35 przez teac27, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2011, 17:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Każdy robi jak uważa. Ja nie żałuję 20 złotych na watę.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2011, 18:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Już zacząłem robić z tej co było;) A watę to jeszcze zobaczę, miałem kiedys w domu cały worek waty żaroodpornej, testowana w tzr 125, fajnie basowo chodzila. Ale ktoś mi ta wate zwinął...




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy