Dzisiaj jest 06 lut 2025, 6:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 sty 2009, 15:52 
**

Rejestracja: 12 sty 2009, 15:44
Posty: 233
Lokalizacja: Miasto
Pojazd:
Siema . Skuter nie odpala i ciagle cylek puchnie . W wakacje zaczal mi sie ten problem gdy przytarl sie . Wymienilem Cylinder , tlok , pierscienie . Do benzyny leze Olej . Przeczyscilem Dysze , caly gaznik itp. przez 4 dni chodzil ladnie . Nie grzal sie . Dzsiaj go odpaliem pojezdzilem 10 min i przejechalem 1 km i raptownie przychamowal mi do 20 km/h i zgasl ... Co to moze byc ? prosze pomozcie ...

Piszcie tutaj lub na priv

gadu gadu : 9234339


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2009, 18:12 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Chyba za uboga mieszaka paliwo -powietrze.Możesz dać foto świecy (DOBRE) :?:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2009, 18:52 
**

Rejestracja: 12 sty 2009, 15:44
Posty: 233
Lokalizacja: Miasto
Pojazd:
ze swieca jest wszystko wporzadku ( kolor : Kawa z mlekiem) czyli spalanie ma dobre , a mimo to nie chodzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2009, 18:57 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Tak tylko jak tego ,,mleka"jest za dużo to może być źle, teraz mieszanka powinna być ciut bogatsza.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2009, 22:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
A lejesz olej oprócz dozownika? Czyli że masz dozownik i jeszcze oprócz tego walisz to baku?
Sprawdź zapłon, może masz już zjarany, ja tak miałem przy chińczyku to sie grzał aż mi obudowę cylka stopiło, musiałem kupić nowy zapłon;/




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2009, 8:07 
**

Rejestracja: 12 sty 2009, 15:44
Posty: 233
Lokalizacja: Miasto
Pojazd:
Leje do baku i mam dozownik ... leje do baku bo mi linka od oleju przyrdzewiala i czasami nie daje oleju ... Moze to byc wina cylka i tloka ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2009, 14:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Możesz jeszcze sprawdzić tłumik może blokuje spaliny i przez to się grzeję? Raczej nie jest to wina cylindra i tłoka;]




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2009, 15:37 
**

Rejestracja: 12 sty 2009, 15:44
Posty: 233
Lokalizacja: Miasto
Pojazd:
Mam wydech Tecnigas next R , na cylku sa lekkie rysy . niewiem sprawdze jeszcze wydech




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2009, 16:21 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Bartek_r50x pisze:
na cylku sa lekkie rysy
To oznacza że masz zdjęty :?: Włóż kawałek białej ,czystej szmatki nasączonej lekko benzyną lub rozpuszczalnikiem do karteru i przeciąg ją przeciwwagami wału po dnie karteru,co ona wyczyści z karteru.Czy nie będzie srebrnego prochu. Dodatkowo trzymając korbowód obracaj wałem kilka razy w przód,potem w tył.Chodzi o sprawdzenie czy w trakcie tego obracania nie jest wyczuwalny opór na łożysku stopy korbowodu.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 13 sty 2009, 17:43 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2009, 17:28 
**

Rejestracja: 12 sty 2009, 15:44
Posty: 233
Lokalizacja: Miasto
Pojazd:
aha ok sprawdze i dam odp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2009, 20:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2008, 15:12
Posty: 133
Lokalizacja: Stara Wieś
Pojazd:
Mycen pisze:
Dodatkowo trzymając korbowód obracaj wałem kilka razy w przód,potem w tył.Chodzi o sprawdzenie czy w trakcie tego obracania nie jest wyczuwalny opór na łożysku stopy korbowodu.


JA mialem ten opór i było podobnie jak u ciebie:???: także sprawdź łożyska na wale czy też ich nie trzyma..




_________________

Aprilia Rx 50
-Polini Race 80
-Wał Metrakit Pro Race
-Gaźnik Stage 6 black edition 21/24mm
-Filtr Powietrza Stage6 Double Layer
-Karbonowe Tarcze sprzęgła Metrakit
-Łozyska Metrakit pro Race
-Wydech Gianelli




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2009, 22:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2006, 20:21
Posty: 447
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Dokładnie tak samo mi się działo w Baliku jak nie miałem uszczelek pod króciec założonych. Pocił się w tamtym miejscu. Było to dokładnie widoczne bo kartery zawsze mam czyściutkie a tam nagromadziło się oleju. Sprawdź wszystkie uszczelki czy nie przepuszczają kompresji/powietrza. Jak jechałem dłużej prędkością ok. 60 km/h to po pewnym czasie nagle był dźwięk jakby silnik coś zasysnął przez filtr powietrza i nagle tłok staje i hamuje ostro silnikiem aż sprzęgło puści czyli prawie do zera.




_________________

Pozdro, Carlos

Honda SJ70 Bali:
Polini Sport 70ccm
Hebo Next Generation
Leo Vince SP3
V-Max licznikowy: 95 - 100 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy