Dzisiaj jest 19 sty 2025, 0:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 kwie 2011, 20:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 20:08
Posty: 294
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Witam, dzisiaj wymienialem cylinder w moim keeway. Przy dokreceniu glowicy zobaczylem ze 1 szpilka cylindra jakos bardziej wystaje od pozostalych dokrecajac stwierdzilem ze cos nie tak. Zdjalem cylek i zobaczylem ze szpilka nie jest dokrecona do konca, zeby zobaczyc co i jak odkrecilem ja (reka) i wokol tej szpilki byla taka cienka blaszka od strony karteru (chodzi o to ze odkrecilem z blaszką wokol gwintu) zdjalem ta blaszke i mam pytanie czy nie ukrecilem gwintu w karterze ?
Szpilka wkreca sie z powrotem ale mam pytanie czy po zalozeniu cylka i glowicy i skreceniu cos sie nie stanie ? Bo nieche zeby mi komprecha uciekala.




_________________

-Tecnigas Next-r
-Malossi Multivar
-rolki 6,5g
-sprężyna centralna Hebo +60
-pasek dayco
-sprzęgło Tec Evo
v-max 80+ km/h


Ostatnio zmieniony 01 kwie 2011, 20:58 przez BlackSmith, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2011, 5:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
Jeżeli wkręca sie i nie jest luźna to będzie wszystko okej




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2011, 9:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 20:08
Posty: 294
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Dzisiaj probowalem i po dokrecaniu glowicy szpilka wychodzi :/ Co z tym zrobic ?




_________________

-Tecnigas Next-r
-Malossi Multivar
-rolki 6,5g
-sprężyna centralna Hebo +60
-pasek dayco
-sprzęgło Tec Evo
v-max 80+ km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2011, 9:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
Kup może takie uszczelniacze hydrauliczne do gwintów(bodajże taka taśma do okręcania). Tylko nie wiem czy wytrzymuje duże temperatury :P




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2011, 11:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 20:44
Posty: 313
Pojazd:
BiałyPiorun pisze:
Kup może takie uszczelniacze hydrauliczne do gwintów(bodajże taka taśma do okręcania).


Nie utrzyma.. u siebie ukrecilem gwint i probowalem na to ale to nie utrzyma...

BlackSmith,

Masz dwa wyjscia... Tz. Albo kupic jakis dobry klej dwuskladnikowy i wkleic tą szpilke na stałe, albo drugie rozsadniejsze wyjscie to dorobic nową szpilke, z tym ze z jednej strony tej szpilki zrobic gwint m8 i w karterze zrobic tez taki gwint i po problemie... ja tak zrobilem i trzyma lepiej niz orginał... :) Taką szpilke dorobi Ci kazdy tokarz, za symbolicznego browara :lol:




_________________

Moja apcia:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=20

Wbijac :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2011, 11:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 20:08
Posty: 294
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
woli10 pisze:
BiałyPiorun pisze:
Kup może takie uszczelniacze hydrauliczne do gwintów(bodajże taka taśma do okręcania).


Nie utrzyma.. u siebie ukrecilem gwint i probowalem na to ale to nie utrzyma...

BlackSmith,

Masz dwa wyjscia... Tz. Albo kupic jakis dobry klej dwuskladnikowy i wkleic tą szpilke na stałe, albo drugie rozsadniejsze wyjscie to dorobic nową szpilke, z tym ze z jednej strony tej szpilki zrobic gwint m8 i w karterze zrobic tez taki gwint i po problemie... ja tak zrobilem i trzyma lepiej niz orginał... :) Taką szpilke dorobi Ci kazdy tokarz, za symbolicznego browara :lol:


A czy bede musial do tego rozpolowic silnik i zdjac ten karter ? jak bym chcial skorzystac z 2 opcji, a czy ta 1 opcja jest odporna na temperatury ?




_________________

-Tecnigas Next-r
-Malossi Multivar
-rolki 6,5g
-sprężyna centralna Hebo +60
-pasek dayco
-sprzęgło Tec Evo
v-max 80+ km/h


Ostatnio zmieniony 02 kwie 2011, 11:39 przez BlackSmith, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2011, 11:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 20:44
Posty: 313
Pojazd:
Nie musisz rozpolawiac silnika, tylko najlepiej bylo by wyjac silnik do tego bo jest wygodniej.. zdejmujesz cylek, rozwiecasz ten gwint, gwintujesz na m8.. dorabiasz szpilke i masz jak nowe...




_________________

Moja apcia:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=20

Wbijac :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2011, 13:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Można jeszcze "zalać" otwór tak zwanym płynnym metalem. Wtedy możemy nagwintować tak, jak było wcześniej.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2011, 18:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
ja zerwałem też gwint ze szpilką ! i dorobiłem sobie szpilkę na 8 tylko dolny gwint na tokarce można tylko tak zrobić bo może ci do cylka nie wejście 8 ! i nagwintowałem 8 i czy ma się tylko uważaj przy dokręceniu bo czym większy gwint tym szybciej go ukruszysz :cry: a i nie gwintuj sam jak nie umiesz a metal jest mięciutki jak masło w nuż szło gwintowanie i pamiętać gwintowanie ma poziomy !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy