Dzisiaj jest 27 lip 2025, 17:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 kwie 2011, 20:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Elo. :P Witam i juz przedstawiam zagadnienie:) otóż :p Powstał mały problem w związku z moim keewayem. Mianowicie- to nie wchodzi na najwyższe Obroty . Gaźnik był czyszczony i regulowany, ale mimo wszystko nic. Dodam iż miała juz miejsce podobna sytuacja jesienią. Ale mu przeszło:/ a teraz znów to samo. Jeszcze tydzień temu keeway szedł jak głupi i licznik zamykał. Gdy juz sporym czasie sie rozpędzi , to jest czuć takie przerwy podczas pracy silnika. . Podkręcanie mieszanki nie daje skutków . . Więc uważam ze to cos innego :p Juz sam nie mam pomysłów co jest dlatego udaje sie z tym właśnie do was. Sprawdze każda propozycje usterki czy jak to tam nazwać:/ Liczę na małe wsparcie odwas . sory jeśli zły dział.


Ostatnio zmieniony 05 kwie 2011, 19:53 przez gruszon18, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2011, 21:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 18:03
Posty: 1716
Lokalizacja: Dubaj
Pojazd: Peugeot 308
gruszon18 pisze:
to jest czuć takie przerwy podczas pracy silnika.

Może blokady masz że Ci przerywa ? Rolki w jakim stanie, pasek ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2011, 14:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Blokad brak. Gaźnik czyszczony. Pomyślałem ze to może byc kilka aspektów. Tzn filtr paliwa. 2 pasek. Bo głównie chodzi o to ze na postoju na hamulcu nie wchodzi na obroty a powinien. i paliwo może jest do kitu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2011, 16:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 21:28
Posty: 631
Lokalizacja: Kasa na kiweja
Pojazd:
sprawdź rolki i pasek :)




_________________

Keeway hurricane
Szetap:
Wario hebo n/g
Tecnigas Next-r
Rolki 4 g motorfoce
Centralka nieb hebo
Sprężynki sprzęgła hebo nieb
Pasek Dayco

SPRZEDAM JW. !!! PISAĆ PV




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2011, 17:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Rolki jak nowe. Może nawet 1k km nie mają. Pasek ma 7k ale wątpię ze to to :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2011, 17:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 21:28
Posty: 631
Lokalizacja: Kasa na kiweja
Pojazd:
no to jak pasek ma 7 k to sie nie dziw :D mój ma 6 k i ma ~15mm a powinien mieć 17 :)




_________________

Keeway hurricane
Szetap:
Wario hebo n/g
Tecnigas Next-r
Rolki 4 g motorfoce
Centralka nieb hebo
Sprężynki sprzęgła hebo nieb
Pasek Dayco

SPRZEDAM JW. !!! PISAĆ PV




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 6:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
A więc. Zmieniłem filtr paliwa. To nic nie dało. Zmieniłem stacje paliw. No tez nic. Jeszcze dziś sprawdze co sie dzieje z iglicą na samej górze, . Sprawdze pływak . Czy jest szczelny. Tylko jak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 6:54 
*

Rejestracja: 03 paź 2009, 11:40
Posty: 41
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
swieca przy wysokich obrota gubi iskre




_________________

Zipp quantum 06r
Tecnigas next R
Hebo Next Generation
Dellorto 17,5
Hebo +50%
Minarelli 50cm3
V-Max 82 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 10:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
combiasty-86, To jak to sprawdzić albo sie tego pozbyć??? :) bo właśnie wczoraj zauważyłem iskry na ramię , podczas gdy odpalalem z rozrusznika. . I to w miejscu gdzie idzie przewód ten od magneta. To by było to ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 16:39 
*

Rejestracja: 03 paź 2009, 11:40
Posty: 41
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
A to co innego....
sprawdź ten prewód i go zaizoluj ponieważ robi ci sie zwarcie możesz tym uwalić ECU (moduł) regulator napięcia lub samo magneto...
a świece ni jak nie sprawdzisz musisz podmienić od kogoś na sprawną i sie przejechać




_________________

Zipp quantum 06r
Tecnigas next R
Hebo Next Generation
Dellorto 17,5
Hebo +50%
Minarelli 50cm3
V-Max 82 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 16:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
combiasty-86, Ale wątpi żeby to było to:/ przecież na ssaniu idzie nie najgorzej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 14:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:24
Posty: 349
Lokalizacja: Płock/Góra Kalwaria
Pojazd:
A przysłom mu powietrze na filtrze tak do mniejszej połowy to zobaczysz bo się stanie w chińczykach tak jest że gaźnik wyregulujęsz i nic a jak na obudowie filtra jest niby taki dodatkowy dolot powietrza i zasłonisz go do połowy i wchodzi na pełne obroty a jak tego nie zrobisz to szarpie i w ogóle nie ma pełnych obrotów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 15:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Właśnie o to chodzi ze natym filtrze dobrze było więc teraz tym bardziej powinno byc ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 15:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Kto mi powie jak powinny isc przewody paliwowe z zaworu ciśnieniowego. Ten co jest na końcu zaworu to do ssania. A ten co wychodzi jakby ze środka zaworu to do tego głównego tak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 16:51 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Sprawdź jeszcze czy aby na pewno otwiera się przepustnica do końca.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 18:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Otwiera sie. Czy może byc problemem to ze tam gdzieś pod magnetem urwał sie przewód??? Bo kolega mi kiedyś pomagał odkręcac magneto. I włożył śrubokret aby zblokować i może to wtedy mógł sie kabel urwać. Latarką sprawdziłem i w tam tym miejscu gdzie był śrubokret są przewody dwa. I jeden wygląda na przytarty .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy