Dzisiaj jest 24 kwie 2025, 20:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 17:14 
*

Rejestracja: 18 mar 2011, 23:53
Posty: 23
Pojazd:
Kompresji nie sprawdzałem. Dałem jedną podkładkę (sub miarką mi wyszło to samo co oryginał).
Regulowałem gaźnik według instrukcji.
Jak sprawdzić stan cylindra?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 18:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 22:30
Posty: 87
Pojazd:
Wyrzuć wszystkie podkładki nie potrzeba żadnych to jest właśnie blokada.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 19:05 
Zbanowany

Rejestracja: 27 mar 2010, 11:29
Posty: 608
Pojazd:
matheeo, to są podkładki dystansujące tuleję wariatora. Co do kompresji, to najlepiej rozebrać i zobaczyć jak wygląda cylinder, ewentualnie jedź do jakiegoś warsztatu i Ci sprawdzą barometrem. Bardziej przyziemny sposób - duży jest opór na kopce?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 19:42 
*

Rejestracja: 18 mar 2011, 23:53
Posty: 23
Pojazd:
Dość mały, kopie się z siłą no nie wiem lekkiego kopnięcia piłki. Czyli wywalić te podkładki?
Rozebrać na razie nie mam jak (nie mam sprzętu żeby go całego rozkręcić).
Czy dobrym pomysłem było by oddać go do jakiegoś serwisu czy oni nic nie zrobią a jeszcze zepsują?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 20:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 22:30
Posty: 87
Pojazd:
Takie pytanie mam co do tych podkładek.
Jak zakładałeś na wał wariator to w jakiej kolejności?

NP:
Podkładka, wariator z tuleją przeciw talerz

CZY

Wariator z tuleją, podkładka, przeciw talerz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 21:05 
Zbanowany

Rejestracja: 27 mar 2010, 11:29
Posty: 608
Pojazd:
Skoro dość mały opór to jasne, czyli chodzi o słabą kompresję, po prostu jest na wykończeniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 21:40 
*

Rejestracja: 18 mar 2011, 23:53
Posty: 23
Pojazd:
Cylinder po 5 tysiącach pada? oO
To w Romecie dłużej wytrzymywał...
Czy efektem "wykończenia" może być takie zjawisko:
ruszam spokojnie, wkręca się na obroty powoli, jadę 10 sekund i nagle zanika moc i gaśnie.
Odpalam, znowu gaz 10 sekund zanika moc i gaśnie. Jak skuter się rozgrzeje udaje się przejechać kilka kilometrów, zjawisko się pojawia co jakiś czas.

ps. Skuter był dobrze docierany (według poradnika), nie był nigdy męczony. Jedyny wniosek jaki mi się nasuwa to że yamaha montuje jakieś g"wno bo to nie możliwe (chyba że w 50 to norma) że cylinder po 5k pada Oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 9:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 22:30
Posty: 87
Pojazd:
By być pewnym że to wina cylindra to musisz pojechać niech sprawdzą kompresje jak będzie słaba to będziesz pewny bo na kopnik to każdy człowiek inaczej ocenia opór i w końcu wyjdzie na to że zrobiłeś coś na darmo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 21:26 
*

Rejestracja: 18 mar 2011, 23:53
Posty: 23
Pojazd:
Mam pytanie. Czy dało by się do mojego Joga zamontować cylinder 125cm? Jakie zmiany by się z tym wiązały (w częściach)?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 22:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 22:30
Posty: 87
Pojazd:
Jest to nie możliwe musiałbyś zmienić cały silnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 19:23 
*

Rejestracja: 18 mar 2011, 23:53
Posty: 23
Pojazd:
Czy mógł by ktoś napisać oc jeszcze mogę zmienić żeby efekt dało? Jak nie skuter na allegro wyląduje...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 19:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 22:30
Posty: 87
Pojazd:
Wymienię się z tobą za mój xD nie no żart

Powiem Ci że ciężko coś zasugerować bo chyba próbowaliśmy już wszystko.
Jak pisałem wcześniej sprawdź kompresję może rzeczywiście padły pierścienie albo coś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2011, 17:05 
*

Rejestracja: 18 mar 2011, 23:53
Posty: 23
Pojazd:
No i skuter przestal działać... Teraz jak odpale i dam gazu po 3 sekundach odrazu traci moc i gasnie. Mógł by ktoś zdiagnozować?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 0:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
1. Trzyma równo wolne obroty ? Nie "faluje" ?
2. Przeczysc gaznik (dysze przedmuchaj a komore dokladnie wyczyść.)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 17:01 
*

Rejestracja: 18 mar 2011, 23:53
Posty: 23
Pojazd:
Faluje na wolnych obrotach.
Jaki gaznik polecacie? Stage6a czy zwykly dellorto?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 1:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Byście zmieniali gazniki, wariatory tłumiki a przecież to nic nie da .
Najpierw uszczelnij silnik.
Zobaczysz że jak to zrobisz to bez regulacji i zadnych nowych czesci silnik zacznie dobrze i równo pracować.
Jesli nie masz pojecia jak to daj mechanikowi.

Może brać fałszywe powietrze w :
- simeringi
- uszczelki cylindra
- na rozpołowieniu karteru
- na króćcu
- gdzies przy gazniku




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 10:30 
*

Rejestracja: 18 mar 2011, 23:53
Posty: 23
Pojazd:
Witam.
Zakupiłem nowy gaźnik dellorto 17.5 bez automatycznej mieszanki (padła pompa oleju i szczerze mówiąc bardziej się opłacało nowy gaźnik kopić...)
I mam problem. Jak go zamontować? Czy mógł by ktoś podać ew jakiś link do (najlepiej) foto poradnika jak wymienić gaźnik? Dla mnie puki co to czarna magia;p
Jaka powinna być proporcja paliwo/olej? 1:50? (olej:paliwo)

puki co w skuterze teraz jest:
-Pasek Stage6
-Wariator Stage6 Sport pro
-przeciwtalerz Stage6 Racing Drive
-wydech Yasuni R
-gaźnik dellorto 17.5

Jeśli chodzi o regulacje to sprężynki sprzęgła najtwardsze, sprężyna główna najmiększa Stage6, rolki 5.0 gram stage6.

Inne zmiany to:
wywalenie dozownika oleju (sam chce robić mieszankę bo boję się że jak tak dalej pójdzie to skuter się zatrze...)
zmiana modułu nic nie zmieniła więc oddałem do sklepu (seryjnie nie był przyblokowany)
zmiana opony z tyłu na większą-14stke (dopuszczalna przez producenta skutera, nie wiem dlaczego ale teraz licznik mniej oszukuje bo tylko o 5;p).


Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 11:29 przez Zetsus, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy