Dzisiaj jest 23 lis 2024, 3:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Cylek 50ccm.
Post: 16 sty 2009, 14:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Siemka. Mam do was proźbe. Chce zmienić cylek w keewayu F-act bo seria to wiecie sami... Ale nie chce zmieniać wału łożysk itp chce aby cylek był po prostu troszkę lepszy i wyciągał minimalnie więcej mocy a więc ma być to 50ccm i tylko taki. W tym problem ,że nie mogę znaleźć takowego cylindra do Keewaya. Może mi ktos pomóc?? Nie interesują mnie cylki za 100zł z allegro tylko jakiś dobrej firmy. tuning jaki posiadam mam w opisie jeśli ktoś może mi pomóc to bardzo bym prosił. Pozdrawiam all.


Używaj polskich znaków! Pisz w odpowiednim dziale.
damianekj




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD


Ostatnio zmieniony 16 sty 2009, 14:44 przez KeewayStunt, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 14:54 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Zamiast 50-tki lepiej wziąc 70-tkę bo 50-tki kręcą wyższe obroty żeby uzyskać daną moc co przy 70 ccm na niższych. Więc jeśli chcesz nie wymieniać wału to lepiej najsłabszą 70-tkę niż bardzo mocną 50-tkę. Takie jest moje zdanie ale niech się jeszcze ktoś inny wypowie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 15:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Wał jak wał. Ja niechce nawet łozysk wymieniac bo nie mam zamiaru rozpoławiac silnika!! Więc jakas 50siątka napewno będzie słabsza od polini sporta 70.




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 15:20 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Tak ale 50 ccm kręci wyższe obroty, żeby uzyskać wysoką moc, niż 70 ccm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 15:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Ale chyba bezpieczniej będzie kupić 50ccm jakąs niz Polini sporta 70ccm.




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 15:36 
Zbanowany

Rejestracja: 08 cze 2008, 15:33
Posty: 81
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
lepiej bedzie kupic polini sporta ja nym ci doradzil malossi sport 70




_________________

Pozdro dla ciebie [you] :)
sprzedam !!!!
http://allegro.pl/item644557961_keeway_ ... kazja.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 15:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Ale do polini Sporta musze łozyska wymieniac i gaznik!! Ja nie mam zamiaru i nie będe tego robić bo niemam i nie bede mial tyle kasy!! Jest na S&D Airsal 50ccm tyle ze kosztuje 480zł.:/ Naprawde niema nic do Keeway innego??...:(:(:(




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 15:51 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
No to nie wymieniaj gaźnika i łożysk tylko zmień dyszę główna np na 100 czy 110




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 16:07 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
są cylindry polini 50ccm które podnoszą moc koło 7-8 koni kosztują 300 pare zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 16:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Bierz polini sporta 70, ma lepsze osiągi niż sport 50, jest porównywalny cenowo, nie trzeba wymieniać łożysk, powinny dać rade, tak samo gaźnik, po prostu moc będzie mniejsza, wystarczy większa dysza. Naprawdę!




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 17:21 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
No to teraz ja mam pytanie: Czy będę musiał zmieniać wał w keeway'u f-act'cie przy aktualnym przebiegu 2750 km przy takim tuningu?:
> Wariator Hebo Next Generation
> Wydech Polini Super Race
> Cylinder Polini Sport 70cc
> Filtr powietrza Malossi E5 czarny
> Pasek Polini Race
> Rolki Polini 3,7 gr
> Sprężyna Hebo +60%
> Dysza 115
> Sprężynki sprzęgła Polini

A jeśli nie to chociaż łożyska i simmeringi?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 17:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Wg mnie wał wytrzyma, dla bezpieczeństwa wymień łożyska i simieringi, ale nie musisz. Chociaż ja bym zmienił, słyszałem, że jak jeden kolega z forum założył stożek ze sportem 70 to tak się zwiększył moment obrotowy, że korbę wału urwało, heh... Ale to raczej nie liczne przypadki.




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 18:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Lepszym wyborem jest kupno 70ccm i radziłbym wymianę łożysk i simeringów. Czemu aż tak boisz się rozpoławiania silnika? To naprawdę nic trudnego ani nie trwa długo. Rozumiem jakbyś musiał rozpołowić jakąś CBRke czy inny poważny motocykl ale to jest tylko skuter.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 18:49 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Nigdy tego nie robiłem, więc wolałbym oddać jakiemuś mechanikowi :mrgreen: ale zobacze jeśli uzbieram kase na taki tuning to nad tym pomysle ale dzieki za wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 20:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
11karolb11 to nie twój temat i niechce tutaj ot. Mówicie ,ze moge nie zmieniac przy Polini sporcie łozysk i zimeringów a jednemu korbe wału urwało to ja juz niewiem. Polini sporta 50ccm do Keewaya niema. A jak bym dał jakiś 50ccm np jak by sie znalazł jakis polini to wystaczy wtedy tylko dysze dac wieksza i zwiekszyc doływ powietrza do gaznika?? Bo na tą 70ccm nie bede rozpoławiał silnika bo po 1 nie mam kasy jescze na te łozyska i zimeringi po 2 nieumiem tego robic i sie boje a do mechanika nie oddam bo zrobi większe gówno niz jest i wezmie jeszcze za to ze 100zł. Błagam powiedzcie czy jakas 50ccm uratuje mi zycie bo mnie roznosi!!




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 2:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Uspokój się, niektórzy skutra nawet nie mają a ty masz problem jaki cylinder włożyć i mówisz jakby to był koniec świata... Chyba masz też małe problemy z czytaniem, wszyscy praktycznie uznali że lepiej wsadzić 70ccm i włożyć łożyska i simeringi a ty dalej swoje... Nic nie poradzisz na to że seryjne części w Keeway'u są nie wystarczające do 70ccm, musisz je zmienić przy tuningu na poziomie 70ccm i tyle... Ciesz się że wału kupić nie musisz a tylko te łożyska. Poza tym to powinieneś zamknąć się w 60zł za te łożyska jeśli masz trochę chęci.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 8:55 
*

Rejestracja: 28 wrz 2008, 7:10
Posty: 159
Lokalizacja: Sędziszów
Pojazd:
Weż polini sport 50cc jest w zakładce cpi(te same silniki) na mielochu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 10:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2008, 14:25
Posty: 139
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
KeewayStunt gdzieś wyczytałem Twój post, że nie potrafisz rozpołowić bloku i zmienić np. wału . Czego sie wstydzisz i to ukrywasz ? Nie każdy jest zdolny :D




_________________

Keeway Matrix >Miderace<
Porting/Regulacja by Omnix




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 12:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
wilus kiedys nie potrafiłem. Teraz wiem o co kaman bo robiliśmy skuterka kolegi więc... Ale ja się boje w swoim bo znając moje szczęscie cos u mnie będzie nie tak.:/ Napewno CPi ma ten sam silnik??




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 16:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2008, 14:25
Posty: 139
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
KeewayStunt pisze:
Napewno CPi ma ten sam silnik??


Tak to są te same silniki




_________________

Keeway Matrix >Miderace<
Porting/Regulacja by Omnix




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy