Dzisiaj jest 23 lut 2025, 23:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 13:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Zacznij pisać po polsku!




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 13:45 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Pisze chłop po polsku :wink:

Chodzi o Aprille w DiTech`u.

maluci pisze:
Chciał bym się spyta co się w niej często psuje

Co się w tym modelu często psuje.
maluci pisze:
ile kosztują te częsci

Ile kosztują części do niej (Te które ulegają awarii)
maluci pisze:
czy się w ogóle opłaca ją kupywac?

Wiadomo :wink:

Czytanie ze zrozumieniem. :)




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 13:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2008, 11:34
Posty: 283
Lokalizacja: Skarżysko
Pojazd:
Nie kupuj ditech, kup sobie na gaźniku




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Mal ... _F12/84678




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 13:48 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
olexy pisze:
Nie kupuj ditech, kup sobie na gaźniku

Nie skomentuje bo nie miałem na wtrysku,ale z tego co słyszałem mało palą,ale też się często psują.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 13:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
Kupują di-techy i przerabiają na gaźnik. Więcej chyba nie trzeba :lol:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 15:10 
*

Rejestracja: 29 wrz 2010, 18:30
Posty: 22
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd:
Ja mam Runnera na wtrysku i jak na razie zero problemu :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=657834#657834 <-> moja Gilerka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2011, 15:50 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Najgorzej jest w sumie dojść w ditechu co konkretnie nawaliło.. Zazwyczaj mechanicy myśląc oczywiście błędnie wymieniają ECU, co zasadniczo rzadko się psuje..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2011, 18:56 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
olexy pisze:
Nie kupuj ditech, kup sobie na gaźniku

Dlaczego :?: Ja mam wtrysk i ma przejechane 20tysi i nigdy nic się nie psuło. Ni9e grzeje się, mało pali, i fajnie jeździ a z zapaleniem nigdy kłopotów nie ma :) Polecam :D




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2011, 19:01 
*

Rejestracja: 04 kwie 2011, 18:07
Posty: 47
Lokalizacja: okolice Nowy Sącz
Pojazd:
ja bym di-techa nigdy nie kupił pn. Duuużo trudniej go potem stuningowac:p
Może Di-Tech często się nie psuje ale jak cos siądzie to klękajcie :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2011, 19:07 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
D@ro,
D@ro pisze:
jak cos siądzie to klękajcie

A znasz taki sposób jak przeróbka na gazior :?: 300zł max wychodzi i masz gaźnik :)




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2011, 12:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
the master pisze:
Ja mam wtrysk i ma przejechane 20tysi i nigdy nic się nie psuło
daniu19967 pisze:
Ja mam Runnera na wtrysku i jak na razie zero problemu


Tak , ale zauważcie , że purejet jest dużo bardziej dopracowany i mniej awaryjny niż DiTech na morini . Od morini się wzięło stwierdzenie , że wtrysk to shit bo się psuję Ditech niemiłosiernie . A p/g ma dobre wtryski choć i te czasem sprawiają problem . Ale jak się dba to jeździ .




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2011, 12:57 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 9:59
Posty: 220
Lokalizacja: zbk
Pojazd:
Jak dbasz tak masz! Musisz lać dobre paliwo i wtedy będziesz długo jeździł.
Mam sąsiada który na swoim ditechu nakręcił 36tys km, skuter miał prawie od nowości i jeździł nim dopóki się nie zepsuło. Dzisiaj ze skuterem są poważne problemy, został już wymieniony wtrysk lecz są kłopoty z elektryką po jego wymianie. Dodam że mało mechaników się rwie do tej roboty. Pod względem ekonomicznym skuter jest dużo tańszy w utrzymaniu i mniej pali lecz cena takiego skutera też jest mniejsza w porównaniu do wersji gaźnikowych.
Ja polecam tobie gaźnik gdyż co sezon poregulujesz i śmigasz, dużo nie stracisz na nim gdy przyjdzie czas sprzedaży. Jeżeli ma to być wtrysk to najlepiej mieć taki skuter od nowości




_________________

Obrazek

...:::Wszyscy z Wawy i okolic-Wbijać:::...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2011, 13:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2010, 15:18
Posty: 96
Pojazd:
Osobiście nie polecam Morini Di-Tech'a 2000-2003 - same problemy. Żadkość to odpalający dobrze skuter, zawsze. Zazwyczaj jest kręcenie 10min, żeby odpalił. Pojeździsz troche, nazmieniasz się nowych dedykowanych świec, aż będziesz miał ich 20x w domu, aż w końcu w ogóle przestanie odpalać.

Przerabiałem to dość długo, bo miałem, aż przerobiłem na gaźnik. Żadkością jest znający się mechanik na wtryskach w skuterach, więc jak coś pierdyknie, a ty nie masz dużego pojęcia o nim, to będzie sobie stał, aż przerobisz na gaźnik.

Purejet'y niby takie dobre i dopracowane, ale dla mnie to i tak shit. Kumpel ma kilku letniego Runner'a, odpala jak mu się chce. Czasem od strzała, czasem trzeba kręcić pół dnia i przy tym ładować 3 razy akumulator. Teraz nie jeździ bo się boi, że pod szkołą nie odpali, nie dziwie się.. Jak miałem SR na Morini'm to też się bałem i zawsze wstyd, że kręcić tyle, a kumple na Minarelli kop i zapier****.

Jak już byś tak chciał na wtrysku koniecznie, to P/G Purejet, ale kieruje do salonu. ;) Chodź znam przypadki, że po kilku tyś odpalać nie chcą ;)

PS. Nie reklamuje forum! Wystarczy wejść na forum ApriliSR i popatrzeć w dział Serwis Ditech/Purejet, albo "Nie pali" i popatrzeć ile problemów. Staramy się pomóc, ale utrafić co go boli to cud ;)

Pozdro 600V!

Jak dla mnie tylko Minarelli LC!




_________________

Sr 50cc -> Sr 70cc & Nrg -> Rs 70cc <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2011, 13:39 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
szwedo22 pisze:
Tak , ale zauważcie , że purejet jest dużo bardziej dopracowany i mniej awaryjny niż DiTech na morini . Od morini się wzięło stwierdzenie , że wtrysk to shit bo się psuję Ditech niemiłosiernie . A p/g ma dobre wtryski choć i te czasem sprawiają problem . Ale jak się dba to jeździ .

Ma racje. Di-tech to bardziew ale P/G Pure Jet jest dużo bardziej dopracowany. Leje paliwo z każdej stacji Pb95 i chodzi. Nie trzeba tak bardzej dbać niż o gaźnikowca :)




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2011, 14:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Widział ktoś z Was oba te silniki?? Układ wtryskowy niczym w zasadzie się nie różni i gadanie, że PureJet jest lepiej dopracowany to bzdura. Większość DiTechów na rynku ma już ma koło 8lat i co by nie było mają prawo szwankować a PureJety montowane są chyba po dzień dzisiejszy więc logiczne, że taki dajmy na to roczny silnik będzie niej awaryjny niż ośmioletni DiTech.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2011, 14:48 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
stem, ale purejet 6 letni będzie jeździł a ditech w tym wieku będzie miał problemy. Znam takie przypadki, że przy 10k przebiegu ditecha wtrysk padał :/
Ale kaźdy swoje chwali :]




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2011, 15:07 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Dokładnie, oba te silniki działają na takim samym układzie wtryskowym. Minimalnie się różnią można powiedzieć.
the master, na to nie ma reguły, bo jednemu Ditech może śmigać przez 30tyś km, a innemu PJ wysiądzie po 12 tysiącach i odwrotnie..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2011, 15:14 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
Darex, masz racje reguły nie ma, ale ja na swojego PJ nigdy nie narzekałem bo fajnie chodzi i co najwaźniejsze nie psuje się :)




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2011, 18:35 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
the master, za dużo nie zachwalaj, bo wykraczesz :lol:
Ale co do jednej istotnej rzeczy to muszę się zgodzić, że praca i charakterystyka silnika na wtrysku jest o wiele lepsza niż starego poczciwego gaźnika, no ale coś za coś :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy