Dzisiaj jest 26 kwie 2025, 17:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 kwie 2011, 14:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 21:49
Posty: 96
Lokalizacja: Tomszów Lub.
Pojazd:
Jeżdżę na Castrolu Actevo a strasznie zbiera mi się nagar na tłoku. Zrobione mam blisko 1000km. To wina oleju czy czegoś innego? Myślałem żeby po dotarciu silnika zmienić olej na syntetyk :arrow:
Obrazek




_________________

Don't worry, be happy ;)


Ostatnio zmieniony 06 kwie 2011, 14:58 przez Sebek620, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 15:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lut 2011, 20:21
Posty: 614
Lokalizacja: PTB
Pojazd:
No przeciesz ten jest syntetyk :angry:




_________________

"Scooter tuning is my lifestyle"

Moja SR----> Komentuj http://forum.mieloch.pl/davidssp-aprilia-sr-50-07-optyk-tuning-t285897-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 15:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Po pierwsze olej ze zdjecia to nie actevo, po drugie to actevo to full syntetyk, a po trzecie to nie wina oleju.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 15:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
1. jest to ful syntetic ?
2. nie jeździsz czesto na niskich obrotach ? 2t musi mieć wysokie :)
3. nie dajesz za dużo oleju ?
4. może masz zbyt bogatą mieszanke na gaźniku

Innych powodów raczej nie widzę.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 15:27 
*

Rejestracja: 04 kwie 2011, 18:07
Posty: 47
Lokalizacja: okolice Nowy Sącz
Pojazd:
ja też mam nagar,ale się tym nie przejmuje
Przecież (te opiłki z tłoka gdzieś muszą zostać i właśnie się osadzają na górze tłoka) :D
:lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 16:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 21:49
Posty: 96
Lokalizacja: Tomszów Lub.
Pojazd:
slawek5t
1. Na zdjęciu to full syntetyk(który chcę kupić), a teraz jeżdżę na półsyntetyku, też Castrola. Chce zmienić bo mam nadzieję, że na full syntetyku silnik dłużej pociągnie.
2. Na niskich obr. dość często zdarza mi się jeździć. Nie chce dawać po dupie silnikowi żebym zaraz znowu remontu nie musiał robić... :roll: Poza tym dopiero co skończyłem docierać więc na niskich obr. było jeżdżone,
3. Do baku leję jeszcze olej, tak z 10-15ml na 3.5-4l paliwa

Jak wykręciłem świece to miała jasny kolor, miejscami niemal że biały :roll: za mało oleju? :|

D@ro jak się mylę to mnie poprawcie, ale jak dla mnie nagar to zły znak :evil: Z tymi opiłkami to też masz chyba po trochu racji, bo na górze tłoka są miejscami takie jak by opiłki... góreczki malutkie takie ;)




_________________

Don't worry, be happy ;)


Ostatnio zmieniony 06 kwie 2011, 16:47 przez Sebek620, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 16:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Sebek620, za uboga miesznka paliwo/powietrza jak świeca jasna a nie olej :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 17:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
No to przez ten olej i niskie obroty tak jest.
Jak teraz zapodasz mu troche odkreconej manetki i zalejesz syntetyka to będzie dużo mniej tego nagaru się zbierało.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 18:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 21:49
Posty: 96
Lokalizacja: Tomszów Lub.
Pojazd:
mass143 możesz mnie jakoś naprowadzić jak to wyregulować ? :lol:

A z tym syntetykiem to dobry pomysł? Przechodzić z pół synt. na full...

Dzisiaj jak z pod głowicy zobaczyłem cylek to na przeciw wyjścia na wydech zobaczyłem ryse... :shock: :( Nie jest ona głęboka no ale jest.. Silnik będzie dawał rade z takim czymś i czy ta rysa będzie się powiększać? Niedługo zobaczę czy tam nic nie trze itp.

I jeszcze jedna sprawa. Jak ruszałem z miejsca i zresztą ogólnie na niskich obrotach, silnik miał coś takiego, że chciał by jechać a nie mógł. Nie ruszał stopniowo tylko tak nagle, (gwałtownie) zaraz silnik nie miał siły, schodził na niższe obr. a potem znów gwałtownie w górę i tak kilka razy... :roll:




_________________

Don't worry, be happy ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 18:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To tylko Castrol. Spróbuj MOTULA 800 lać i zobaczysz czy się poprawi.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 19:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2010, 18:33
Posty: 306
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
a cylinder jakiej firmy kupiłeś czy chiński ?




_________________

sprzedam -----> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=218801




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 19:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 21:49
Posty: 96
Lokalizacja: Tomszów Lub.
Pojazd:
Konrad324 wróg castrola ? :<
Konrad1222 cały kit mam POWER FORCE :wink:




_________________

Don't worry, be happy ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 21:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2010, 18:33
Posty: 306
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
aah . a dozownik czy sam mieszasz?




_________________

sprzedam -----> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=218801




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 21:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 21:49
Posty: 96
Lokalizacja: Tomszów Lub.
Pojazd:
Naturalnie dozownik :) Samemu mieszać to moim zdaniem utrudnianie sobie życia :P Tak jadę na stację i leje :d




_________________

Don't worry, be happy ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 21:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Sebek620 pisze:
Naturalnie dozownik Samemu mieszać to moim zdaniem utrudnianie sobie życia Tak jadę na stację i leje :d


Długo sobie nie pojeździsz tak : ] jak sie dozownik zatnie lub coś to pupa.

Ps: A co ci przeszkadza,że sie nagar zbiera na tłoku :?: . :wink: :<




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 22:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Sebek620 pisze:
Konrad324 wróg castrola ? :<


Nie tam od razu wróg ale jak chcesz mieć mniej czarnego nagaru to trzeba lać bardzo wysokiej jakości olej.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 22:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 21:49
Posty: 96
Lokalizacja: Tomszów Lub.
Pojazd:
Drifter16 już kiedyś chodziła mi po głowie myśl żeby samemu robić mieszankę i chyba znów zacznę nad tym myśleć. Przynajmniej mam 100% pewności, że coś w silniku mi smaruje ;d
"A co ci przeszkadza,że sie nagar zbiera na tłoku :?: " No ja koś mi się źle kojarzy... Zużywający się silnik itp. No i tłok by zapewne lepiej pracował jak by był czysty. I tu moje zdziwienie. Ludzie z forów leją te najlepsze, drogie oleje i nieustannie zbiera im się ten przeklęty nagar, a u kolegi tłok czyściutki i to na orlenowskim olejku :roll:

Konrad324
bardzo wysoka jakość oleju=bardzo wysoka cena ;p a skoro nagar nic nie szkodzi, a duzo droższy olej większej różnicy nie zrobi, to poco przepłacać ;p Na większych, ztuningowanych maszynach i owszem, ale nie na tajwańskim kymciaku, który w dodatku ledwie zipie :D[/quote]




_________________

Don't worry, be happy ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2011, 16:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Drifter16 pisze:
Długo sobie nie pojeździsz tak : ] jak sie dozownik zatnie lub coś to pupa.

Już dużo większe prawdopodobieństwo, że złapie nieszczelności i się zatrze.
Sebek620, Masz kompletnie źle wyregulowany gaźnik. Zabezpieczenie na iglicy na najniższy ząbek, śrubę wkręć na maksa i zobacz jak będzie i jak zmieni się kolor świecy.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2011, 19:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Motul 800 nie jest do skuterow :] Motul 510 jest bdb olejem do skuterow, ja sam jezdrze na 710 motulu, ale cena 54zl/l trochu powala... A z nagarem nic nie zrobisz, bo w 2t nie moze zajsc spalanie calkowite, wiec powstaje sadza, inaczej trochu ma sie sprawa w 4t :)




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2011, 19:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2010, 19:45
Posty: 615
Pojazd:
Ja zrobiłem na oleju special 2t 7tyś i żadnego nagaru. Nie wiem po co lać olej za 50zl . Raz kupiłem motula za 45zl i na etykietce to samo pisze co na tym za 24zl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy